Partner
Wat is Optimal Call?
Optimal Call is een Slowaakse aanbieder van VoIP en communicatieservice. Ze bieden diensten aan voor bedrijven en individuele klanten in Slowakije en Tsjechiƫ. Naast spraakoproepdiensten biedt Optimal Call de mogelijkheid om exclusieve, gemakkelijk te onthouden telefoonnummers te kopen op basis van verschillende geografische locaties.
Andere diensten omvatten callcenter, gezamenlijke verbinding met andere bedrijfssystemen zoals CRM, SIP Trunking en CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefoonnetwerken.
Hoe kunt u Optimal Call gebruiken met LiveAgent?
Als u op zoek bent naar een VoIP-provider, kan Optimal Call uw internetgesprekken afhandelen en u voorzien van een telefoonnummer. U kunt dit telefoonnummer toevoegen aan LiveAgent om een omnichannel-helpdesk met een callcenter te maken.
Wanneer u uw nummer aan LiveAgent toevoegt, kunt u het gaan gebruiken als uw belangrijkste callcentersoftware. LiveAgent biedt tal van functies om uw workflows te vergemakkelijken en klantengesprekken beter beheersbaar te maken, dankzij callcenterfuncties en automatisering .
Hoeveel kost het om Optimal Call te integreren met LiveAgent?
Hoewel Optimal Call een betaalde service is met aparte abonnementen, kost de integratie met LiveAgent u niets extraās. U kunt uw Optimal Call-telefoonnummers gratis toevoegen aan de LiveAgent-helpdesk en beginnen met bellen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Optimal Call?
- Betaalbare abonnementen
- Meerdere diensten voor particulieren en bedrijven
- Exclusieve, gemakkelijk te onthouden telefoonnummers
- CPBX- en SIP-trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Hoe kunt u Optimal Call integreren met LiveAgent?
Optimal Call is al opgenomen in uw LiveAgent-account; daarom is het niet nodig om plug-ins te activeren of integraties met services van derden te maken. Voeg uw Optimal Call-nummer toe en begin met bellen. Hier is hoe het te doen.
- U hebt uw Optimal Call-gebruikersnaam, wachtwoord en oproepnummer nodig. Log in op uw Optimal Call-account of maak een nieuwe . U ontvangt een email met uw nieuwe gebruikersnaam , wachtwoord, en telefoonnummer na voltooiing van de registratie.
- Als alternatief kunt u de informatie ook vinden in het profielgedeelte van uw Optimal Call-account. Houd de informatie gereed voor de volgende stappen.
- Open uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie; Oproep; Cijfers . Klik op de oranje knop om een āānieuw nummer toe te voegen in LiveAgent en selecteer Optimaal bellen in de lijst met VoIP-providers.
- Voer uw gebruikersnaam , wachtwoord, en Optimal Call -nummer in het volgende gedeelte in. U kunt ook het nummer een naam geven, een prefix voor uitbellen selecteren, de afdeling die oproepen van dit nummer zal afhandelen en de oproepopname inschakelen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen onderaan het venster.
Uw Optimal Call-telefoonnummer is nu verbonden met LiveAgent en u kunt beginnen met bellen en gebeld worden. Benieuwd naar meer over LiveAgent? Bekijk de video hieronder om een āārondleiding te krijgen.
Frequently asked questions
Wat is Optimal Call?
Optimal Call is een Slowaakse communicatie- en VoIP-provider. Ze bieden diensten die geschikt zijn voor Slowaakse en Tsjechische klanten.
Hoeveel kost Optimal Call-integratie in LiveAgent?
De integratie met Optimal Call is inbegrepen in het abonnement en zonder bijkomende kosten. U kunt uw nummer toevoegen en beginnen te bellen zonder extra te betalen.
Hoe kan ik Optimal Call integreren met LiveAgent?
Optimal Call is geĆÆntegreerd in LiveAgent, dus er zijn geen integratieplug-ins of services van derden nodig. Het enige wat u hoeft te doen is uw nummer toe te voegen en enkele accountgegevens op te geven. Ga naar Configuratie > Bel > Nummers in LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer Optimaal Bellen als uw VoIP-provider. Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere gegevens in. Klik op Toevoegen en u bent klaar.
Wat is VoIP?
VoIP is een afkorting van Voice over Internet Protocol. Simpel gezegd, met VoIP kunt u telefoongesprekken, conferentiegesprekken, videogesprekken en andere vormen van communicatie via internet voeren en beantwoorden.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliƫntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
LiveAgent biedt verschillende softwareprogramma's voor klantenservice, waaronder voIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt partnerschapsmogelijkheden en een blog met educatieve artikelen. Na aanmelding ontvangt u inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website van LiveAgent maakt gebruik van cookies en het bedrijf biedt ook een persoonlijk gesprek aan om te zien hoe ze kunnen helpen met uw bedrijf.
Klantenservice terugbelfunctie
Bedrijven moeten zich bewust zijn van het belang van meerdere kanalen voor hun klantenservice, omdat klanten in realtime willen communiceren. Het beheer van wachtrijen is hierbij belangrijk voor de kwaliteit en efficiƫntie van de ondersteuning. LiveAgent is een software die ondersteuning biedt via verschillende kanalen en gepersonaliseerde oplossingen kan bieden voor bedrijven. Sociale media kan ook worden gebruikt om klanten te bereiken. Plan een demo met LiveAgent voor meer informatie.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere diensten aan. Het heeft een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie, systeemstatus en logboek wijzigen. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten en werkt samen met VoIP-partners. Er is een partnerprogramma beschikbaar. Er is ook een blog, woordenlijst, academie en kostencalculator. Het bedrijf biedt een gratis proefperiode aan en heeft sales contacten en sociale media-accounts. De installatie wordt in realtime verwerkt en er wordt een bericht met inloggegevens naar uw e-mailadres gestuurd.