Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

CloudTalk kan heel eenvoudig in LiveAgent worden geïntegreerd en vereist geen programmering.

Het enige dat u nodig heeft, is uw API-URL en API-sleutel, die u rechtstreeks in de LiveAgent-interface (instellingen -> API) kunt vinden. Laat CloudTalk dan de rest doen.

Cloudtalk

Wat is Cloudtalk?

CloudTalk is een professioneel telefoonsysteem dat is gecreëerd voor verkoopteams om sneller te bellen en meer deals te sluiten, evenals klantenserviceteams om een vlotte klantenervaring via de telefoon te bieden. CloudTalk biedt telefoongesprekken, automatisch kiezen, oproepscripts, interactieve spraakreactie, slimme routering, sms en 75 andere callcenterfuncties.

Hoe kunt u het gebruiken?

Als u volledige toegang tot klanteninteractie in combinatie met belgeschiedenis wilt, hebben wij de perfecte oplossing. Integreer uw LiveAgent-oplossing met CloudTalk om alle informatie over oproepen en tickets op één plaats te zien: CloudTalk-interface. Wanneer de klant belt, toont zijn klantenkaart (die wordt geopend zodra u de telefoon opneemt) contactgegevens, belgeschiedenis, notities en tickets met betrekking tot de beller. Uw vertegenwoordigers zullen een uitgebreidere en snellere klantenservice bieden.

De toegevoegde waarde voor LiveAgent-gebruikers is de synchronisatie van alle klantenoproepen vanuit CloudTalk. Zodra het gesprek wordt beëindigd, wordt de relevante informatie naar LiveAgent gestuurd en gematcht met het ticket van de klant. U ziet de naam van de vertegenwoordiger, de duur van het gesprek, de wachttijd en de naam van het bedrijf van waaruit het telefoongesprek is gevoerd. Elke oproep is ook gekoppeld aan een opname die op elk gewenst moment toegankelijk is.

Vaak gestelde vragen

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Cloudtalk met LiveAgent?

- het is niet nodig om tussen interfaces te schakelen

- alle informatie op één enkele plaats

- tijdbesparend

-betere klantentevredenheid

Hoe kunt u Cloudtalk integreren met LiveAgent?

1. Log in op uw LiveAgent

2. Navigeer naar Configuraties - Systeem - API

3. Maak een API en kopieer deze

4. Log in op Cloudtalk

5. Navigeer naar Account - Integraties - LiveAgent

6. Voeg de API in en sla de gewenste workflow-instellingen op

7. Activeer en gebruik!

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo