Feederloop integration
Wat is Feederloop?
Feederloop is een service die live inkomende en uitgaande videogesprekken, co-browsing en sessieherhalingen biedt die op elke website kunnen worden geplaatst als een widget. Het biedt ook geweldige analytische functies, een spraakberichtenservice en functies voor teambeheer. Feederloop kan in veel scenario’s worden gebruikt, zoals het bieden van handige communicatie-opties voor klanten of klanten, het verbeteren van wervings- en onboardingprocessen, en het vergroten van de mogelijkheden van het verkoopteam met een handige tool.
Hoe kunt u de Feederloop-integratie met LiveAgent gebruiken?
Met de Feederloop-integratie kunt u via videochat direct vanuit de LiveAgent live chat met een klant in contact komen. Wanneer u met uw klanten aan het chatten bent, zie u in het ticketpaneel aan de rechterkant een link om deel te nemen aan de sessie van de klant in Feederloop. Als u lid wordt, hebt u toegang tot alle functies die beschikbaar zijn in Feederloop, dus je bent niet beperkt tot alleen videobellen. U kunt beginnen met scherm delen en co-browsen. Uw klanten hoeven uw website niet eens te verlaten, alles is voor hen op één plek beschikbaar.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van de Feederloop-integratie met LiveAgent?
- Bellen en videobellen met klanten vanuit de chat
- Eenvoudig te implementeren en te gebruiken
- Scherm delen en co-browsen
- Alles is direct beschikbaar vanaf uw website
Hoe kan u Feederloop integreren met LiveAgent?
De integratie met Feederloop is eenvoudig en duurt slechts een moment om te voltooien. Volg de stappen en integreer Feederloop in een mum van tijd met LiveAgent.
- De eerste stap is om in te loggen op Feederloop of een account aan te maken op de Feederloop registratie pagina en Feederloop te implementeren volgens de handige gids die beschikbaar is op de introductie pagina. Als u klaar bent, gaat u naar Beheerder > Integratie en activeer de schuifregelaar op de LiveAgent-kaart.
- Ga nu naar uw LiveAgent-account en open Configuratie > Systeem > Ticketvelden. Maak een nieuw ticketveld aan en vul de velden in met onderstaande informatie en sla de wijzigingen op.
Code: join_in_feederloop
Naam: Doe mee aan Feederloop
Type: Tekstvak
Validator: Webadres / URL
Zichtbaarheid: Toon indien gebruikt
Dat is het! Nu kunt u op elk moment deelnemen aan een Feederloop-videochat met uw klanten tijdens de live chatsessies in uw LiveAgent-ticketing. U vindt een link om deel te nemen aan een Feederloop-oproep in het rechter ticketpaneel.
Looking to improve your customer communication?
Get started with LiveAgent and enjoy over 200 smooth integrations with popular business software solutions. Start your free trial today!
Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen
Een 'Aan de slag'-artikel moet consistent zijn met uw merkcommunicatie. Het moet eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen zijn, met elementen zoals productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en klantenservicecontacten. Een kennisbank is essentieel voor zelfbediening en klanttevredenheid. LiveAgent biedt sjablonen voor 'Aan de slag'-kennisbankartikelen.
LiveAgent is een klantenserviceplatform met diverse communicatiekanalen en partnerprogramma voor VoIP-providers. Het biedt meer dan 180 functies, 40 integraties en een eenvoudige setup. Probeer het gratis voor 14 dagen. TrackingTime is een tijdregistratietoepassing voor effectieve tijdsregistratie en prestatiebeheer. Integratie met LiveAgent mogelijk via Zapier voor nauwkeurige urenregistratie en rapportage.
LiveAgent biedt verschillende klantenservice oplossingen, waaronder chatondersteuning met enkele basisregels zoals het vermijden van afkortingen en acroniemen, het behouden van grammatica en spelling, en het personaliseren van antwoorden. Ook biedt het bedrijf webchat en ondersteuning voor callcentersoftware, klachtenbeheer, en VoIP-telefoonsystemen. Een gratis proefperiode is beschikbaar en het bedrijf maakt gebruik van cookies.