Salesflare integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Salesflare?
Salesflare is een CRM-oplossing voor kleine B2B-bedrijven en startups. Met Salesflare kunt u dankzij verschillende automatiseringen meer verkopen met minder werk. Het vult automatisch uw adresboek, houdt verschillende interacties bij en verzamelt gegevens van sociale media, e-mail, bedrijfsdatabases, telefoon en agenda voor u.
Hoe kunt u Salesflare gebruiken?
Met Salesflare-integratie voor LiveAgent kunt u gegevens van en naar chat of formulier extraheren in LiveAgent. Vervolgens kunt u de gegevens in LiveAgent weergeven en bijhouden wat er gebeurt. Gebruik deze gegevens om uw klanten betere en snellere ondersteuning te bieden met live chat.
LiveAgent live chat is gemaakt om u te helpen snelle ondersteuning te bieden aan uw klanten. Het wordt geleverd met een verscheidenheid aan handige functies naast productiviteits-integraties zoals Salesflare. Bereid uw antwoorden sneller voor met een realtime typweergave die u laat zien wat de klanten zijn aan het typen voordat ze op verzenden drukken.
Pas het uiterlijk van uw chat aan of upload aangepaste chatknop-ontwerpen die bij uw branding passen. Profiteer van proactieve chatuitnodigingen zodat klanten sneller contact met u opnemen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Salesflare?
- Gegevens extraheren uit chats en formulieren
- Volg Salesflare binnen LiveAgent
- Elimineert constant schakelen tussen apps
- Toename in werkstroom
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Hoe integreer ik Salesflare CRM met LiveAgent?
LiveAgent bevat een plugin voor integratie met Salesflare CRM die geactiveerd en geconfigureerd moet worden. Het proces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten om te voltooien. Volg de onderstaande stappen om te leren hoe je dit zelf kunt doen.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Systeem > Plug-ins. Zoek Salesflare-integratie in de lijst met plug-ins en klik op de schakelaar activeren. LiveAgent zal hierna opnieuw opstarten.
- Nadat LiveAgent opnieuw is opgestart, zoekt u de actieve plug-in bovenaan de plug-inlijst en klikt u op de knop voor het configuratietandwiel. U ziet een API-sleutelveld. U heeft de API-sleutel nodig in Salesflare-instellingen.
- Ga in Salesflare naar Instellingen > API-sleutels en maak een nieuwe API-sleutel door op de knop Maken te klikken. Geef de API-sleutel een naam en klik op Maken. Kopieer de API-sleutel en keer terug naar LiveAgent terwijl de Salesflare CRM-integratieconfiguratie geopend is.
- Plak de API-sleutel in het API-sleutelveld van LiveAgent’s Salesflare-integratie in de configuratie, zoals weergegeven in de vorige stappen. Klik vervolgens op Opslaan.
Dat is alles, uw Salesflare-integratie is nu actief. Wilt u meer weten over onze livechat? Kijk eens naar onze livechatsoftwarepagina of blader door de live chatfuncties om te zien waartoe deze in staat is.
Improve team collaboration, boost efficiency, and close deals faster by integrating Salesflare with LiveAgent
Combine the power of LiveAgent's help desk software with Salesflare's robust CRM capabilities to streamline your sales and customer support workflows.
Frequently Asked Questions
Wat is SalesFlare?
SalesFlare is een klantenrelatiebeheer, voornamelijk voor kleine bedrijven die actief zijn in B2B. & nbsp;
Wat zijn de voordelen van het integreren van SalesFlare met LiveAgent?
- soepele workflow - het is niet nodig om van interface te wisselen - extraheren / overdragen van gegevens uit chats en formulieren
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.