Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vonage

Wat is Vonage?

Vonage is een API-platform dat het voor bedrijven gemakkelijk maakt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het bedrijf is wereldwijd actief en probeert zijn diensten beschikbaar te stellen aan de overgrote meerderheid van de bedrijven. LiveAgent werkt samen met Vonage en creëerde Vonage-integratie voor de beste klantenervaring.

Hoe kunt u Vonage gebruiken?

Vonage is een van de ondersteunde VoIP-providers van LiveAgent. U kunt het gebruiken om uw Vonage-nummer aan LiveAgent te koppelen en uw helpdesk met een callcenter in te stellen. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klanten contact met u op te nemen wanneer ze hulp of informatie over producten en diensten zoeken.

LiveAgent ondersteunt callcenterbeheer met een verscheidenheid aan oproepfuncties voor een naadloze workflow. Het ticketsysteem verwerkt alle inkomende klantencommunicatie vanaf elk kanaal en houdt een geschiedenis ervan bij in de databank. De geschiedenis van gespreksopnames is op elk moment toegankelijk.

Ons platform helpt u niet alleen inkomende oproepen af ​​te handelen, maar kan u ook helpen met oproeproutering, IVR en videogesprekken wanneer u ze nodig hebt. Bekijk de volledige lijst met functies of bekijk de video hieronder om de geavanceerde functies in een verenigd platform te zien.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Vonage?

  • kostenefficiënt
  • wereldwijde toegang
  • gemakkelijke integratie
  • mogelijkheid om verbinding te maken met meerdere apparaten
  • betrouwbare en effectieve communicatie

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!

Try it right now

Hoeveel kost het om Vonage te integreren met LiveAgent?

LiveAgent brengt niets in rekening voor VoIP-integratie. Het is belangrijk om hier op te merken dat Vonage al geïntegreerd is in LiveAgent. Profiteer nu en verbeter uw callcenterondersteuning. Houd er echter rekening mee dat Vonage onafhankelijk opereert. Het bedrijf brengt u dus kosten in rekening voor de geleverde diensten.

Hoe verbindt u Vonage met LiveAgent?

Nadat Vonage u een VoIP-nummer heeft verstrekt, kunt u deze informatie eenvoudig integreren in LiveAgent. Voeg eenvoudig Vonage toe in de sectie met VoIP-partners en ga direct aan de slag met uw VoIP. Volg de onderstaande gids om erachter te komen hoe u dit moet doen.

  • Ga eerst naar de Vonage-website en start uw gratis proefperiode. Nadat u een bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u uw account aanmaken en een Vonage-nummer kopen. Ga hiervoor naar het Dashboard en zoek naar Nummers > Koop nummer.

Koop nummersectie in Vonage-dashboard
Aankoop nummer
  • Schakel met uw gebruikersnaam, wachtwoord en Vonage-nummer over naar LiveAgent. Ga naar Configuratie> Bellen> Nummers en klik op de oranje knop Aanmaken bovenaan om een ​​nieuw nummer toe te voegen aan het systeem. Er wordt een nieuw venster geopend met een lijst met VoIP-providers. Zoek Vonage en klik erop.

Nummerconfiguratie met de knop Aanmaken in LiveAgent
Vonage nummer toevoegen
  • De laatste stap vereist dat u de nodige velden invult om het toevoegen van het nummer te voltooien. Geef uw gebruikersnaam, wachtwoord en Vonage-nummer op in de velden. Selecteer de afdeling waar de oproep naartoe wordt geleid, geef uw nummer een naam en selecteer of u wilt dat de oproepen worden opgenomen. Als u klaar bent, klikt u onderaan op Toevoegen.

Benieuwd wat u nog meer met LiveAgent kunt doen? Bekijk de onderstaande rondleidingvideo om alle tools te zien die we te bieden hebben om u te helpen uw helpdesk te verbeteren.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat is Vonage?

Vonage is een API-platform, dat nu onderdeel is van Vonage. 

Hoeveel kost Vonage?

Vonage werkt individueel. Dus als u geïnteresseerd bent in hun prijzen, raden we u aan naar hun website te gaan. LiveAgent rekent echter geen extra kosten voor deVonage integratie. 

Wat zijn de voordelen van het integreren van Vonage met LiveAgent?

Het integreren van Vonage VoIP biedt een aantal zakelijke voordelen. Zoals; hoge kosten, betere klantenervaring en meerdere telefoonnummers.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo