Partner
CloudTalk kan heel eenvoudig in LiveAgent worden geïntegreerd en vereist geen programmering.
Het enige dat u nodig heeft, is uw API-URL en API-sleutel, die u rechtstreeks in de LiveAgent-interface (instellingen -> API) kunt vinden. Laat CloudTalk dan de rest doen.

Wat is Cloudtalk?
CloudTalk is een professioneel telefoonsysteem dat is gecreëerd voor verkoopteams om sneller te bellen en meer deals te sluiten, evenals klantenserviceteams om een vlotte klantenervaring via de telefoon te bieden. CloudTalk biedt telefoongesprekken, automatisch kiezen, oproepscripts, interactieve spraakreactie, slimme routering, sms en 75 andere callcenterfuncties.
Hoe kunt u het gebruiken?
Als u volledige toegang tot klanteninteractie in combinatie met belgeschiedenis wilt, hebben wij de perfecte oplossing. Integreer uw LiveAgent-oplossing met CloudTalk om alle informatie over oproepen en tickets op één plaats te zien: CloudTalk-interface. Wanneer de klant belt, toont zijn klantenkaart (die wordt geopend zodra u de telefoon opneemt) contactgegevens, belgeschiedenis, notities en tickets met betrekking tot de beller. Uw vertegenwoordigers zullen een uitgebreidere en snellere klantenservice bieden.
De toegevoegde waarde voor LiveAgent-gebruikers is de synchronisatie van alle klantenoproepen vanuit CloudTalk. Zodra het gesprek wordt beëindigd, wordt de relevante informatie naar LiveAgent gestuurd en gematcht met het ticket van de klant. U ziet de naam van de vertegenwoordiger, de duur van het gesprek, de wachttijd en de naam van het bedrijf van waaruit het telefoongesprek is gevoerd. Elke oproep is ook gekoppeld aan een opname die op elk gewenst moment toegankelijk is.
Frequently Asked Questions
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Cloudtalk met LiveAgent?
De voordelen zijn: het is niet nodig om tussen interfaces te schakelen, alle informatie op één enkele plaats, tijdbesparend, betere klantentevredenheid.
Hoe kunt u Cloudtalk integreren met LiveAgent?
Log in op uw LiveAgent > Navigeer naar Configuraties - Systeem - API > Maak een API en kopieer deze > Log in op Cloudtalk > Navigeer naar Account - Integraties - LiveAgent > Voeg de API in en sla de gewenste workflow-instellingen op > Activeer en gebruik!
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.
Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent
LiveAgent is een veelzijdige helpdesk software met spraakcommunicatie en ondersteuning via meerdere kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
LiveAgent webinar 1: Introductie & Algemeen Overzicht
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersysteem. Probeert u het gratis uit.