Partner
Wat is OneTone?
OneTone is een oplossing voor het verbeteren van de klantenservice die gratis in uw browser of rechtstreeks in LiveAgent kan worden geïnstalleerd. OneTone werkt als een assistent die klantenondersteuningsagenten helpt betere en snellere ondersteuning te bieden dankzij de functie voor automatisch aanvullen van zinnen en de mogelijkheid om tekstsjablonen voor te bereiden.

Hoe kunt u OneTone gebruiken?
OneTone is een geweldige hulp voor elke klantenservicevertegenwoordiger. U kunt de functie voor het automatisch aanvullen van zinnen gebruiken om zinnen sneller te typen en de afhandelingstijd van tickets te verkorten. Ook voorkomt het typefouten en bespaart het een groot aantal toetsaanslagen. Een andere handige functie is de mogelijkheid om gemakkelijk toegankelijke sjablonen op te slaan.
Wat zijn de voordelen van OneTone?
- Free browser extension
- Increased communication capabilities
- Improve ticket handling time
- Save keystrokes
- Prevent typing errors
- Store text templates
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Hoe de OneTone-browserextensie integreren met LiveAgent?
Als u automatische aanvulling van zinnen en sjabloonmogelijkheden aan uw klantenondersteuning wilt toevoegen, kunt u de Onetone-browserextensie voor Google Chrome installeren. Het enige wat u hoeft te doen is op deze link klikken en de extensie toevoegen aan uw Google Chrome-browser.
De functie voor automatisch aanvullen van zinnen helpt je om langere zinnen en zinnen die u in het verleden hebt geschreven af te ronden. Het versnelt uw typetijd en vermindert typefouten. Het vereist geen opleiding of aanvullende instellingen.
Ten eerste stelt OneTone generieke zinnen voor die constant herhaald worden. Dat zijn veelvoorkomende fragmenten zoals begroetingen of begroetingen.
Zodra u generieke zinnen gebruikt, typt u ook uw gepersonaliseerde zinnen. De autocomplete begrijpt repetitieve taken en de volgende keer dat u de zin opnieuw typt, wordt deze voorgesteld.
De autocomplete wordt persoonlijker terwijl u typt. We hebben de automatische aanvulling ontworpen om u te helpen zinnen optioneel met uw teamgenoten te delen. Als u bijvoorbeeld een medewerker van de klantenservice bent, kan automatisch aanvullen uw zinnen, fragmenten of paragrafen delen met uw teamgenoten of nieuwelingen.

U kunt proberen de sjablonen te schrijven en ze toe te voegen vanuit de extensie in het venster dat wordt geopend nadat u deze add-on voor Google Chrome hebt gekregen. U kunt ook bestaande sjablonen uploaden en deze opslaan in de OneTone-plug-in.

U krijgt toegang tot uw sjablonen door op het blauwe chatvensterpictogram te klikken dat verschijnt wanneer u op klantentickets reageert. Klik op het pictogram en blader door uw opgeslagen sjablonen wanneer u maar wilt.

We werken er altijd aan om uw ervaring met OneTone.AI te verbeteren. Als u vragen of feedback hebt, stuur dan gerust een bericht naar het OneTone-team op info@onetone.ai
Dat is het. Uw integratie met OneTone is voltooid. Als u op zoek bent naar meer software-integraties, ga dan naar deze pagina en kijk of we die beschikbaar hebben. Vergeet niet onze Academy-pagina’s of Sjablonenpagina te bekijken om inspiratie op te doen en unieke sjablonen te maken voor elke gelegenheid.

Create a seamless customer experience with LiveAgent's OneTone integration
Engage visitors, provide real-time support, and deliver exceptional customer service.
Frequently Asked Questions
What is OneTone?
OneTone is a free customer service enhancement and helpdesk integration that can be installed in your browser or in LiveAgent. Thanks to its ticket labeling and template creation capabilities, Onetone helps customer support agents provide better and faster support.
How do I integrate OneTone with LiveAgent?
OneTone's ticket labeling capabilities can be integrated directly with LiveAgent via API connection, while the free browser extension can be found directly in Google Chrome's extension store.
What are the benefits of using OneTone?
OneTone is completely free and provides extended communication capabilities in the add-on while helping organize customer tickets with its labeling capabilities in the direct integration. This integration's main benefits are improved organization and faster replies for customer service agents using help desk software.
How can you use Onetone?
Every customer support agent can benefit from OneTone. With its ticket labeling functionality, you can determine customer intentions before opening tickets. Ticket labels are an ideal tool for categorizing tickets according to common characteristics relevant to your business. Furthermore, Onetone's extension for the browser allows users to store templates so they can be accessed easily. This makes it easier and faster for agents to communicate.
LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op één plaats mogelijk te maken.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.