Partner
Om ProjectManager met LiveAgent te verbinden, heeft u een Zapier-account nodig.
- Log in op uw Zapier-account
- Klik op deze link
- Klik op apps verbinden

- Vul de verplichte velden in en kies een gewenste actie en trigger
- Als u uw API-sleutel nodig heeft, kunt u deze vinden in uw LiveAgent dashboard in Instellingen>Systeem>API.
Wat is een Project Manager?
Project Manager is online bekroonde software voor project management waarmee teams online kunnen plannen, volgen en samenwerken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Project Manager helpt u bij het beheren van vertegenwoordigers en afdelingen door nieuwe taken, urenstaten of projecten te maken wanneer nieuwe klanten bij LiveAgent komen.
Frequently asked questions
Wat is ProjectManager?
ProjectManager is een tool die uw team helpt om te allen tijde georganiseerd en op de hoogte te blijven van hun taken door projecten te plannen en in te plannen.
Hoe integreert u ProjectManager met LiveAgent?
ProjectManager moet worden geïntegreerd via Zapier. Klik dus op LiveAgent - Zapier-integratie en kies de ProjectManager-app en de trigger / taak die u verkiest.
Systeem voor het beheren van inhoud
De tekst beschrijft de software LiveAgent, een klantenservice en communicatieplatform. Het biedt verschillende functies zoals self-service software, inbound call centersoftware en klachtenbeheer. Het bedrijf heeft diverse prijzen en heeft ook een weblog en een academie. Het artikel eindigt met de mededeling dat na aanmelding voor LiveAgent, men een e-mail ontvangt met inloggegevens. Het dashboard wordt momenteel voor de gebruiker opgestart.
LiveAgent is een klantenservice software die in staat is om inkomende oproepen, klachten, e-mails en meer te beheren. Het bedrijf biedt ook VoIP-telefoonsystemen, selfservice software en klachtenbeheerssystemen. LiveAgent heeft diverse onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft verschillende partners. Het bedrijf biedt ook een blog, woordenlijst en webinars voor hun klanten. Het opstarten van LiveAgent is een eenvoudig proces waarbij u een e-mail ontvangt met de inloggegevens nadat de installatie is voltooid.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die functies biedt zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Ze hebben ook een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus rapportage. LiveAgent heeft een blog, woordenlijst, academie, sjablonen en webinars als leermogelijkheden. Klanten kunnen ook een demo vragen en het bedrijf heeft partners en een partnerprogramma. Na aanmelding wordt een e-mail met inloggegevens verzonden en kan men zo toegang krijgen tot het dashboard. Het opstartproces wordt gerapporteerd en cookies worden gebruikt op hun website.