Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Wat is TelefonBG

TelefonBG is een VoIP-serviceprovider voor helpdesks. Het biedt bedrijven telefoonnummers, oproepstatistieken en een voicemail met nummers uit meer dan 60 landen. TelefonBG heeft een groot aantal functies, ondersteunde apparaten en tools om het bellen voor u gemakkelijker te maken.

Hoe kunt u het gebruiken?

Het helpt LiveAgent-callcentra om telefooncommunicatie in de ticketstroom te brengen. U kunt deze service gebruiken met onze belknop om de interactie met de klant via telefoongesprekken te vergroten.

Plaats gewoon de belknop op uw website, stel uw callcentersoftware in met TelefonBG en begin te bellen, oproepen te beantwoorden, feedback te verzamelen en van bellers betalende klanten te maken.

Callcenter is een krachtig hulpmiddel voor uw vertegenwoordigers en een geweldige aanvulling op uw helpdesk, samen met andere kanalen, zoals live chat, email, Facebook of kennisbank.

Voordelen

  • Verbeterde feedbackbeheer met oproepen en belknop
  • Verhoog uw workflow met één oplossing voor oproepbeheer
  • Verbeter de mogelijkheden met de onbeperkte oproepopnamen van LiveAgent
  • Verander telefooncommunicatie in tickets

Hoe TelefonBG integreren met LiveAgent?

Er is een systeemeigen integratie beschikbaar voor TelefonBG, dus er zijn geen apps van derden nodig om het proces af te handelen. Open uw dashboard en volg deze integratiegids.

Ga naar Configuratie> Oproep> Nummers Zoek en klik op de oranje knop Creëren in het bovenste gedeelte om een ​​nummer toe te voegen.

Voeg TelefonBG nnummer toe in LiveAgent-configuratie en oproepinstellingen
Voeg TelefonBG-nummer toe

Er wordt een nieuw venster geopend met VoIP-providers. Zoek en klik op TelefonBG in de lijst.

TelefonBG-instellingen bij het toevoegen van een nieuw callcenternummer in LiveAgent
TelefonBG installatie

Nu moet u uw inloggegevens en andere informatie invullen, zoals nummer, uitbelvoorvoegsel en afdeling. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen.

Callcenter verbinding

U bent klaar. De integratie en het telefoonnummer zijn ingesteld en u kunt ze nu gaan gebruiken.

Nieuw gesprek met TelefonBG-nummer van LiveAgent
Begin met bellen

Bent u nog steeds benieuwd naar onze callcentermogelijkheden? Bekijk de video hieronder.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Vaak gestelde vragen

Wat is TelefonBG?

TelefonBG is een Bulgaarse VoIP-serviceprovider met ondersteuning in meer dan 60 landen. Het wordt gebruikt door callcentra om belmogelijkheden te bieden aan verkoopteams, klantenondersteuningsteams of anderen.

Kan ik TelefonBG integreren met LiveAgent?

Ja dat kan. LiveAgent heeft een native integratie beschikbaar in het abonnement met alles inbegrepen voor klanten die TelefonBG als hun VoIP-provider hebben gekozen. Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.

1. Ga naar de configuratie- en oproepinstellingen van LiveAgent

2. Maak een nieuw nummer aan en selecteer TelefonBG als uw VoIP-service

3. Klik op Opslaan

Is TelefonBG-integratie met LiveAgent gratis?

U hoeft niet extra te betalen om TelefonBG te integreren met LiveAgent als u abonnement met alles inbegrepen heeft geselecteerd.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo