Partner
Wat is Helpdesk Migratie?

Voordelen van het gebruik van Helpdesk Migratie
De service bespaart u talloze uren die nodig zijn om gegevens tussen helpdeskplatforms te verplaatsen.
Datamigratie is voor de meeste bedrijven een pijnlijk proces. Sommigen overwegen de API te gebruiken en hun eigen migratietool te schrijven, terwijl anderen een manier bedenken om hun gegevens handmatig te verplaatsen. Beide methoden kosten veel tijd en moeite. Maar het belangrijkste is dat het weghalen van uw personeel van hun job meer kost dan het gebruik van een geautomatiseerde datamigratietool.
Met de Helpdesk Migratie service kunt u:
- Snel en moeiteloos gegevens tussen helpdeskplatforms van uw keuze migreren.
- een aanzienlijk bedrag besparen.
- Zo vaak als nodig een test uitvoeren.
- Uw migratie aan de specifieke behoeften van uw organisatie aanpassen.
- De integriteit van klantenondersteuningsgegevens opvolgen en een volledige geschiedenis van interacties tussen u en uw klanten bewaren.
Welke gegevens kunnen worden gemigreerd?
Afhankelijk van de bronhelpdesk kunt u mogelijk migreren:
- Tickets.
- Vertegenwoordigers en groepen.
- Contacten en bedrijven.
- Tags.
- Bijlagen.
- Openbare en privé notities.
- Aangepaste velden.
Helpdesk Migratie gebruiken met LiveAgent
- Begin uw migratie door de bronhelpdesk te selecteren. Specificeer de benodigde aanmeldingsgegevens en ga naar de volgende stap
- Selecteer de beoogde helpdesk en specificeer de benodigde referenties zodat de tool de migratie voor u kan afstemmen. Ga naar de volgende stap.
- Selecteer de gegevens die u wilt migreren. Tijdens deze stap moet u ook de bron- en doelkaartvelden op elkaar afstemmen om de gegevens correct te laten vertalen. Als u het gevoel heeft dat uw hulp nodig heeft bij deze stap, neem dan contact op met het ondersteuningsteam van Helpdesk Migratie.
- Als u tevreden bent met de resultaten, begint u met het migratieproces.
Frequently asked questions
Hoe kunt u migreren via helpdesk migratie Relokia?
1. Creëer een account op Helpdesk migratie
2. Vul de vereiste gegevens in
3. Test de migratie en evalueer
4. Migreer
Wat is een helpdesk migratie?
Het migreren van gegevens kan voor veel bedrijven een pijnlijke ervaring zijn, misschien zelfs een dealbreaker. Als resultaat heeft Relokia een helpdesk-migratie gemaakt waarmee u alle gegevens efficiënt kunt migreren met slechts een paar klikken.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die ondersteuning biedt via telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het bedrijf biedt ook training, sjablonen, webinars en een typetest. Er is een partnerprogramma, evenals verkoopcontacten voor verschillende regio's. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstartproces van uw LiveAgent-dashboard wordt ook beschreven en er worden cookies gebruikt op de website van het bedrijf. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en een AVG-sitemap zijn ook beschikbaar.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
LiveAgent is een klantenbeheer software die verschillende onderscheidingen heeft gewonnen in diverse categorieën, zoals helpdesksoftware en live chatsoftware. Het biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten of kredietkaart nodig en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. LiveAgent leeft volledig de AVG-richtlijnen na en heeft een Programma voor het Onthullen van Kwetsbaarheden. Het beloont gebruikers voor het melden van veiligheidskwetsbaarheden en biedt €100 per geverifieerde kwetsbaarheid.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.
Persoonlijk doorverbinden in telecommunicatie betekent dat een oproep kan worden doorgeschakeld naar een andere gebruiker die de oproep kan aannemen. LiveAgent biedt persoonlijk doorverbinden om klanten direct te laten communiceren met de juiste persoon, wat de efficiëntie van klantenservice verbetert en de klanttevredenheid verhoogt. LiveAgent biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice, zoals klachtenbeheersystemen, en heeft geavanceerde beveiligingsfuncties inclusief gegevenscodering en gegevensback-ups om klantinformatie te beschermen. Er is een gratis proefperiode beschikbaar en het kan op elk moment worden geannuleerd zonder installatiekosten of creditcard vereisten.