Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Silverstripe Privacybeleid
Wat is Silverstripe?
Silverstripe is een contentmanagementsysteem waarmee websites kunnen worden gemaakt en onderhouden. Het wordt geleverd met een webgebaseerd beheerpaneel en een WYSIWYG-editor. Silverstripe kan worden gebruikt door zowel inhoudschrijvers, websiteontwerpers als ontwikkelaars.
Silverstripe-websites ondersteunen responsief ontwerp, optimalisaties voor zware belasting, configureerbare beveiliging, video-insluiting en nog veel meer. Het kan u ook helpen met zoekvriendelijke URL’s en het werkt op verschillende platforms (Linux, Windows en Mac).
Het ondersteunt ook verschillende modellen die de bruikbaarheid van Silverstripe kunnen vergroten. Maak een keuze uit Blog, Advanced Workflow Management, eCommerce, Forum en LDAP/OpenId-verificatie.
Hoe kunt u Silverstripe gebruiken?
Creëer uw eigen ecommerce website met Silverstripe, begin met het verkopen van producten en diensten. Elke geweldige eCommerce-website heeft geweldige klantenondersteuning.
U kunt de Bliksemsnelle live chatwidget van LiveAgent gebruiken, waarbij de chat wordt weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Het is gemakkelijk om uw eigen chatknop te maken (of kies een kant-en-klaar ontwerp uit onze chat-button-galerij), plaats deze op uw website en begin met het beantwoorden van vragen over uw producten en diensten .
Live chat is een geweldige tool voor klantenondersteuning. Het is handig voor websitekijkers en kopers. Ze kunnen eenvoudig op de knop klikken en beginnen met chatten met ondersteuningsagenten. Er is zelden een wachttijd voor klanten en ze kunnen sneller weer winkelen.
De livechat kan worden gebruikt om meer producten of diensten te verkopen. Wanneer klanten enige twijfel krijgen voordat ze kopen, kunnen ze gewoon op de live chatknop drukken en belangrijke vragen stellen. Het kan worden gebruikt om te overtuigen en informatie te verstrekken aan iedereen die meer wil weten. Zelfs in het geval van ontevredenheid blijft live chat aan de top vanwege het gebruiksgemak en de probleemoplossende mogelijkheden.
Onze live chat ondersteunt ook geweldige functies die u meer klanten en verkopen kunnen opleveren. Proactieve chatuitnodigingen zorgen ervoor dat je opvalt, terwijl real-time typeweergave zorgt ervoor dat je je antwoorden klaar hebt voordat de klant op verzenden drukt. Het is ook vriendelijk voor uw bedrijfsbranding, zodat u het op elke gewenste manier kunt aanpassen.
Wat zijn de voordelen van Silverstripe?
- Contentbeheersysteem voor uw website
- Contentplanningsfuncties
- Aanvullende modules voor diverse doeleinden
- Live chatknop voor het bieden van snelle klantenondersteuning
- Bekijk gebruikers die uw website bekijken
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Hoe Silverstripe integreren met LiveAgent
Het plaatsen van een live chatknop op uw website duurt slechts een moment. Volg de onderstaande integratiegids om erachter te komen hoe u een chatknop maakt en deze op uw Silverstripe-website plaatst.
- Ga naar uw LiveAgent-account en open Configuratie > Chatten > Chat knoppen. Klik op de oranje Create-knop om te beginnen met het maken van uw nieuwe live chatknop.
- De eerste stap is om te beslissen hoe uw chatknop eruit moet zien. U kunt kiezen uit enkele van onze meest populaire knoppen, of kiezen tussen bubbel, zij, hoek of inline knoppen. Er zijn tal van ontwerpen om uit te kiezen, maar als u liever uw eigen ontwerp gebruikt, kunt u dit doen door op het tabblad Aangepast te klikken.
Gebruik een afbeelding of een HTML-code om uw ontwerp te uploaden. Als u klaar bent met kiezen, gaat u naar het volgende gedeelte waar u de knop kunt configureren.
- Nu voor de configuratie. Geef uw knop een naam en kies welke afdeling verantwoordelijk zal zijn voor inkomende chats van uw website. Selecteer de chattaal en beslis of u wilt dat klanten hun gegevens achterlaten voordat ze beginnen met de chat. U kunt er ook voor kiezen om een offline knop te hebben met een klaar contactformulier. Kies ten slotte de wachtrijlengte, beslis of u desktopmodus wilt afdwingen op mobiele apparaten, en klik op Opslaan.
- Als u nu niet door de instellingen wilt gaan, kunt u ze later allemaal nog wijzigen. U kunt op elk moment terugkeren nadat u de situatie hebt geëvalueerd en hebt besloten welke instellingen het beste voor u werken. Als u klaar bent, gaat u naar het tabblad Integratie en kopieert u de chatknopcode.
- Ga nu naar Silverstripe en pas uw code aan. Plak de code onderaan de webpagina en sla de wijzigingen op. Wanneer u uw website bekijkt, ziet u de chatknop op de door u geselecteerde locatie.
Uw chatknop is nu geïntegreerd op uw Silverstripe-website. U kunt gaan communiceren met uw klanten, meer verkopen en snelle klantenondersteuning bieden.
Op zoek naar meer? Bekijk andere integraties LiveAgent-ondersteuning of bekijk de volledige lijst met functies om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen. Bezoek zeker onze Academy-pagina en leer hoe u effectief ondersteuning kunt bieden via live chat.
Elevate your customer service capabilities and transform your website into a customer-centric hub
Provide exceptional customer support directly from your website, manage tickets, and engage with customers in real-time with LiveAgent's Silverstripe integration.
Frequently Asked Questions
Wat is Silverstripe?
Silverstripe is een contentmanagementsysteem voor verschillende websites. Het is in hoge mate aanpasbaar en ondersteunt responsief ontwerp, optimalisaties voor zware belasting, beveiligingsopties en nog veel meer.
Heeft Silverstripe live chat?
Silverstripe-websites kunnen profiteren van de LiveAgent-widget voor livechat. Het kan volledig worden aangepast, u kunt het ontwerp van de chatknop selecteren of uw eigen ontwerp maken. Het enige dat nodig is om het te implementeren, is een eenvoudige code in Silverstripe te plaatsen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van LiveAgent met Silverstripe?
U krijgt een van de snelste live chatwidgets op de markt. Het kan op uw website worden geplaatst zodat klanten u op elk moment kunnen bereiken.
LiveAgent is a VoIP-based customer support software that offers various modules such as call centers, complaints management, and email management. The company provides a free trial period for VoIP integration with VoipTel International and no additional costs for connecting a VoipTel VoIP-number with the software. The article also explains VoIP technology and how it works, and provides information about LiveAgent as a VoIP-supported customer service software.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.
Bedrijven moeten investeren in klantenservice en klantbehoud, aangezien klanten die zich betrokken voelen en een positieve ervaring hebben gehad, meer geld uitgeven en loyaler zijn. Software voor klantencommunicatiebeheer biedt gegevensgestuurde inzichten en verenigt alle communicatie in één interface. LiveAgent biedt een geschikte oplossing voor bedrijven om klantcommunicatie op één plaats te beheren en Axigen biedt een oplossing voor kantoorsamenwerking en e-mailintegratie. Het is belangrijk om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te creëren en op lange termijn winst te behalen.