Gratis proefperiode

Axialys

Wat is Axialys?

Axialys is een technologiebedrijf met het FrenchTech-label dat kmo’s, ETI’s en grote bedrijven voorziet van een SaaS-softwaresuite waarmee ze hun telefoonsysteem en klantenrelaties efficiënt, intuïtief en in de cloud kunnen beheren.
Axialys, opgericht in 1999, heeft een sterke, aanhoudende en gestage groei doorgemaakt, die wordt toegeschreven aan de kwaliteit van onze aanbod en het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen. In het bezit van een L33-1 vergunning van ARCEP, zijn wij al zo’n twintig jaar telecomoperator.

Axialys publiceert een SaaS-softwaresuite die alle toepassingen van telefonie in bedrijven aanpakt:

  • Centrex VoIP professionele telefonie voor alle medewerkers
  • Callcentertelefonie om contactcenters uit te rusten
  • Telefonie voor uw verkoopteam

Axialys SIP Trunk-oplossing Volledige beschrijving.

Hoe kunt u het gebruiken?

Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, dan is Axialys een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent regelt uw oproepen en tickets, terwijl Axialys de rest regelt. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat u nodig hebt om een beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u uw gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent’s callcenter?

Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantenervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten en servicegebruikers te werven of algemene klantenservice te bieden.

Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het eenvoudig om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcentra zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.

Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?

LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-structuren (Interactive Voice Response) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.

Callcenter met IVR

Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.

Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden om de klant door te verbinden met een van uw collega’s en bespaar tijd.

Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.

Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze Callcenter-functiepagina met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.

Hoe Axialys VoIP integreren met LiveAgent?

Als u uw LiveAgent-callcenter wilt creëren met Axialys als uw VoIP-provider, volg dan deze eenvoudige handleiding.

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie & Bel & Cijfers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken.
  • Selecteer Axialys in de lijst met VoIP-providers.
Axialys
Selecteer Axialys
  • Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie om alle ontvangen en gemaakte telefoontjes van dit nummer op te nemen aan- of uitvinken. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Axialys
Axialys telefoonnummer configureren

Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Axialys-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.

Axialys
Axialys telefoonnummer toegevoegd

Meer informatie over LiveAgent’s callcentersoftware

Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op de LiveAgent academy voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.

Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.

LiveAgent Product Tour
Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo