Magento 2 integration
Partner website
Meer weten
Partner Privacy Policy
Magento 2 Privacybeleid
Volg de onderstaande instructies om Magento 2 te integreren met LiveAgent.
- Log in op uw LiveAgent-account
- Klik op Configuratie
- Klik op Systeem en plug-ins

- Zoek de Magento 2-integratie
- Activeer de integratie door op de schuifregelaar te drukken

Wat is Magento 2?
Magento 2 stelt duizenden retailers in staat met de beste ecommerceplatforms om snel te innoveren en te groeien.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met deze plug-in kunt u een Magento 2-widget toevoegen aan uw tickets-interface. Als de plug-in is ingeschakeld, ontvangt u automatisch informatie over de klanten die u een email sturen. LiveAgent maakt verbinding met uw Magento winkel en controleer of de e-mailende klant ook een klant is in uw winkel. Als dat het geval is, zal de widget hun bestellingen laden. Op deze manier kunt u probleemloos met uw klanten communiceren zonder dat u hun bestellingen handmatig hoeft bij te houden buiten LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat is Magento 2?
Magento is open-source software voor ecommerce. Magento 2 is gewoon een snellere versie van de originele Magento.
Hoe kunt u Magento 2 integreren?
Log in op uw LiveAgent-account > Navigeer naar Configuraties > Systeem > Plug-ins > Activeer Magento 2.
Bereik vertegenwoordigersticket
Ontdek hoe de 'Bereik vertegenwoordigersticket' functie in LiveAgent helpt bij het beheer van tickettoegang voor vertegenwoordigers, afhankelijk van bedrijfsgrootte en afdeling. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde tools en start een gratis proefperiode zonder verplichtingen. Beheerders kunnen eenvoudig de toegang tot afdelingen beheren, waardoor de efficiëntie en klanttevredenheid toenemen. Bezoek nu voor meer informatie!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!
Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)
Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!