Partner
Wat is Salesflare?
Salesflare is een oplossing voor het beheer van klantenrelaties voor kleine B2B-bedrijven en startende bedrijven. Met Salesflare kunt u met verschillende automatiseringen meer verkopen met minder werk. Het vult automatisch uw adresboek, houdt verschillende interacties bij en verzamelt gegevens van sociale media, email, bedrijfsdatabases, telefoon en agenda voor u.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van Salesflare voor LiveAgent kunt u gegevens van en naar chatgesprekken of formulieren verplaatsen naar LiveAgent. U kunt vervolgens de gegevens in LiveAgent weergeven en opvolgen wat er gebeurt.
Voordelen
- Haal gegevens op uit chats en formulieren
- Volg Salesflare op binnen LiveAgent
- Elimineert het voortdurend schakelen tussen apps
- Verhoging van de workflow
Frequently asked questions
Wat is SalesFlare?
SalesFlare is een klantenrelatiebeheer, voornamelijk voor kleine bedrijven die actief zijn in B2B.
& nbsp;
Wat zijn de voordelen van het integreren van SalesFlare met LiveAgent?
- soepele workflow
- het is niet nodig om van interface te wisselen
- extraheren / overdragen van gegevens uit chats en formulieren
Salesforce is CRM-software die bedrijfsrelaties kan verbeteren en de winstgevendheid kan verhogen. Integratie met LiveAgent biedt voordelen zoals verbeterde productiviteit en eenvoudig updaten van campagnes en contacten. Salesforce biedt ook een kennisbankfunctie genaamd "Kennis" en CRM-services. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en VoIP-telefoonsystemen. Salesforce biedt ondersteuning via live chat en telefoon, maar niet via e-mail.
Salesforce is een Amerikaans bedrijf dat cloudbedrijfssoftware ontwikkelt en distribueert. Het klantenserviceteam biedt ondersteuning via live chat, callcenter, social media, forums en selfservice. Er is geen e-mailondersteuning beschikbaar, maar wel ondersteuning voor live chat. Contact opnemen kan via de website of hotline. SalesForce heeft verschillende overeenkomsten en beleidsdocumenten, waaronder algemene voorwaarden, privacybeleid en AVG. Een Wikipedia-pagina en een partnerprogramma zijn ook beschikbaar.
SalesTrip is cloudgebaseerde software voor onkosten- en reisbeheer met CRM-tools en toepassingen voor marketing, verkoop en e-commerce. Het klantenserviceteam biedt ondersteuning via diverse kanalen, waaronder sociale media, e-mail en een kennisbank. Er is geen livechatondersteuning beschikbaar. Contact kan worden opgenomen via e-mail, hotline of sociale media. Hun website bevat ook links naar hun algemene voorwaarden, privacybeleid en AVG-beleid.
Bedrijven moeten bij het plannen van een verkooppromotiecampagne rekening houden met meer dan alleen het verlagen van de prijs. Voorverkoop emails zijn een effectieve manier om potentiële klanten op de hoogte te stellen van aankomende verkopen. Bij het verzenden van e-mailsjablonen voor productverkoop is het belangrijk om een brede strategie te hebben om relaties met klanten op te bouwen en hen te informeren over uw volgende grote verkoop. Daarnaast zijn vaardigheden zoals communicatie, actief luisteren en technologie belangrijk voor inkomende verkoopmedewerkers. Betrouwbare klantenervaringssoftware is ook belangrijk om het verkoopproces efficiënter te maken en klantrelaties op te bouwen.