Partner
Wat is Socialbakers?
Socialbakers is een door AI aangedreven marketingbedrijf met een focus op sociale media. Ze hebben een marketingpakket dat verschillende krachtige tools bevat voor het beheer van sociale media.
Ze omvatten analyse voor competitieve inzichten en benchmarking, Builder – een publicatietool, Ads for advertentiebeheer op sociale media, luisteren voor het volgen van gesprekken rond specifieke merken en professionele services voor advies.
Hoe kunt u Socialbakers gebruiken?
Socialbakers integratie voor LiveAgent kan u helpen met sociale mediabeheer, beantwoorden en ticketing. Uw Socialbakers Community-platform volgt uw sociale media, zoals Facebook en Twitter, en haalt alle belangrijke informatie eruit.
Na integratie met LiveAgent wordt er een gebruikersaccount aangemaakt in Socialbakers. Deze gebruiker kan dan worden toegewezen aan communicatie. Elke keer dat er een probleem of vraag wordt aangemaakt in Socialbakers, kan deze worden toegewezen aan een vertegenwoordiger in LiveAgent.
LiveAgent-helpdesksoftware kan alle klanteninteracties verbeteren vanuit één uniform contactcenter. Bouw betere klantrelaties op en verbeter de klantentevredenheid met behulp van onze functies voor sociale media.
LiveAgent’s sociale media ticketfuncties laten u de communicatie van Facebook, Instagram en Twitter binnen één ticketsysteem met meerdere kanalen. Sociale media berichten, commentaren, posts en chatberichten kunt u vanuit LiveAgent afhandelen en je hoeft niet te wisselen tussen apps.
Wat zijn de voordelen van de integratie van Socialbakers?
- Volg uw sociale media-accounts op
- Het ticketsysteem organiseert opmerkingen, berichten, vermeldingen en meer
- Alles zit in één handig dashboard
- Reageer direct via het ticketsysteem
- Verhoog uw workflow
Hoe Socialbakers te integreren met LiveAgent
Volg de onderstaande gids om te leren hoe u Socialbakers integreert met LiveAgent. Houd er rekening mee dat u een betaald Socialbakers-abonnement moet hebben om toegang te krijgen tot de volledige instellingen en het integratieproces met LiveAgent te voltooien.
- Open uw Socialbakers-account en voeg een nieuwe gebruiker toe met uw LiveAgent-inloggegevens. Dit zorgt ervoor dat alle voor LiveAgent bestemde communicatie in het ticketsysteem terechtkomt. Wanneer je op je dashboard bent, klikt u op de pijl naast je profielfoto in de rechterbovenhoek en klikt u vervolgens op Instellingen. Zoek Gebruikers en Voeg een nieuwe gebruiker toe met uw LiveAgent-inloggegevens.
- Ga nu naar Instellingen > Taakautomatisering en stel een regel in voor LiveAgent-gebruikers in Socialbakers. Elke keer dat uw bedrijfsnaam of een andere zin van uw keuze wordt genoemd, exporteert Socialbakers een ticket naar LiveAgent.



De integratie is nu voltooid en je kunt reacties op sociale media zien in LiveAgent. Bekijk LiveAgent sociale mediafuncties om te zien hoe u ze verder kunt gebruiken, of bekijk de tourvideo om krijg het volledige overzicht van LiveAgent-functies.
Frequently asked questions
Wat is Socialbakers?
Socialbakers is een marketingplatform voor sociale media dat u helpt uw doelgroep te begrijpen, geschikte inhoud te creëren en uiteindelijk de betrokkenheid te verbeteren.
Wat zijn de voordelen van de integratie van Socialbakers met LiveAgent?
De voordelen zijn: betere workflow, de mogelijkheid om te reageren vanuit het helpdesksysteem, georganiseerde tickets, opmerkingen en vermeldingen.
Hoe kan u Socialbakers integreren met LiveAgent?
Maak een nieuwe gebruiker aan met LiveAgent-referenties in Socialbakers. Maak een regel voor de LiveAgent-gebruiker in de automatisering van taken. Dat is het.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
De tekst benadrukt het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde voor meer omzet. Het bedrijf LiveAgent biedt 24/7 klantenondersteuning en krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product.
LiveAgent is een software voor klantenservices die integraties biedt met verschillende tools. Het bedrijf biedt ook een demo en gratis proefperiode aan. LiveAgent heeft ook een ondersteuningsportaal en een gegevensmigratiesysteem. Het bedrijf is trots op zijn klantenbeoordelingen en onderscheidingen en omschrijft zichzelf als een VoIP-partner. LiveAgent biedt ook een blog, een woordenlijst, webinars en een kostencalculator. Het bedrijf biedt oplossingen op het gebied van klantenservice, VOIP-telefoonsystemen, inkomend callcenter, selfservice en emailbeheer. Sales contacten en sociale media zijn ook beschikbaar voor klanten, en LiveAgent biedt een nieuwsbrief en updates. Het bedrijf waardeert relevante recente aanmeldingen en biedt inloggegevens zodra een account is geïnstalleerd. Het opstarten van een LiveAgent dashboard is momenteel in uitvoering.
LiveAgent is described as a great tool for customer communication according to the author. The text provides information on the company and its various features including pricing, integrations, support, and more. It also mentions the process for starting an account and accessing the LiveAgent dashboard. Sales contacts and social media information are also provided for interested parties.