Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Optimal Call

Wat is Optimal Call?

Optimal Call is een Slowaakse VoIP- en communicatiedienst aanbieder. Ze bieden diensten aan voor bedrijven en individuele klanten in Slowakije en Tsjechië. Naast spraakoproepdiensten biedt Optimal Call de mogelijkheid om exclusieve, gemakkelijk te onthouden telefoonnummers te kopen op basis van verschillende geografische locaties.

Andere diensten zijn onder meer callcenter , gezamenlijke verbinding met andere bedrijfssystemen zoals CRM, SIP Trunking en CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefoonnetwerken.

Hoe kunt u Optimal Call gebruiken met LiveAgent?

Als u op zoek bent naar een VoIP-provider, kan Optimal Call uw internetgesprekken afhandelen en u een telefoonnummer bezorgen. U kunt dit telefoonnummer toevoegen aan LiveAgent om een ​​ helpdesk met meerdere kanalen met een callcenter te creëren.

Wanneer u uw nummer toevoegt aan LiveAgent, kunt u het gaan gebruiken als uw belangrijkste callcentersoftware. LiveAgent biedt tal van functies om uw werkflow te vergemakkelijken en telefoontjes van klanten beter beheersbaar te maken, dankzij callcenterfuncties en automatisering .

Call Center Software Demo | LiveAgent

Hoeveel kost het om Optimal Call te integreren met LiveAgent?

Hoewel Optimal Call een betaalde service is met afzonderlijke abonnementen, is de integratie met LiveAgent onbezoldigd. U kunt uw Optimal Call-telefoonnummers gratis toevoegen aan de LiveAgent’s helpdesk en beginnen met bellen.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Optimal Call?

  • Betaalbare abonnementen
  • Meerdere diensten voor particulieren en bedrijven
  • Exclusieve, gemakkelijk te onthouden telefoonnummers
  • CPBX- en SIP-trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Hoe kunt u Optimal Call integreren met LiveAgent?

Optimal Call is al opgenomen in uw LiveAgent-account; daarom is het niet nodig om plug-ins te activeren of integraties met services van derden te maken. Voeg uw Optimal Call-nummer toe en begin met bellen. Hier is hoe het te doen.

  • U hebt uw Optimal Call-gebruikersnaam, wachtwoord en oproepnummer nodig. Log in op uw Optimal Call-account of maak een nieuwe . U ontvangt een email met uw nieuwe gebruikersnaam , wachtwoord, en telefoonnummer na voltooiing van de registratie.
Optimal Call
Klik om te registreren
  • Als alternatief kunt u de informatie ook vinden in het profielgedeelte van uw Optimal Call-account. Houd de informatie gereed voor de volgende stappen.
Optimal Call
Optimal Call profielinformatie
  • Open uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie; Oproep; Cijfers . Klik op de oranje knop om een ​​nieuw nummer toe te voegen in LiveAgent en selecteer Optimaal bellen in de lijst met VoIP-providers.
Optimal Call
Optimal Call in de lijst met VoIP-providers
  • Voer uw gebruikersnaam , wachtwoord, en Optimal Call -nummer in het volgende gedeelte in. U kunt ook het nummer een naam geven, een prefix voor uitbellen selecteren, de afdeling die oproepen van dit nummer zal afhandelen en de oproepopname inschakelen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen onderaan het venster.
Optimal Call
OptimalCall configuratie

Uw Optimal Call-telefoonnummer is nu verbonden met LiveAgent en u kunt beginnen met bellen en gebeld worden. Benieuwd naar meer over LiveAgent? Bekijk de video hieronder om een ​​rondleiding te krijgen.

LiveAgent Product Tour

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat is Optimal Call?

Optimal Call is een Slowaakse communicatie- en VoIP-provider. Ze bieden diensten die geschikt zijn voor Slowaakse en Tsjechische klanten.

Hoeveel kost Optimal Call-integratie in LiveAgent?

De integratie met Optimal Call is inbegrepen in het abonnement en zonder bijkomende kosten. U kunt uw nummer toevoegen en beginnen te bellen zonder extra te betalen.

Hoe kan ik Optimal Call integreren met LiveAgent?

Optimal Call is geïntegreerd in LiveAgent, dus er zijn geen integratie plug-ins of services van derden nodig. Het enige wat u hoeft te doen is uw nummer toe te voegen en enkele accountgegevens op te geven. 

  • Ga naar Configuratie; Oproep; Nummers in LiveAgent
  • Maak een nieuw nummer aan en selecteer Optimal Call als uw VoIP-provider
  • Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere details in
  • Klik op Toevoegen en u bent klaar

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo