Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesk migratie van Relokia

Wat is Helpdesk Migratie?

Helpdesk migratie is een online service waarmee u gegevens kunt migreren tussen cloudgebaseerde helpdesksystemen en systemen ter plaatse. Geen speciale vaardigheden of kennis vereist.

Helpdesk migratie van Relokia

Voordelen van het gebruik van Helpdesk Migratie

De service bespaart u talloze uren die nodig zijn om gegevens tussen helpdeskplatforms te verplaatsen.

Datamigratie is voor de meeste bedrijven een pijnlijk proces. Sommigen overwegen de API te gebruiken en hun eigen migratietool te schrijven, terwijl anderen een manier bedenken om hun gegevens handmatig te verplaatsen. Beide methoden kosten veel tijd en moeite. Maar het belangrijkste is dat het weghalen van uw personeel van hun job meer kost dan het gebruik van een geautomatiseerde datamigratietool.

Met de Helpdesk Migratie service kunt u:

  • Snel en moeiteloos gegevens tussen helpdeskplatforms van uw keuze migreren.
  • een aanzienlijk bedrag besparen.
  • Zo vaak als nodig een test uitvoeren.
  • Uw migratie aan de specifieke behoeften van uw organisatie aanpassen.
  • De integriteit van klantenondersteuningsgegevens opvolgen en een volledige geschiedenis van interacties tussen u en uw klanten bewaren.

Welke gegevens kunnen worden gemigreerd?

Afhankelijk van de bronhelpdesk kunt u mogelijk migreren:

  • Tickets.
  • Vertegenwoordigers en groepen.
  • Contacten en bedrijven.
  • Tags.
  • Bijlagen.
  • Openbare en privé notities.
  • Aangepaste velden.

Helpdesk Migratie gebruiken met LiveAgent

  1. Ga naar de Helpdesk Migratie-website en maak uw account aan.

  2. Begin uw migratie door de bronhelpdesk te selecteren. Specificeer de benodigde aanmeldingsgegevens en ga naar de volgende stap
  3. Selecteer de beoogde helpdesk en specificeer de benodigde referenties zodat de tool de migratie voor u kan afstemmen. Ga naar de volgende stap.
  4. Selecteer de gegevens die u wilt migreren. Tijdens deze stap moet u ook de bron- en doelkaartvelden op elkaar afstemmen om de gegevens correct te laten vertalen. Als u het gevoel heeft dat uw hulp nodig heeft bij deze stap, neem dan contact op met het ondersteuningsteam van Helpdesk Migratie.
  5. Voer een test uit om te zien hoe de migratie werkt. Controleer het resultaat van de migratie zorgvuldig voordat u verdergaat.

  6. Als u tevreden bent met de resultaten, begint u met het migratieproces.

Bovendien kan het team van Helpdesk Migratie uw bestelling personaliseren om aan de specifieke behoeften van uw bedrijf te voldoen. Om een ​​aangepaste migratie aan te vragen, kunt u een bericht achterlaten in de live chat of een ticket aanvragen.

Vaak gestelde vragen

Hoe kunt u migreren via helpdesk migratie Relokia?

1. Creëer een account op Helpdesk migratie

2. Vul de vereiste gegevens in 

3. Test de migratie en evalueer

4. Migreer

Wat is een helpdesk migratie?

Het migreren van gegevens kan voor veel bedrijven een pijnlijke ervaring zijn, misschien zelfs een dealbreaker. Als resultaat heeft Relokia een helpdesk-migratie gemaakt waarmee u alle gegevens efficiënt kunt migreren met slechts een paar klikken.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo