Socialbakers integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Socialbakers?
Socialbakers is een door AI aangedreven marketingbedrijf met een focus op sociale media. Ze hebben een marketingpakket dat verschillende krachtige tools bevat voor het beheer van sociale media.
Ze omvatten analyse voor competitieve inzichten en benchmarking, Builder – een publicatietool, Ads for advertentiebeheer op sociale media, luisteren voor het volgen van gesprekken rond specifieke merken en professionele services voor advies.
Hoe kunt u Socialbakers gebruiken?
Socialbakers integratie voor LiveAgent kan u helpen met sociale mediabeheer, beantwoorden en ticketing. Uw Socialbakers Community-platform volgt uw sociale media, zoals Facebook en Twitter, en haalt alle belangrijke informatie eruit.
Na integratie met LiveAgent wordt er een gebruikersaccount aangemaakt in Socialbakers. Deze gebruiker kan dan worden toegewezen aan communicatie. Elke keer dat er een probleem of vraag wordt aangemaakt in Socialbakers, kan deze worden toegewezen aan een vertegenwoordiger in LiveAgent.
LiveAgent-helpdesksoftware kan alle klanteninteracties verbeteren vanuit één uniform contactcenter. Bouw betere klantrelaties op en verbeter de klantentevredenheid met behulp van onze functies voor sociale media.
LiveAgent’s sociale media ticketfuncties laten u de communicatie van Facebook, Instagram en Twitter binnen één ticketsysteem met meerdere kanalen. Sociale media berichten, commentaren, posts en chatberichten kunt u vanuit LiveAgent afhandelen en je hoeft niet te wisselen tussen apps.
Wat zijn de voordelen van de integratie van Socialbakers?
- Houd uw sociale media-accounts in het oog
- Ticketsysteem organiseert opmerkingen, berichten, vermeldingen en meer
- Alles staat in één handig dashboard
- Antwoord direct via het ticketsysteem
- Verhoog uw workflow
Hoe Socialbakers te integreren met LiveAgent
Volg de onderstaande gids om te leren hoe u Socialbakers integreert met LiveAgent. Houd er rekening mee dat u een betaald Socialbakers-abonnement moet hebben om toegang te krijgen tot de volledige instellingen en het integratieproces met LiveAgent te voltooien.
- Open uw Socialbakers-account en voeg een nieuwe gebruiker toe met uw LiveAgent-inloggegevens. Dit zorgt ervoor dat alle communicatie bedoeld voor LiveAgent in het ticketingsysteem terechtkomt. Wanneer u zich op uw dashboard bevindt, klikt u op de pijl naast uw profielfoto in de rechterbovenhoek en klikt u vervolgens op Instellingen. Zoek gebruikers en Voeg een nieuwe gebruiker toe met uw LiveAgent-inloggegevens.
- Ga nu naar Instellingen > Taakautomatisering en stel een regel in voor LiveAgent-gebruikers in Socialbakers. Elke keer dat uw bedrijfsnaam of een andere zin naar keuze wordt genoemd, exporteert Socialbakers een ticket naar LiveAgent.
De integratie is nu voltooid en je kunt reacties op sociale media zien in LiveAgent. Bekijk LiveAgent sociale mediafuncties om te zien hoe u ze verder kunt gebruiken, of bekijk de tourvideo om krijg het volledige overzicht van LiveAgent-functies.
Frequently Asked Questions
Wat is Socialbakers?
Socialbakers is een marketingplatform voor sociale media dat u helpt uw doelgroep te begrijpen, geschikte inhoud te creëren en uiteindelijk de betrokkenheid te verbeteren.
Wat zijn de voordelen van de integratie van Socialbakers met LiveAgent?
De voordelen zijn: betere workflow, de mogelijkheid om te reageren vanuit het helpdesksysteem, georganiseerde tickets, opmerkingen en vermeldingen.
Hoe kan u Socialbakers integreren met LiveAgent?
Maak een nieuwe gebruiker aan met LiveAgent-referenties in Socialbakers. Maak een regel voor de LiveAgent-gebruiker in de automatisering van taken. Dat is het.
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van klantenondersteuning door integratie van communicatiekanalen, zoals Instagram. Het biedt diverse klantenservicesoftware, voIP-telefoonsystemen, en meer. LiveAgent maakt het integreren van Instagram eenvoudig en biedt een stapsgewijze videohandleiding. Met de integratie kunt u efficiënt reageren op berichten en opmerkingen van uw Instagram-publiek, waardoor u sterke klantenrelaties kunt opbouwen.
Het artikel geeft informatie over de klantenondersteuning voor Google Marketing Platform en Analytics-overzicht. Het klantenserviceteam biedt ondersteuning via sociale media en selfservice, maar er zijn geen email- of telefonische diensten beschikbaar. Integratie met LiveAgent wordt aangeboden voor het bijhouden van live chat-sessies en conversies. Er is ook een partnerprogramma beschikbaar. LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware, en emailbeheersoftware. Contact opnemen kan via sociale media of de kennisbank.
The importance of a customer-centric marketing strategy is emphasized, with companies needing to measure customer satisfaction and evaluate the impact of their strategies. Facebook has become an important channel for customer service, with LiveAgent offering integration with the platform for efficient support. Investing in call center software is also recommended to provide exceptional experiences and retain customers. Additionally, the lead magnet checklist highlights the need to choose the right target audience and optimize the layout and content for effective lead generation.