Monday integration
Wat is Monday?
Maandag is een multi-oplossing voor bedrijven. U kunt het gebruiken om projecten, klantenrelaties, advertentiecampagnes te beheren, fouten op te sporen, klantenprojecten te beheren en meer.
Wat kunt u ermee doen?
Er is veel dat u kunt doen met deze integratie rechtstreeks vanuit LiveAgent. Nadat u Monday hebt geïntegreerd, kunt u nieuwe klanten, wijzigingen in kolomwaarden, items op het bord, nieuwe updates, items en gebruikers bijhouden. U kunt ook zelf wijzigingen aanbrengen. Voel u vrij om items, groepen of borden te archiveren, emailkolomwaarden te beheren, items te maken en meer.
Voordelen
- Blijf op de hoogte van nieuws en updates van LiveAgent
- Archiveer, maak items en werk vanuit één oplossing
- Nooit meer schakelen tussen apps
Frequently Asked Questions
Wat is Monday?
Monday is een tool voor projectbeheer waarmee uw bedrijf het werk van uw team kan plannen, organiseren en volgen.
Hoe kunt u Monday-integratie met LiveAgent gebruiken?
Er zijn een aantal voordelen verbonden aan de maandag-integratie. Allereerst is het niet nodig om tussen interfaces te schakelen. Bovendien helpt Monday teams om nog efficiënter te werken door nieuws en updates van LiveAgent bij te houden.
Ontdek Monema, een toonaangevend telefoonbedrijf sinds 2008, gespecialiseerd in virtuele PBX en callcenters. Met gepatenteerde technologie en gepersonaliseerde diensten biedt Monema innovatieve telefonieoplossingen die aan uw behoeften voldoen. Profiteer van de gratis integratie met LiveAgent en verbeter uw klantenservice moeiteloos. Bezoek onze website voor meer informatie!
Ontdek hoe hallo, uw bedrijf kan versterken met gratis VoIP-integratie in LiveAgent. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde functies en handige rapportages. Kies het ideale abonnement voor uw bedrijfsgrootte en ervaar een superieure klantenervaring zonder extra kosten voor LiveAgent-klanten. Bezoek nu voor meer informatie!