Partner
Wat is Vonage?
Vonage is een API-platform dat het voor bedrijven gemakkelijk maakt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het bedrijf is wereldwijd actief en probeert zijn diensten beschikbaar te stellen aan de overgrote meerderheid van de bedrijven. LiveAgent werkt samen met Vonage en creëerde Vonage-integratie voor de beste klantenervaring.


Hoe kunt u Vonage gebruiken?
Vonage is een van de ondersteunde VoIP-providers van LiveAgent. U kunt het gebruiken om uw Vonage-nummer aan LiveAgent te koppelen en uw helpdesk met een callcenter in te stellen. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klanten contact met u op te nemen wanneer ze hulp of informatie over producten en diensten zoeken.
LiveAgent ondersteunt callcenterbeheer met een verscheidenheid aan oproepfuncties voor een naadloze workflow. Het ticketsysteem verwerkt alle inkomende klantencommunicatie vanaf elk kanaal en houdt een geschiedenis ervan bij in de databank. De geschiedenis van gespreksopnames is op elk moment toegankelijk.
Ons platform helpt u niet alleen inkomende oproepen af te handelen, maar kan u ook helpen met oproeproutering, IVR en videogesprekken wanneer u ze nodig hebt. Bekijk de volledige lijst met functies of bekijk de video hieronder om de geavanceerde functies in een verenigd platform te zien.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Vonage?
- kostenefficiënt
- wereldwijde toegang
- gemakkelijke integratie
- mogelijkheid om verbinding te maken met meerdere apparaten
- betrouwbare en effectieve communicatie
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Hoeveel kost het om Vonage te integreren met LiveAgent?
LiveAgent brengt niets in rekening voor VoIP-integratie. Het is belangrijk om hier op te merken dat Vonage al geïntegreerd is in LiveAgent. Profiteer nu en verbeter uw callcenterondersteuning. Houd er echter rekening mee dat Vonage onafhankelijk opereert. Het bedrijf brengt u dus kosten in rekening voor de geleverde diensten.
Hoe verbindt u Vonage met LiveAgent?
Nadat Vonage u een VoIP-nummer heeft verstrekt, kunt u deze informatie eenvoudig integreren in LiveAgent. Voeg eenvoudig Vonage toe in de sectie met VoIP-partners en ga direct aan de slag met uw VoIP. Volg de onderstaande gids om erachter te komen hoe u dit moet doen.


Benieuwd wat u nog meer met LiveAgent kunt doen? Bekijk de onderstaande rondleidingvideo om alle tools te zien die we te bieden hebben om u te helpen uw helpdesk te verbeteren.

Frequently asked questions
Wat is Vonage?
Vonage is een API-platform, dat nu onderdeel is van Vonage.
Wat zijn de voordelen van het integreren van Vonage met LiveAgent?
Het integreren van Vonage VoIP biedt een aantal zakelijke voordelen. Zoals; hoge kosten, betere klantenervaring en meerdere telefoonnummers.
Hoeveel kost Vonage?
Vonage werkt individueel. Dus als u geïnteresseerd bent in hun prijzen, raden we u aan naar hun website te gaan. LiveAgent rekent echter geen extra kosten voor de Vonage integratie.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
Bedrijven kunnen klantenfeedback verzamelen door middel van persoonlijke gesprekken, emailonderzoeken en feedbackknoppen op websites. Het is belangrijk om op klantenfeedback te reageren om de tevredenheid en loyaliteit van klanten te vergroten. Emailsjablonen kunnen worden gebruikt om gepersonaliseerde reacties te geven op verschillende soorten feedback. LiveAgent is een klantenservicesoftware met meer dan 180 functies om de klantenervaring te verbeteren. Adequate reacties op openbare recensies kunnen potentiële klanten geruststellen. Feedback- en suggestieborden kunnen bedrijven helpen waardevolle feedback te genereren. Het is belangrijk om op een gepersonaliseerde manier te reageren op feedback, vooral op openbare recensies, en redelijke oplossingen te bieden voor problemen.
Callcenterautomatisering is het gebruik van oplossingen voor oproepautomatisering om de taken te automatiseren die voorheen door menselijke agenten werden afgehandeld. Het vermindert repetitieve taken en verbetert de operationele efficiëntie terwijl de operationele kosten worden verlaagd. Geautomatiseerde callcenters gebruiken IVR, oproeproutering en callbacks om oproepen te stroomlijnen, wachttijden te minimaliseren en de inactieve tijd te verminderen. Bedrijven kunnen een platform voor klantenbetrokkenheid hebben en de klanttevredenheid verbeteren met callcenterautomatisering. LiveAgent heeft geavanceerde functies voor geautomatiseerde oproepen en omvat CRM en meerdere communicatiekanalen. Bedrijven in de klantenservice zijn sterk afhankelijk van callcenterautomatisering. Het gebruik van gespreksautomatisering verbetert de efficiëntie van de klantenservice en kan de medewerkerstevredenheid en bepaalde belangrijke KPI's verhogen.
Vonage biedt flexibele en schaalbare spraak-, berichten-, video- en datamogelijkheden voor Unified Communications, Contactcentra en Communications API's. Het klantenserviceteam van Vonage biedt ondersteuning via email, callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning. Contact opnemen met Vonage kan door te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms en hun live chatondersteuning is niet beschikbaar. Hun algemene voorwaarden, privacybeleid, beveiligingsbeleid en AVG zijn beschikbaar. Ook bieden ze een partnerprogramma. Locatie is niet relevant in deze context.