Partner
Wat is Bold BI?
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik gegevens van LiveAgent om een dashboard te maken met realtime informatie over uw inkomende vragen.
Gebruik gegevens van LiveAgent om een dashboard te maken met realtime informatie over uw inkomende vragen.
Volg de onderstaande gids om Bold BI te gaan gebruiken met LiveAgent. Voordat u aan de slag gaat, moet u zijn aangemeld bij uw Bold BI-account en uw LiveAgent API -sleutel gereed hebben. Als u hulp nodig heeft bij het vinden van uw API-sleutel in LiveAgent, raadpleegt u de LiveAgent API-documentatie.


- Selecteer in het deelvenster Verbindingstype de knop LiveAgent verbindingsknop.


- Raadpleeg de LiveAgent API-documentatie.

- Kies een methode voor de REST API.




- Kies een verificatietype voor de REST API.



- Ga naar het weergavevenster van het gegevensontwerp met het geselecteerde tabelschema. Versleep de tabel.


Frequently asked questions
Wat is Bold BI?
BoldBI is een platform waarmee u gegevens kunt verzamelen in een dashboard, die u kunt delen. Als gevolg hiervan kan het bruikbare inzichten bieden in de prestaties van uw bedrijf.
Waarom zou u Bold BI integreren met LiveAgent?
LiveAgent voorziet u dagelijks van veel gegevens. Met Bold BI kunt u profiteren van die gegevens door de informatie te migreren om deze in een eenvoudig, leesbaar dashboard te bekijken.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
Klanten geven positieve reacties op LiveAgent als een geweldige tool voor klantcommunicatie, het verbeteren van klantenservice, verhogen van conversieratio en verbeteren van responstijden. Het ondersteuningsteam reageert snel en LiveAgent is gemakkelijk te gebruiken met handige rapportagefunctionaliteiten. LiveAgent wordt aanbevolen als een betere optie dan Kayako en is een kosteneffectieve oplossing voor het afhandelen van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven als een effectieve klantenservice tool die de communicatie met klanten versnelt en de klantentevredenheid verbetert. Het kan helpen bij het categoriseren van tickets en bijhouden van statistieken. Gebruikers hebben opgemerkt dat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties. Bovendien heeft het bedrijven geholpen om hun responstijd te verbeteren, de verkoop te verhogen en de conversieratio van betalende klanten te verhogen. Over het algemeen wordt het product ten zeerste aanbevolen als een betere oplossing dan andere producten met vergelijkbare prijspunten.
De tekst bespreekt de verschillen tussen de software voor contactcentra LiveAgent en Collab. De keuze tussen de twee hangt af van de specifieke behoeften van een bedrijf, zoals doelmarkt, integraties en aanpasbaarheid. LiveAgent biedt meer dan 180 functies voor klachtenbeheer en verbetering van klantentevredenheid en behoud, terwijl de gebruikersinterface gebruiksvriendelijk is voor minder technisch onderlegde vertegenwoordigers. LiveAgent biedt ondersteuning, gegevensmigratie en een systeemlogboek voor klachtenbeheersing en cliëntenportaalsoftware en heeft een blog, woordenlijst, academie, webinars en kostencalculator. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Hun website maakt gebruik van cookies.