Partner
Wat is Maxtel.dk?
Maxtel.dk, expert in IP-telefonie voor bedrijven van elke omvang, werkt sinds 2005 met IP-telefonie. Ze hebben een van Denemarkens meest flexibele en uitgebreide IP-telefoniesystemen waar gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
Maxtel.dk biedt hun klanten:
- goedkope IP-telefonie
- goedkope IP-telefonie
- volledige mobiele integratie
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en Maxtel.dk zijn nu partners, waardoor de Maxtel.dk-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een Maxtel.dk VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u Maxtel.dk wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, log dan in op uw LiveAgent account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar Maxtel.dk
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten voor het integreren van Maxtel.dk:
Omdat Maxtel.dk en LiveAgent partners zijn, is de integratie gratis als je een abonnement hebt bij LiveAgent. Maxtel.dk brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van Maxtel.dk
- kostenefficiënt
- verbeterde klantenervaring
- toegang in Denemarken
- hoge betrouwbaarheid
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently asked questions
Wat is Maxtel.dk?
Maxtel.dk zijn experts in IP-telefonie. Ze bieden goedkope IP-telefonie, een compleet conversiesysteem en volledige mobiele integratie.
Hoeveel kost het om Maxtel.dk te integreren met LiveAgent?
De integratie is gratis. Maxtel.dk brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten.
Hoe kunt u een Maxtel.dk VoIP-nummer in LiveAgent implementeren?
Maxtel.dk maakt al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en ga naar Configuraties & Bel & Cijfers Maxtel.dk. Voeg het VoIP-nummer toe en dat is alles. Het is klaar voor gebruik.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en cliëntenportaalsoftware. Neem contact op via de verstrekte sales contactnummers of plan een demo. Na aanmelding stuurt LiveAgent inloggegevens per e-mail. De website maakt gebruik van cookies en het privacybeleid en cookiebeleid zijn van toepassing.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning via hun ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus. Er is een blog, woordenlijst, academie, sjablonen, webinars en een kostencalculator beschikbaar op de website. Klanten kunnen contact opnemen via meerdere sales- en sociale media-kanalen en zich aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en kortingen. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt het dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies volgens hun privacy- en cookiebeleid.
Yootel is een VoIP-operator die in 2012 is opgericht voor professionals. Ze bieden zakelijke telefonie, inclusief IP-telefonie voor bedrijven en marketingoplossingen. LiveAgent is een callcentersoftware die compatibel is met Yootel en kan worden gebruikt om klantenrelaties te verbeteren. Het LiveAgent callcenter is eenvoudig te beheren en heeft geavanceerde functies zoals IVR-structuren en oproepopname. Yootel kan gemakkelijk worden geïntegreerd met LiveAgent door de stappen te volgen die worden vermeld op de website van LiveAgent. Gebruikers kunnen meerdere apparaten gebruiken en wereldwijd bereik hebben. PBX is een optie voor geïnteresseerden.