OneTone

Wat is OneTone?

OneTone is een oplossing voor klantenserviceverbetering en helpdeskintegratie die gratis in uw browser of rechtstreeks in LiveAgent kan worden geïnstalleerd. OneTone werkt als een assistent die klantenservicemedewerkers helpt om betere en snellere ondersteuning te bieden dankzij ticketlabels en de mogelijkheid om sjablonen voor te bereiden.

Hoe kunt u OneTone gebruiken?

OneTone is een geweldige hulp voor elke klantenondersteuning-agent. U kunt de functie voor het labelen van tickets gebruiken om de bedoelingen van de klant te herkennen voordat u het ticket opent. Labeling is ideaal voor het categoriseren van tickets op basis van overeenkomsten die relevant zijn voor u en uw bedrijf. Een andere handige functie is de OneTone-browserextensie die gemakkelijk toegankelijke sjablonen kan opslaan. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers gemakkelijker communiceren en snellere antwoorden geven.

Gecombineerd met LiveAgent’s ticketsysteem, kunt u zorgen voor een vlotte en efficiënte klantenondersteuning voor uw hele klantenbestand. Onze software bevat een verscheidenheid aan geweldige functies die u bij elke stap helpen. Organiseer uw berichten in onze algemene inbox, verdeel uitgebreide tickets tussen vertegenwoordigers, of gebruik een kennisbank om zelfhulpmogelijkheden te bieden aan uw klanten.

Wat zijn de voordelen van OneTone?

  • Gratis browserextensie of directe integratie
  • Verbeterde communicatiemogelijkheden
  • Gemakkelijke organisatie van klantentickets

Looking to improve communication with your customers?

Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!

Hoe de OneTone AI Labeling-functie te integreren met LiveAgent?

Volg deze snelle en gemakkelijke handleiding die u door het hele integratie-proces van OneTone met uw LiveAgent-helpdesk leidt. Het enige dat u nodig hebt, is een actief LiveAgent-account.

  • Ga naar uw LiveAgent-account en open Configuratie & Systeem & API, en klik op API-sleutel toevoegen om door te gaan.
Afbeelding met de API-instellingen in de LiveAgent-configuratie
API-instellingen in LiveAgent
  • In het volgende gedeelte moet u uw API-sleutel een naam geven. Wis vervolgens de standaardvervaldatum. Bewaar het *(sterretje) in de Witte lijst en selecteer de volgende privileges in het onderste gedeelte.
    • vertegenwoordiger: lees
    • gebruiker: lees
    • tag: lezen, schrijven
    • standaardbericht: lezen, schrijven
    • voorgedefineerd antwoord: lees, schrijf
    • ticket: lees, schrijf
    • instellingen: lees

Klik onderaan op de knop Aanmaken en ga verder met de volgende stap.

Een afbeelding die laat zien hoe u een API-sleutel correct instelt voor integratie met Onetone
Een API-sleutel instellen
  • Kopieer nu de nieuwe API-sleutel en ga naar deze link. Vul uw gegevens in en plak de API-sleutel in het veld “Helpdesk API-sleutel voor ticketlabeling”. Voltooi de vragenlijst en wacht tot de functie wordt ingeschakeld in uw LiveAgent-account.
Een afbeelding met een Onetone-vragenlijst waar gebruikers een API-verbinding met LiveAgent kunnen aanvragen
Onetone API verzoek
  • Dat is het. Vanaf nu worden tickettags automatisch toegevoegd aan tickets in uw LiveAgent-inbox.
Een afbeelding met automatische labeling van tickets door Onetone in LiveAgent

Hoe de OneTone-browserextensie integreren met LiveAgent?

Als u extra sjabloonmogelijkheden wilt toevoegen aan uw klantenondersteuning, kunt u de Onetone-browserextensie voor Google Chrome installeren. Het enige wat u hoeft te doen is op deze link te klikken en de extensie toe te voegen aan uw Google Chrome-browser.

Een afbeelding met de Onetone Google Chrome-extensie in de webwinkel
Chrome extensie

U kunt proberen de sjablonen te schrijven en ze toe te voegen vanuit de extensie in het venster dat wordt geopend nadat u deze add-on voor Google Chrome hebt gekregen. U kunt ook bestaande sjablonen uploaden en deze opslaan in de OneTone-plug-in.

Een afbeelding met het voorbeeld van de OneTone-add-on
OneTone add-on uitproberen

U krijgt toegang tot uw sjablonen door op het blauwe chatvensterpictogram te klikken dat verschijnt wanneer u op klantentickets reageert. Klik op het pictogram en blader door uw opgeslagen sjablonen wanneer u maar wilt.

Een afbeelding van de toegang tot OneTone-sjablonen in het LiveAgent-ticketsysteem
OneTone-sjablonen in LiveAgent

Dat is het. Uw integratie met OneTone is voltooid. Als u op zoek bent naar meer software-integraties, ga dan naar deze pagina en kijk of we die beschikbaar hebben. Vergeet niet onze Academy-pagina’s of Sjablonenpagina te bekijken om inspiratie op te doen en unieke sjablonen te maken voor elke gelegenheid.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Wat is OneTone?

OneTone is een gratis verbetering van de klantenservice en helpdeskintegratie die in uw browser of in LiveAgent kan worden geïnstalleerd. Dankzij de mogelijkheden voor het labelen van tickets en het maken van sjablonen, helpt Onetone klantenservicemedewerkers om betere en snellere ondersteuning te bieden.

Hoe integreer ik OneTone met LiveAgent?

OneTone's mogelijkheden voor het labelen van tickets kunnen rechtstreeks worden geïntegreerd met LiveAgent via een API-verbinding, terwijl de gratis browserextensie rechtstreeks te vinden is in de extensiestore van Google Chrome.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van OneTone?

OneTone is volledig gratis en biedt uitgebreide communicatiemogelijkheden in de add-on, terwijl het helpt bij het organiseren van klantentickets met zijn labelmogelijkheden in de directe integratie. De belangrijkste voordelen van deze integratie zijn een verbeterde organisatie en snellere antwoorden voor klantenservicemedewerkers die helpdesksoftware gebruiken.

Hoe kunt u Onetone gebruiken?

Elke medewerker van de klantenservice kan profiteren van OneTone. Met de functie voor het labelen van tickets kunt u de bedoelingen van klanten bepalen voordat u tickets opent. Ticketlabels zijn een ideaal hulpmiddel om tickets te categoriseren op basis van gemeenschappelijke kenmerken die relevant zijn voor uw bedrijf. Bovendien kunnen gebruikers met de extensie van Onetone voor de browser sjablonen opslaan zodat ze gemakkelijk toegankelijk zijn. Dit maakt het voor vertegenwoordigers gemakkelijker en sneller om te communiceren.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo