Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GIPHY

Wat is Giphy?

Giphy is een online databank en een zoekmachine van geanimeerde GIF’s, geluidloze looping-video’s die de online interactie kunnen verbeteren. Giphy is vooral populair op sociale media, maar ook in sommige professionele gebieden, zoals kanalen voor klantenondersteuning of Slack-kanalen.

Hoe kunt u het gebruiken?

GIF’s kunnen worden gebruikt in LiveAgent-tickets. Druk uzelf uit met een grote verscheidenheid aan GIF-afbeeldingen die voor vele doeleinden en gelegenheden zijn gemaakt. Laat klanten weten wat u denkt in live chat, deel wat geluk in een bericht op sociale media of deel een grappig verhaal met uw collega’s in Slack.

De service is gratis, dus het is helemaal aan u hoeveel u er gebruik van maakt. De meeste mensen waarderen een gemakkelijke klantenservicemedewerker. Dus maak het leuk, en wees geen zuurpruim zoals Roy hier …

Roy kijkt zuur omdat hij niet weet hoe eenvoudig het is om Giphy in LiveAgent te activeren

… wees in plaats daarvan zoals Beavis! Het lijkt erop dat hij zeker weet wat hij doet.

Beavis gebruikt LiveAgent om geweldige klantenondersteuning te bieden

LiveAgent-ticketing ondersteunt Giphy, dus voel u vrij om de GIF’s altijd en overal te gebruiken. Hier zijn enkele populaire kanalen waar u kunt profiteren van het gebruik van GIF’s.

Emails hoeven niet zomaar saaie stukjes tekst te zijn als u afbeeldingen, links, emoji en u raadt het al, GIF’s kunt gebruiken. Verbeter uw klanteninteractie en zorg ervoor dat uw klant zijn inbox met een glimlach op zijn gezicht sluit na een goed uitgevoerde klus.

Voeg gifs toe aan emailtickets met Giphy-integratie

Facebook is een geweldige plek om GIF’s te gebruiken bij het omgaan met problemen van klanten. Sommige van de beste bedrijven gebruiken deze tactiek om klanten zich begrepen, ontspannen en gelukkig te laten voelen.

Soms willen klanten geen problemen oplossen, maar hun gedachten, ideeën delen of gewoon iets grappigs schrijven. GIF’s smeken om te worden gebruikt in deze scenario’s, dus ga uw gang en bekijk de reactie van uw Facebook-volgers.

Soms willen klanten geen problemen oplossen, maar hun gedachten, ideeën delen of gewoon iets grappigs schrijven. GIF's smeken om te worden gebruikt in deze scenario's, dus ga uw gang en bekijk de reactie van uw Facebook-volgers.

Buiten uw communicatie met klanten, kunt u ze gebruiken in uw Slack-kanalen met uw collega’s. Slack-gebruikers kennen de ondersteuning en het populaire gebruik van GIF’s in hun werkruimte en LiveAgent-tickets ondersteunen deze functie ook.

Voordelen

  • GIF-zoekmachine in uw ticketsysteem
  • Makkelijk te gebruiken
  • Verbetert de communicatie met klanten
  • Verkrijgbaar in veel kanalen

Hoe Giphy integreren met LiveAgent?

LiveAgent heeft een systeemeigen ondersteuning van de Giphy-plug-in die beschikbaar is in de configuratie. Open om te beginnen uw dashboard en ga naar Configuratie> Systeem> Plug-ins.

Zoek de Giphy-plug-in in de lijst met plug-ins en klik op de schakelaar activeren. LiveAgent zal hierna opnieuw opstarten.

Giphy-integratie in de plug-inlijst van LiveAgent
Giphy plug-in in LA

Ga vervolgens naar Giphy for Developers en klik op Creëer een app. Selecteer vervolgens API, geef uw app een naam en beschrijf deze. Giphy genereert een API-sleutel voor u.

Giphy-dashboard met optie voor het maken van apps om een ​​API-sleutel te genereren
Giphy dashboard
Selectie van applicatietype in Giphy
API geselecteerd

Kopieer deze sleutel en ga terug naar het gedeelte LiveAgent-plug-in. Zoek Giphy en klik op het tandwielpictogram om de plug-in te configureren. Kopieer de API-sleutel naar het veld Giphy API-sleutel en klik op Opslaan.

Voeg de Giphy API-sleutel toe aan de plug-in in LiveAgent
Voeg API-sleutel toe aan de plug-in

U bent klaar en Giphy is nu klaar. Ga naar uw ticketingsysteem en open een ticket waarop u wilt reageren met een GIF-afbeelding. Klik op de drie puntjes onder de ticketnaam en selecteer Giphy. Met de zoekmachine kunt u zoeken naar verschillende GIF’s die geschikt zijn voor uw gesprek.

Giphy-integratie geactiveerd en functionerend in het LiveAgent-ticketsysteem
Giphy in LA

Er zijn genoeg GIF’s die kunnen worden gebruikt. Of maak er zelf een op giphy.com zoals wij deden!

GIPHY
GIPHY

We hebben dit gemaakt met Giphy.com

Hoe Giphy te integreren met LiveAgent via Zapier

U kunt ook proberen Giphy te integreren met de Zapier-service. Zapier verbindt twee apps met meerdere beschikbare integratie-opties, zodat u kunt kiezen wat de integratie moet doen. Als u nog geen Zapier-account hebt, maak er dan hier een aan. Ga dan verder naar de Giphy + LiveAgent-integratiespagina.

LiveAgent en Giphy-integratie op Zapier
LiveAgent + Giphy

Scroll naar beneden op de pagina en zoek naar trigger- en actieselectie. Bekijk de mogelijkheden en kies degene die het beste bij u passen. Op het moment dat we dit artikel schrijven, hebben we maar één optie beschikbaar, dus we gaan ervoor kiezen. Klik op de blauwe verbindingsknop om door te gaan met het integratieproces.

LiveAgent-trigger en Giphy-actie geselecteerd op Zapier
Trigger en actie

De eerste stap is eenvoudig, log gewoon in op uw LiveAgent-account en geef toegang tot Zapier om uw klantgegevens te verwerken. Test de trigger om door te gaan.

LiveAgent-triggerinstellingen in Giphy-integratie op Zapier
LiveAgent-trigger instellen

Doe hetzelfde met Giphy en specificeer het trefwoord voor GIF-zoekopdracht wanneer een nieuwe klant wordt toegevoegd. Test de integratie en zet de Zap aan.

Giphy-actieopstelling in een integratie met LiveAgent
Giphy actie setup

Dat is het, u bent klaar.

Vaak gestelde vragen

Wat is GIPHY-integratie binnen LiveAgent?

Als het doel van uw bedrijf is om originele, gepersonaliseerde klantengesprekken te voeren, dan is GIPHY-integratie een goede keuze. Stuur gifs indien nodig en creëer betere klantenrelaties met LiveAgent.

Hoe kunt u GIPHY in uw LiveAgent integreren?

1. Log in op uw LiveAgent

2. Klik op Configuraties - Systeem - Plug-ins - GIPHY

3. Activeer de plug-in

4. GEBRUIK onmiddellijk

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo