Partner
Wat is Axialys?
Axialys is een technologiebedrijf met het FrenchTech-label dat kmo’s, ETI’s en grote bedrijven voorziet van een SaaS-softwaresuite waarmee ze hun telefoonsysteem en klantenrelaties efficiënt, intuïtief en in de cloud kunnen beheren.
Axialys, opgericht in 1999, heeft een sterke, aanhoudende en gestage groei doorgemaakt, die wordt toegeschreven aan de kwaliteit van onze aanbod en het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen. Houder van een L33-1-licentie uitgegeven door ARCEP, we zijn al zo’n twintig jaar een telecomoperator.
Axialys publiceert een SaaS-softwaresuite die alle toepassingen van telefonie in bedrijven aanpakt:
- Centrex VoIP professionele telefonie voor alle medewerkers
- Callcentertelefonie om contactcenters uit te rusten
- Telefonie voor uw verkoopteam
Axialys SIP Trunk-oplossing Volledige beschrijving.
Hoe kunt u het gebruiken?
Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, dan is Axialys een uitstekende keuze. Het callcenter van LiveAgent handelt uw oproepen en tickets af, terwijl Axialys de rest doet. Microfoons en luidsprekers voor laptops of smartphones zijn alles wat u nodig hebt om een starterscallcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u later uw gesprekskwaliteit wilt verbeteren.
Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent’s callcenter?
Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcenters zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten te werven en gebruikers te bedienen, of algemene klantenservice te bieden.
Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het eenvoudig om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcentra zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.
Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?
LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-structuren (Interactive Voice Response) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.
Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.
Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden om de klant door te verbinden met een van uw collega’s en bespaar tijd.
Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van ons callcenter? Bekijk onze pagina met callcenterfuncties met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Hoe Axialys VoIP integreren met LiveAgent?
Als u uw LiveAgent-callcenter wilt creëren met Axialys als uw VoIP-provider, volg dan deze eenvoudige handleiding.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie & Bel & Cijfers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken.
- Selecteer Axialys in de lijst met VoIP-providers.
- Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie om alle ontvangen en gemaakte telefoontjes van dit nummer op te nemen aan- of uitvinken. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Axialys-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.
Meer informatie over LiveAgent’s callcentersoftware
Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als je geïnteresseerd bent, kijk dan eens naar deLiveAgent academy voor meer informatie over callcenters en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.
Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.
Frequently asked questions
Wat is Axialys?
Axialys, opgericht in 2001, is een technologiebedrijf met het FrenchTech-label dat kmo's, ETI's en grote bedrijven een SaaS-softwarepakket biedt dat het beheer van hun telefoonsystemen en klantenrelaties efficiënt, intuïtief en cloudgebaseerd vergemakkelijkt. Axialys is gestaag, duurzaam en sterk gegroeid sinds de start in 1999, een feit dat we toeschrijven aan de kwaliteit van ons aanbod en het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen.
Hoe kunt u Axialys gebruiken?
Axialys is een goede optie als u op zoek bent naar een VoIP-provider om uw LiveAgent-callcenter te verbinden. Uw oproepen en tickets worden afgehandeld door het callcenter van LiveAgent, terwijl de rest wordt afgehandeld door Axialys. Voor een beginnend callcenter hebt u alleen een microfoon en speaker op uw computer of smartphone nodig.
Hoe Axialys integreren met LiveAgent?
In LiveAgent hoeft u alleen maar naar Configuratie > Bel > Nummers en selecteer Maken. U kunt dan uw nummer koppelen aan Axialys uit de lijst met VoIP-providers.
LiveAgent biedt verschillende softwareprogramma's voor klantenservice, waaronder voIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt partnerschapsmogelijkheden en een blog met educatieve artikelen. Na aanmelding ontvangt u inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website van LiveAgent maakt gebruik van cookies en het bedrijf biedt ook een persoonlijk gesprek aan om te zien hoe ze kunnen helpen met uw bedrijf.
Betaalde sociale media is een effectieve manier voor slimme marketeers om hun zakelijke doelen te bereiken, gezien het enorme aantal mensen dat dagelijks sociale media gebruikt. Dit soort adverteren omvat opties zoals pay-per-click, influencer-marketing en videoadvertenties. Het is belangrijk om een goed financieel plan te hebben bij het plannen van een sociale media advertentiecampagne en om het juiste platform te kiezen voor uw doeleinden. Het is ook essentieel om uw doelgroep te targeten en betaalde sociale media te combineren met organische sociale media. Bedrijven kunnen profiteren van een software-investering om hun klantenservice op sociale media te integreren.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf heeft een vertegenwoordigerspaneel waarmee vertegenwoordigers effectief kunnen communiceren met LiveAgent-helpdesksoftware en toegang hebben tot alle functionaliteiten. Klantenservicemanager-tools bieden diverse oplossingen voor efficiënte klantenservice, waaronder monitoring van klantenvertegenwoordigers en noteren van behoeften en interesses van klanten. Belangrijke klantenservicevaardigheden zijn empathie, luisteren naar de klant en goede communicatie. LiveAgent biedt verschillende communicatiemogelijkheden zoals livechat, videochat, e-mails en forums.
Het bedrijf biedt ondersteuning via hun portaal en heeft verschillende soorten softwareproducten. Ze hebben ook prijzen gewonnen en hebben partnerschappen. Er worden sales- en support-contacten vermeld en er wordt verwezen naar het starten van een account. Er wordt gebruik gemaakt van cookies op de website.