Partner
Wat is TelefonBG
TelefonBG is een VoIP-serviceprovider voor helpdesks. Het biedt bedrijven telefoonnummers, oproepstatistieken en een voicemail met nummers uit meer dan 60 landen. TelefonBG heeft een groot aantal functies, ondersteunde apparaten en tools om het bellen voor u gemakkelijker te maken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Het helpt LiveAgent-callcentra om telefonische communicatie in de ticketstream te brengen. U kunt deze service gebruiken met onze belknop om de klanteninteractie via telefoongesprekken te vergroten.
Plaats gewoon de belknop op uw website, stel uw callcentersoftware in met TelefonBG en begin te bellen, oproepen te beantwoorden, feedback te verzamelen en van bellers betalende klanten te maken.
Callcenter is een krachtig hulpmiddel voor uw vertegenwoordigers en een geweldige aanvulling op uw helpdesk, samen met andere kanalen, zoals live chat, email, Facebook of kennisbank.
Voordelen
- Verbeterde feedbackbeheer met oproepen en belknop
- Verhoog uw workflow met één oplossing voor oproepbeheer
- Verbeter de mogelijkheden met de onbeperkte oproepopnamen van LiveAgent
- Verander telefooncommunicatie in tickets
Hoe TelefonBG integreren met LiveAgent?
Er is een systeemeigen integratie beschikbaar voor TelefonBG, dus er zijn geen apps van derden nodig om het proces af te handelen. Open uw dashboard en volg deze integratiegids.
Ga naar Configuratie> Oproep> Nummers Zoek en klik op de oranje knop Creëren in het bovenste gedeelte om een nummer toe te voegen.

Er wordt een nieuw venster geopend met VoIP-providers. Zoek en klik op TelefonBG in de lijst.


U bent klaar. De integratie en het telefoonnummer zijn ingesteld en u kunt ze nu gaan gebruiken.

Bent u nog steeds benieuwd naar onze callcentermogelijkheden? Bekijk de video hieronder.

Frequently asked questions
Wat is TelefonBG?
TelefonBG is een Bulgaarse VoIP-serviceprovider met ondersteuning in meer dan 60 landen. Het wordt gebruikt door callcentra om belmogelijkheden te bieden aan verkoopteams, klantenondersteuningsteams of anderen.
Is TelefonBG-integratie met LiveAgent gratis?
U hoeft niet extra te betalen om TelefonBG te integreren met LiveAgent als u het All-Inclusive-abonnement hebt geselecteerd.
Kan ik TelefonBG integreren met LiveAgent?
Ja, dat kan. LiveAgent heeft een systeemeigen integratie beschikbaar in het All-Inclusive-plan voor klanten die TelefonBG als hun VoIP-provider hebben gekozen. Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Ga naar de configuratie- en oproepinstellingen van LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer TelefonBG als uw VoIP-dienst. Klik op Opslaan.
TeleCube is een wereldwijde VoIP-provider die dekking biedt in meer dan 50 landen. Het kan worden geïntegreerd met LiveAgent, een callcenterbeheersoftware. Het gebruik van TeleCube in LiveAgent verbetert de klantenservice-ervaring zonder extra kosten. Het integreren van TeleCube met LiveAgent is eenvoudig en gratis. Er is een video die de installatiehandleiding van TeleCube in LiveAgent uitlegt. LiveAgent biedt ook een gratis proefversie en migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Live chat is een belangrijk onderdeel van klantenservice, aangezien 96% van de consumenten het als een belangrijke factor beschouwt bij aankoopbeslissingen en loyaliteit aan een merk. Bedrijven moeten vermijden te vertrouwen op geautomatiseerde systemen en in plaats daarvan ondersteuning bieden via digitale kanalen zoals sociale media, live chat en berichten-apps. Klanten zijn bereid meer te betalen voor een goede klantenervaring en willen gemakkelijk bereikbaar zijn op kanalen die zij verkiezen. In-app ondersteuning wordt geboden door een helpknop in de app, waarbij contact wordt opgenomen met een ondersteuningsmedewerker en een ticket wordt aangemaakt.
Zakelijke VoIP is een oplossing voor bedrijfseigenaren om gemakkelijk klanten te bellen, verkoopgesprekken te voeren en met hun team samen te werken aan zakelijke gesprekken. Zakelijke VoIP-telefoonservices bieden geavanceerde functies zoals schermdeling, videovergaderingen en voicemailtranscriptie naast de standaard spraakoproepen. Bedrijven kunnen profiteren van zakelijke VoIP-service door onder andere kosten te besparen, verbonden te blijven met hun team en hun klanten, en betere communicatie te hebben met geavanceerde functies zoals videovergaderingen en team messaging. Om de beste zakelijke VoIP-provider te kiezen, moeten bedrijven rekening houden met factoren zoals flexibiliteit, mobiele app-ondersteuning en integraties met andere software.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheersystemen, cliëntportaalsoftware en emailbeheersoftware. Na aanmelding wordt er een bericht met inloggegevens per email gestuurd, terwijl het LiveAgent dashboard aan het opstarten is. Het bedrijf belooft de gegevens te verzenden zodra de installatie is voltooid. LiveAgent biedt ook de mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te boeken om te ontdekken hoe ze kunnen helpen en er is ook een contactformulier, messenger, Whatsapp en livechat beschikbaar om contact op te nemen met het bedrijf. Hun website maakt gebruik van cookies.