Vonage integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Vonage?
Vonage is een API-platform dat het voor bedrijven gemakkelijk maakt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het bedrijf is wereldwijd actief en probeert zijn diensten beschikbaar te stellen aan de overgrote meerderheid van de bedrijven. LiveAgent werkt samen met Vonage en creëerde Vonage-integratie voor de beste klantenervaring.
Hoe kunt u Vonage gebruiken?
Vonage is een van de ondersteunde VoIP-providers van LiveAgent. U kunt het gebruiken om uw Vonage-nummer aan LiveAgent te koppelen en uw helpdesk met een callcenter in te stellen. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klanten contact met u op te nemen wanneer ze hulp of informatie over producten en diensten zoeken.
LiveAgent ondersteunt callcenterbeheer met een verscheidenheid aan oproepfuncties voor een naadloze workflow. Het ticketsysteem verwerkt alle inkomende klantencommunicatie vanaf elk kanaal en houdt een geschiedenis ervan bij in de databank. De geschiedenis van gespreksopnames is op elk moment toegankelijk.
Ons platform helpt u niet alleen inkomende oproepen af te handelen, maar kan u ook helpen met oproeproutering, IVR en videogesprekken wanneer u ze nodig hebt. Bekijk de volledige lijst met functies of bekijk de video hieronder om de geavanceerde functies in een verenigd platform te zien.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Vonage?
- kostenefficiënt
- wereldwijde toegang
- gemakkelijke integratie
- mogelijkheid om verbinding te maken met meerdere apparaten
- betrouwbare en effectieve communicatie
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Hoeveel kost het om Vonage te integreren met LiveAgent?
LiveAgent brengt niets in rekening voor VoIP-integratie. Het is belangrijk om hier op te merken dat Vonage al geïntegreerd is in LiveAgent. Profiteer nu en verbeter uw callcenterondersteuning. Houd er echter rekening mee dat Vonage onafhankelijk opereert. Het bedrijf brengt u dus kosten in rekening voor de geleverde diensten.
Hoe verbindt u Vonage met LiveAgent?
Nadat Vonage u een VoIP-nummer heeft verstrekt, kunt u deze informatie eenvoudig integreren in LiveAgent. Voeg eenvoudig Vonage toe in de sectie met VoIP-partners en ga direct aan de slag met uw VoIP. Volg de onderstaande gids om erachter te komen hoe u dit moet doen.
Benieuwd wat u nog meer met LiveAgent kunt doen? Bekijk de onderstaande rondleidingvideo om alle tools te zien die we te bieden hebben om u te helpen uw helpdesk te verbeteren.
Frequently Asked Questions
Wat is Vonage?
Vonage is een API-platform, dat nu onderdeel is van Vonage.
Wat zijn de voordelen van het integreren van Vonage met LiveAgent?
Het integreren van Vonage VoIP biedt een aantal zakelijke voordelen. Zoals; hoge kosten, betere klantenervaring en meerdere telefoonnummers.
Hoeveel kost Vonage?
Vonage werkt individueel. Dus als u geïnteresseerd bent in hun prijzen, raden we u aan naar hun website te gaan. LiveAgent rekent echter geen extra kosten voor de Vonage integratie.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
LiveAgent is een VoIP-serviceprovider die zakelijke VoIP-telefoonsystemen, klantenbeheersoftware en meer biedt. Het bedrijf biedt ook gegevensmigratie, systeemstatus en logboekwijzigingen, sociale media-ondersteuning en nieuwsbriefabonnementen. LiveAgent legt uit wat VoIP bellen is en biedt diepgaande uitleg over VoIP-software en -infrastructuur voor klantenondersteuning. Het biedt gratis klantenbeheersoftware met 24/7 klantenondersteuning en er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar. LiveAgent is de meest beoordeelde en gewaardeerde Nederlandse helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020 en biedt tal van functies en integraties voor een geweldige prijs.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.