Partner
Wat is OneTone?
OneTone is een oplossing voor het verbeteren van de klantenservice die gratis in uw browser of rechtstreeks in LiveAgent kan worden geïnstalleerd. OneTone werkt als een assistent die klantenondersteuningsagenten helpt betere en snellere ondersteuning te bieden dankzij de functie voor automatisch aanvullen van zinnen en de mogelijkheid om tekstsjablonen voor te bereiden.

Hoe kunt u OneTone gebruiken?
OneTone is een geweldige hulp voor elke klantenservicevertegenwoordiger. U kunt de functie voor het automatisch aanvullen van zinnen gebruiken om zinnen sneller te typen en de afhandelingstijd van tickets te verkorten. Ook voorkomt het typefouten en bespaart het een groot aantal toetsaanslagen. Een andere handige functie is de mogelijkheid om gemakkelijk toegankelijke sjablonen op te slaan.
Wat zijn de voordelen van OneTone?
- Gratis browserextensie
- Verbeterde communicatiemogelijkheden
- Verbeter de afhandelingstijd van tickets
- Sla toetsaanslagen op
- Voorkom typefouten
- Sla tekstsjablonen op
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Hoe de OneTone-browserextensie integreren met LiveAgent?
Als u automatische aanvulling van zinnen en sjabloonmogelijkheden aan uw klantenondersteuning wilt toevoegen, kunt u de Onetone-browserextensie voor Google Chrome installeren. Het enige wat u hoeft te doen is op deze link klikken en de extensie toevoegen aan uw Google Chrome-browser.
De functie voor automatisch aanvullen van zinnen helpt je om langere zinnen en zinnen die u in het verleden hebt geschreven af te ronden. Het versnelt uw typetijd en vermindert typefouten. Het vereist geen opleiding of aanvullende instellingen.
Ten eerste stelt OneTone generieke zinnen voor die constant herhaald worden. Dat zijn veelvoorkomende fragmenten zoals begroetingen of begroetingen.
Zodra u generieke zinnen gebruikt, typt u ook uw gepersonaliseerde zinnen. De autocomplete begrijpt repetitieve taken en de volgende keer dat u de zin opnieuw typt, wordt deze voorgesteld.
De autocomplete wordt persoonlijker terwijl u typt. We hebben de automatische aanvulling ontworpen om u te helpen zinnen optioneel met uw teamgenoten te delen. Als u bijvoorbeeld een medewerker van de klantenservice bent, kan automatisch aanvullen uw zinnen, fragmenten of paragrafen delen met uw teamgenoten of nieuwelingen.

U kunt proberen de sjablonen te schrijven en ze toe te voegen vanuit de extensie in het venster dat wordt geopend nadat u deze add-on voor Google Chrome hebt gekregen. U kunt ook bestaande sjablonen uploaden en deze opslaan in de OneTone-plug-in.

U krijgt toegang tot uw sjablonen door op het blauwe chatvensterpictogram te klikken dat verschijnt wanneer u op klantentickets reageert. Klik op het pictogram en blader door uw opgeslagen sjablonen wanneer u maar wilt.

We werken er altijd aan om uw ervaring met OneTone.AI te verbeteren. Als u vragen of feedback hebt, stuur dan gerust een bericht naar het OneTone-team op info@onetone.ai
Dat is het. Uw integratie met OneTone is voltooid. Als u op zoek bent naar meer software-integraties, ga dan naar deze pagina en kijk of we die beschikbaar hebben. Vergeet niet onze Academy-pagina’s of Sjablonenpagina te bekijken om inspiratie op te doen en unieke sjablonen te maken voor elke gelegenheid.
Frequently asked questions
Wat is OneTone?
OneTone is een gratis verbetering van de klantenservice en helpdeskintegratie die in uw browser of in LiveAgent kan worden geïnstalleerd. Dankzij de mogelijkheden voor het labelen van tickets en het maken van sjablonen, helpt Onetone klantenservicemedewerkers om betere en snellere ondersteuning te bieden.
Hoe integreer ik OneTone met LiveAgent?
OneTone's mogelijkheden voor het labelen van tickets kunnen rechtstreeks worden geïntegreerd met LiveAgent via een API-verbinding, terwijl de gratis browserextensie rechtstreeks te vinden is in de extensiestore van Google Chrome.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van OneTone?
OneTone is volledig gratis en biedt uitgebreide communicatiemogelijkheden in de add-on, terwijl het helpt bij het organiseren van klantentickets met zijn labelmogelijkheden in de directe integratie. De belangrijkste voordelen van deze integratie zijn een verbeterde organisatie en snellere antwoorden voor klantenservicemedewerkers die helpdesksoftware gebruiken.
Hoe kunt u Onetone gebruiken?
Elke medewerker van de klantenservice kan profiteren van OneTone. Met de functie voor het labelen van tickets kunt u de bedoelingen van klanten bepalen voordat u tickets opent. Ticketlabels zijn een ideaal hulpmiddel om tickets te categoriseren op basis van gemeenschappelijke kenmerken die relevant zijn voor uw bedrijf. Bovendien kunnen gebruikers met de extensie van Onetone voor de browser sjablonen opslaan zodat ze gemakkelijk toegankelijk zijn. Dit maakt het voor vertegenwoordigers gemakkelijker en sneller om te communiceren.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
Op zoek naar een alternatief voor Lucep?
LiveAgent is een software die klanten via verschillende kanalen laat communiceren met bedrijven, zoals email, live chat, sociale media en callcenter ondersteuning. Het is een sterk alternatief voor Lucep. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun workflow vergemakkelijken met meer dan 175 functies en 40 integraties. De installatie van het eigen callcenter is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.
Callcenterautomatisering is het gebruik van oplossingen voor oproepautomatisering om de taken te automatiseren die voorheen door menselijke agenten werden afgehandeld. Het vermindert repetitieve taken en verbetert de operationele efficiëntie terwijl de operationele kosten worden verlaagd. Geautomatiseerde callcenters gebruiken IVR, oproeproutering en callbacks om oproepen te stroomlijnen, wachttijden te minimaliseren en de inactieve tijd te verminderen. Bedrijven kunnen een platform voor klantenbetrokkenheid hebben en de klanttevredenheid verbeteren met callcenterautomatisering. LiveAgent heeft geavanceerde functies voor geautomatiseerde oproepen en omvat CRM en meerdere communicatiekanalen. Bedrijven in de klantenservice zijn sterk afhankelijk van callcenterautomatisering. Het gebruik van gespreksautomatisering verbetert de efficiëntie van de klantenservice en kan de medewerkerstevredenheid en bepaalde belangrijke KPI's verhogen.