Partner
Wat is SpringCom?
SpringCom is een Australische all-inclusive telecommunicatiedienst en VoIP-provider die standaard spraakoproepdiensten aanbiedt. Dit omvat SIP, NBN Voice, PAYG en abonnementen met limieten voor hun klanten. Verder beheert SpringCom gehoste cloud PBX-systemen voor bedrijven.
Ook verbinden ze een groot deel van Australië met hun NGN (Next Generation Network). SpringCom biedt ook snelle en betrouwbare klantenondersteuning aan al haar klanten.
Hoe kunt u SpringCom gebruiken?
SpringCom is een van de telecommunicatieproviders die beschikbaar zijn voor klanten in Australië. Zij kunnen u voorzien van uw VoIP-telefoonnummer en aangepast datanetwerk. LiveAgent kan zorgen voor al het andere dat u nodig heeft om uw callcenter op te zetten.
Het is net zo eenvoudig als het toevoegen van een belknop op uw website en het toevoegen van telefoonnummers aan de LiveAgent-configuratie. LiveAgent ondersteunt meerdere typen oproepapparaten, waaronder uw telefoon en laptop wanneer u dat niet wilt om iets extra’s mee te nemen.
Bovendien kan het u helpen uw oproepen te routeren naar de juiste afdelingen, maak IVR-structuren of sla gespreksopnamen op. Naadloos gesprekken doorverbinden of interne gesprekken met uw collega’s.
Kost het iets om SpringCom te integreren met LiveAgent?
SpringCom is al inbegrepen en heeft LiveAgent ingebouwd, dus u hoeft niets extra’s te betalen om uw SpringCom-telefoonnummer toe te voegen. Maak een nummer aan, voeg het toe en u bent klaar om te bellen en gebeld te worden door uw klanten.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van SpringCom?
- Gratis integratie met LiveAgent
- Oproepserviceprovider in Australië
- Netwerk van de volgende generatie met zakelijke verbinding
- Betrouwbare ondersteuningsservice voor alle SpringCom-klanten
- Cloudproducten en -diensten
Ready to start calling?
Take care of your callers from one multi-channel help desk software. Start your free 14-day trial today and experience LiveAgent
Hoe SpringCom integreren met LiveAgent?
Het is niet nodig om integratie plug-ins te activeren of serviceworkflows van derden te maken om uw SpringCom-nummer met LiveAgent. Het is al inbegrepen en u hoeft alleen uw nummer toe te voegen aan de LiveAgent-configuratie. Volg deze gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Er zijn geen accounts of registratieformulieren om in te vullen op de SpringCom-website. Neem contact op met SpringCom om uw telefoonnummer en uw account te krijgen. Dat kan op hun contactpagina. Ga verder naar LiveAgent nadat u uw SpringCom gebruikersnaam , wachtwoord en telefoonnummer hebt ontvangen.

- Ga in LiveAgent naar Configuratie; Bel; Nummers en klik op de oranje knop om een nieuw nummer aan te maken. Er wordt een venster geopend met een selectie van VoIP-providers. Selecteer SpringCom in de lijst.

- Het laatste deel vereist dat u uw SpringCom gebruikersnaam , wachtwoord en telefoonnummer opgeeft. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden gerouteerd, een prefix voor uitbellen, een aangepaste naam van het oproepnummer en de optie om alle oproepen op te nemen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen onderaan het venster.
U heeft uw SpringCom-nummer succesvol toegevoegd aan LiveAgent. Nu kunt u beginnen met bellen en gebeld worden door uw klanten.
Wilt u meer weten over de functies van het LiveAgent-callcenter of wilt u meer weten over het verlenen van klantenservice? Bekijk onze functiepagina of LiveAgent academy voor meer informatie.
Als u een korte rondleiding wilt door alle tools, functies en mogelijkheden van LiveAgent, kunt u de onderstaande video bekijken om alles te zien wat we u te bieden hebben.
Frequently asked questions
Wat is SpringCom?
SpringCom is een Australische telecommunicatie-, cloudservices- en netwerkprovider. Ze bieden stabiele verbindingen voor bedrijven met een geweldige klantenservice.
Hoeveel kost de SpringCom-integratie met LiveAgent?
Het kost niets extra's als u eenmaal een SpringCom-nummer en een betaald LiveAgent-abonnement hebt.
Hoe kan ik SpringCom integreren met LiveAgent?
Plug-ins of services van derden zijn niet nodig voor de integratie van SpringCom en LiveAgent. Het enige wat u hoeft te doen is uw SpringCom-nummer toe te voegen aan uw LiveAgent-oproepconfiguratie. Ga naar Configuratie > Bel > Nummers in LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer SpringCom als uw VoIP-provider. Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere gegevens in. Klik op Toevoegen en u bent klaar.
Wat is VoIP?
VoIP is een afkorting van Voice over Internet Protocol. Simpel gezegd, met VoIP kunt u telefoongesprekken, conferentiegesprekken, videogesprekken en andere vormen van communicatie via internet voeren en beantwoorden.
Helpdesk software wordt gebruikt voor het beheren van SLA's, het opslaan van klantgegevens en het creëren van selfservice portals met kennisbanken. Klanten geven de voorkeur aan selfservice en proberen problemen zelf op te lossen voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Als ze geen antwoorden vinden in de kennisbank, nemen ze contact op met een callcenter. Het investeren in callcentersoftware kan de klantenservice verbeteren en de ROI van uitstekende service verhogen. Het belang van ticketing kan niet worden onderschat bij het beheren van klantcommunicatie.
3CX callcentersoftware beoordeling
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt ook een partnerprogramma. LiveAgent ondersteunt klanten bij het opstarten van hun account en stuurt inloggegevens per e-mail. De website maakt gebruik van cookies.
Helpdesk software wordt gebruikt voor het beheren van communicatie en SLA's, evenals het maken van customer portals met kennisbanken en self-service functies. 81% van klanten probeert eerst problemen zelf op te lossen, wat de vraag naar self-serviceportals en een online kennisbank vergroot. Wanneer klanten geen antwoorden vinden, neemt 40% contact op met callcenters. Het belang van goede klantenservice wordt onderstreept door de kosten van slechte service en de ROI van uitstekende service. Het gebruik van ticketing en investering in callcentersoftware wordt ook benadrukt.