Partner
Wat is Silverstripe?
Silverstripe is een contentmanagementsysteem waarmee websites kunnen worden gemaakt en onderhouden. Het wordt geleverd met een webgebaseerd beheerpaneel en een WYSIWYG-editor. Silverstripe kan worden gebruikt door zowel inhoudschrijvers, websiteontwerpers als ontwikkelaars.
Silverstripe-websites ondersteunen responsief ontwerp, optimalisaties voor zware belasting, configureerbare beveiliging, video-insluiting en nog veel meer. Het kan u ook helpen met zoekvriendelijke URL’s en het werkt op verschillende platforms (Linux, Windows en Mac).
Het ondersteunt ook verschillende modellen die de bruikbaarheid van Silverstripe kunnen vergroten. Maak een keuze uit Blog, Advanced Workflow Management, eCommerce, Forum en LDAP/OpenId-verificatie.

Hoe kunt u Silverstripe gebruiken?
Creëer uw eigen ecommerce website met Silverstripe, begin met het verkopen van producten en diensten. Elke geweldige eCommerce-website heeft geweldige klantenondersteuning.
U kunt de Bliksemsnelle live chatwidget van LiveAgent gebruiken, waarbij de chat wordt weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Het is gemakkelijk om uw eigen chatknop te maken (of kies een kant-en-klaar ontwerp uit onze chat-button-galerij), plaats deze op uw website en begin met het beantwoorden van vragen over uw producten en diensten .
Live chat is een geweldige tool voor klantenondersteuning. Het is handig voor websitekijkers en kopers. Ze kunnen eenvoudig op de knop klikken en beginnen met chatten met ondersteuningsagenten. Er is zelden een wachttijd voor klanten en ze kunnen sneller weer winkelen.
De livechat kan worden gebruikt om meer producten of diensten te verkopen. Wanneer klanten enige twijfel krijgen voordat ze kopen, kunnen ze gewoon op de live chatknop drukken en belangrijke vragen stellen. Het kan worden gebruikt om te overtuigen en informatie te verstrekken aan iedereen die meer wil weten. Zelfs in het geval van ontevredenheid blijft live chat aan de top vanwege het gebruiksgemak en de probleemoplossende mogelijkheden.
Onze live chat ondersteunt ook geweldige functies die u meer klanten en verkopen kunnen opleveren. Proactieve chatuitnodigingen zorgen ervoor dat je opvalt, terwijl real-time typeweergave zorgt ervoor dat je je antwoorden klaar hebt voordat de klant op verzenden drukt. Het is ook vriendelijk voor uw bedrijfsbranding, zodat u het op elke gewenste manier kunt aanpassen.
Wat zijn de voordelen van Silverstripe?
- Contentbeheersysteem voor uw website
- Functies voor contentplanning
- Extra modules voor verschillende doeleinden
- Live chatknop voor snelle klantenondersteuning
- Zie gebruikers browsen op uw website
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Silverstripe integreren met LiveAgent
Het plaatsen van een live chatknop op uw website duurt slechts een moment. Volg de onderstaande integratiegids om erachter te komen hoe u een chatknop maakt en deze op uw Silverstripe-website plaatst.

- Ga naar uw LiveAgent-account en open Configuratie & Chat & Chat knoppen. Klik op de oranje knop Maken om uw nieuwe live chat-knop te maken.

- De eerste stap is om te beslissen hoe uw chatknop eruit moet zien. U kunt kiezen uit enkele van onze meest populaire knoppen, of kiezen tussen bubble, zij, hoek of inline-knoppen. Er zijn tal van ontwerpen om uit te kiezen, maar als u liever uw eigen ontwerp gebruikt, kunt u dit doen door op het tabblad Aangepast te klikken.
Gebruik een afbeelding of een HTML-code om je ontwerp te uploaden. Als u klaar bent met kiezen, gaat u naar het volgende gedeelte waar u de knop kunt configureren.

- Nu voor de configuratie. Geef uw button een naam en kies welke afdeling verantwoordelijk is voor inkomende chats van uw website. Selecteer de chattaal en kies of u wilt dat klanten hun gegevens achterlaten voordat ze de chat starten. U kunt er ook voor kiezen om een offline knop met een contactformulier klaar te hebben staan. Kies ten slotte de lengte van de wachtrij, beslis of u de desktopmodus op mobiele apparaten wilt forceren en klik op Opslaan.

- Als u de instellingen nu niet wilt doorlopen, kunt u ze later allemaal wijzigen. U kunt op elk moment terugkeren nadat u de situatie hebt geëvalueerd en hebt besloten welke instellingen voor u het beste werken. Als u klaar bent, schakelt u over naar het tabblad Integratie en kopieert u de chatknopcode.

- Ga nu naar Silverstripe en pas uw code aan. Plak de code onderaan de webpagina en sla de wijzigingen op. Wanneer u een voorbeeld van uw website bekijkt, ziet u de chatknop op de door u geselecteerde locatie.
Uw chatknop is nu geïntegreerd op uw Silverstripe-website. U kunt gaan communiceren met uw klanten, meer verkopen en snelle klantenondersteuning bieden.
Op zoek naar meer? Bekijk andere integraties LiveAgent-ondersteuning of bekijk de volledige lijst met functies om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen. Bezoek zeker onze Academy-pagina en leer hoe u effectief ondersteuning kunt bieden via live chat.
Frequently asked questions
Wat is Silverstripe?
Silverstripe is een contentmanagementsysteem voor verschillende websites. Het is in hoge mate aanpasbaar en ondersteunt responsief ontwerp, optimalisaties voor zware belasting, beveiligingsopties en nog veel meer.
Heeft Silverstripe live chat?
Wat zijn de voordelen van het gebruik van LiveAgent met Silverstripe?
U krijgt een van de snelste live chatwidgets op de markt. Het kan op uw website worden geplaatst zodat klanten u op elk moment kunnen bereiken.
Software voor ongevraagd bellen
Software voor ongevraagd bellen automatiseert oproepen en biedt handige voordelen, zoals integratie met uw CRM. Verkopers krijgen inzicht in klanten en leads met statistieken en analyses. Voordelen van het gebruik van deze software zijn betrouwbaarheid, hogere productiviteit en consistente berichtenuitwisseling. Populaire functies zijn CRM-integratie, progressive dialing en de distributiefunctie. Het platform werkt ook voor telefooncontacten en CRM-integratie kan helpen om efficiënter te werken en een betere operatie te leiden.
LiveAgent is een klantenservicesoftware met integraties en alternatieven. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, gegevensmigratie, en een systeemstatuslogboek. Na aanmelding krijg je inloggegevens voor je account. Momenteel is je LiveAgent-dashboard in opstartmodus. Een email met inloggegevens wordt verstuurd zodra de installatie is voltooid.
The article discusses various aspects of Quality Unit, including certifications, partner programs, and products such as LiveAgent. It highlights the importance of customer service and management in building a positive reputation and maintaining long-term customer relationships. LiveAgent is a popular option for customer service software, providing a range of tools such as social media integration, live chat, and forums. The article emphasizes the need for good customer service skills, regular monitoring and improvement of service reports, and the use of follow-up emails. Contact information for potential customers is also provided.