Partner
CloudTalk kan heel eenvoudig in LiveAgent worden geïntegreerd en vereist geen programmering.
Het enige dat u nodig heeft, is uw API-URL en API-sleutel, die u rechtstreeks in de LiveAgent-interface (instellingen -> API) kunt vinden. Laat CloudTalk dan de rest doen.

Wat is Cloudtalk?
CloudTalk is een professioneel telefoonsysteem dat is gecreëerd voor verkoopteams om sneller te bellen en meer deals te sluiten, evenals klantenserviceteams om een vlotte klantenervaring via de telefoon te bieden. CloudTalk biedt telefoongesprekken, automatisch kiezen, oproepscripts, interactieve spraakreactie, slimme routering, sms en 75 andere callcenterfuncties.
Hoe kunt u het gebruiken?
Als u volledige toegang tot klanteninteractie in combinatie met belgeschiedenis wilt, hebben wij de perfecte oplossing. Integreer uw LiveAgent-oplossing met CloudTalk om alle informatie over oproepen en tickets op één plaats te zien: CloudTalk-interface. Wanneer de klant belt, toont zijn klantenkaart (die wordt geopend zodra u de telefoon opneemt) contactgegevens, belgeschiedenis, notities en tickets met betrekking tot de beller. Uw vertegenwoordigers zullen een uitgebreidere en snellere klantenservice bieden.
De toegevoegde waarde voor LiveAgent-gebruikers is de synchronisatie van alle klantenoproepen vanuit CloudTalk. Zodra het gesprek wordt beëindigd, wordt de relevante informatie naar LiveAgent gestuurd en gematcht met het ticket van de klant. U ziet de naam van de vertegenwoordiger, de duur van het gesprek, de wachttijd en de naam van het bedrijf van waaruit het telefoongesprek is gevoerd. Elke oproep is ook gekoppeld aan een opname die op elk gewenst moment toegankelijk is.
Frequently asked questions
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Cloudtalk met LiveAgent?
De voordelen zijn: het is niet nodig om tussen interfaces te schakelen, alle informatie op één enkele plaats, tijdbesparend, betere klantentevredenheid.
Hoe kunt u Cloudtalk integreren met LiveAgent?
Log in op uw LiveAgent > Navigeer naar Configuraties - Systeem - API > Maak een API en kopieer deze > Log in op Cloudtalk > Navigeer naar Account - Integraties - LiveAgent > Voeg de API in en sla de gewenste workflow-instellingen op > Activeer en gebruik!
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent wordt door veel bedrijven gebruikt als een krachtige tool voor communicatie met klanten. Verschillende mensen hebben gemeld dat LiveAgent de communicatie met klanten verbeterde, de responstijd verkortte en conversieratio's verhoogde. Het wordt geprezen voor zijn waarde voor de prijs en wordt zelfs gebruikt door bekende merken.
Als recente aanmelder voor LiveAgent ontvangt u binnenkort inloggegevens per e-mail. Het LiveAgent dashboard wordt momenteel opgestart en de installatie status is 0%. Onze website maakt gebruik van cookies en wij nodigen u uit om een persoonlijk gesprek te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier, Messenger of Live chat.
Leer alles over LiveAgent met webinars
LiveAgent is een alternatief voor helpdesksoftware zoals Gist en Verloop en biedt geavanceerde automatisering voor klantenondersteuning. Het heeft meer dan 175 integraties voor een betaalbare prijs met een gratis proefperiode van 14 dagen zonder creditcard vereist en de mogelijkheid tot opzeggen op elk moment. Het softwareaanbod is speciaal ontworpen voor KMO's en biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten. Novocall en Pure Chat gebruikers kunnen eenvoudig overstappen naar LiveAgent.