ComTalk integration
Partner website
Wat is ComTalk?
ComTalk is een telecommunicatiebedrijf dat diensten levert in heel Europa met het hoofdkantoor in Denemarken. Het bedrijf is al meer dan 10 jaar op de markt en staat bekend om zijn kwaliteitsproducten en geweldige klantenservice. LiveAgent werkt samen met ComTalk om een betere oplossing te bieden aan klanten die geïnteresseerd zijn in het verbinden van hun VoIP-nummers met het LiveAgent callcenter.
Hoeveel kost het om ComTalk te integreren met LiveAgent?
ComTalk opereert, zoals eerder vermeld, vanuit Denemarken. Het bedrijf opereert individueel en brengt overeenkomstig kosten in rekening voor diensten. De integratie van ComTalk in LiveAgent kost onze klanten echter geen extra kosten.
Hoe verbindt u ComTalk met LiveAgent?
Hier zijn een paar eenvoudige stappen;
Voordelen:
- Effectieve communicatie met klanten
- betere klantenervaring
- lagere kosten
- betere toegang via meerdere apparaten
Als u meer wilt weten over hoe callcenter-software werkt, bekijk dan de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently Asked Questions
Wat is ComTalk?
ComTalk is een telecommunicatiebedrijf dat al meer dan 10 jaar actief is. Het bedrijf biedt ook VoIP-diensten aan voor hun klanten.
Hoeveel kost de integratie van ComTalk?
ComTalk brengt zijn diensten apart in rekening. LiveAgent brengt zijn klanten echter geen extra kosten in rekening voor het verbinden van het ComTalk VoIP-nummer.
Waar vindt u VoIP-partners in LiveAgent?
Na het inloggen op LiveAgent, klik op Configuraties - Oproep - Nummers - Creëren (+).
Integreer moeiteloos Telcowise-nummers in uw callcenteroperaties met LiveAgent. Verhoog de kwaliteit van uw service en maximaliseer productiviteitsresultaten. Maak gebruik van waardevolle inzichten en praktische tips voor het stroomlijnen van het proces. Plan een demo en profiteer van de naadloze integratie.
The text discusses a variety of software tools including call center software and client portal software, with information on LiveAgent's features and prices and support options. It also covers the integration of VoIP numbers in LiveAgent and the advantages of using Teletek. Customers can benefit from free trial periods with no installation fees or credit cards required and 24/7 customer service. Overall, the text provides valuable insights into the concept of customer support in the context of VoIP and LiveAgent's offerings.