Partner
Wat is Zentap?
Zentap is een veelzijdige marketingoplossing en een websitebouwer die zich richt op het leveren van diensten aan makelaars en individuele makelaars. Hun diensten omvatten leadgeneratie, automatisering van sociale posting, videocontent met branding, makelaar websites, Facebook pagina-optimalisatie en nog veel meer.
Hoe kunt u Zentap gebruiken?
Zorgt u langzaam voor uw marketing voor uw onroerend goed? Schakel over naar Zentap en start uw marketingcampagnes met een effectieve en betrouwbare oplossing die speciaal voor dit doel is gemaakt. Bovendien kunt u Zentap gebruiken om een fantastische website voor uw bedrijf te bouwen.
Vastgoedwebsites zijn een geweldige kans om mensen op de hoogte te stellen van uw merk, diensten en geweldige aanbiedingen. Daarom is het belangrijk om klanten direct contact met u op te laten nemen als ze dat willen. LiveAgent kan u daarbij helpen dankzij het ticketsysteem en live chat.
Door uw email te koppelen aan het LiveAgent-ticketsysteem, kunt u de emails van klanten gemakkelijk doorzoeken terwijl u alles georganiseerd en geprioriteerd houdt. Om de communicatie nog sneller te maken, kunt u eenvoudig een live chatwidget op uw website plaatsen. Uw toekomstige klanten zien het meteen, ze kunnen erop klikken en meteen met u gaan chatten.
De live chatwidget van LiveAgent is een van de snelst beschikbare, met chat weergegeven snelheden op 2,5 seconden. Bekijk de vergelijking en oordeel zelf. Het wordt ook ondersteund door veel handige functies die ervoor zorgen dat u niet verdwaalt in de gesprekken.
Proactieve chatuitnodigingen zorgen ervoor dat uw live chatwidget door elke websitebezoeker wordt opgemerkt. Realtime typeweergave laat u zien wat klanten gaan vragen voordat ze druk op de verzendknop. Kies een chatknopontwerp uit de galerij of maak er zelf een. Bekijk de lijst met volledige live chatfunctie om te zien wat het nog meer kan doen.
Wat zijn de voordelen van Zentap-integratie?
- Toegewijde oplossing voor vastgoedmarketing
- Geweldige websitebouwer om u te helpen uw vaardigheden te laten zien
- Eenvoudige communicatie met LiveAgent-ticketing
- Een van de snelste live chats op uw website
- Eenvoudig integratieproces
Let your clients reach you faster with live chat
Place a LiveAgent live chat on your real-estate website and provide them with a fast communication option
Hoe integreer ik LiveAgent met Zentap?
Er zijn een paar eenvoudige stappen die u moet doorlopen om integreer de LiveAgent live chatknop in uw Zentap-website. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit proces kunt voltooien.
- Als je je Zentap-website nog niet klaar hebt, begin dan met bouwen met hun intuïtieve drag-and-drop-builder. U kunt zich registreren door op deze link te klikken die u naar de Zentap-homepage brengt.

- Als uw website is voltooid en de editor nog steeds open is, klikt u op Elementen in het linkerdeelvenster en zoekt u Integraties. U vindt de LiveAgent-integratie hier. Voeg het toe aan uw website en geef details – uw LiveAgent-bedrijfsnaam en de ID van uw chatknop. Je kunt de ID vinden in de instellingen van de chatknop op het tabblad Integratie. Zoek in uw code naar een regel als deze. Als u klaar bent, slaat u gewoon de knop op en uw livechat-widget staat op uw website.

Dat is alles, uw live chat wordt op uw website geplaatst en uw klanten kunnen op elk gewenst moment contact met u opnemen. Meer weten over live chatcommunicatie? Bekijk dit artikel over live chatetiquette of leer meer over live chatfuncties hier.
Frequently asked questions
Wat is Zentap?
Naast het aanbieden van marketingoplossingen heeft Zentap een Website Builder die bedoeld is om makelaars en individuele makelaars te helpen bij het bouwen van hun websites. Het bedrijf biedt diensten voor het genereren van leads, geautomatiseerde social posting, video-inhoud met merkintegratie, websites van makelaars, optimalisatie van Facebook-pagina's en meer.
Hoe kunt u Zentap gebruiken?
Met Zentap beschikt u over een effectieve en betrouwbare marketingoplossing die speciaal voor dit doel is ontworpen. De websitebouwer van Zentap kan u helpen een prachtige website voor uw bedrijf te maken. U kunt uw merk, diensten en geweldige aanbiedingen promoten op onroerendgoedwebsites. Gelukkig kunnen het ticketsysteem en de live chat van LiveAgent je helpen.
Hoe LiveAgent live chat integreren in de Zentap website?
Open in de Zentap-editor Elementen in het linkerdeelvenster en zoek Integraties. Zoek LiveAgent en plaats het op uw website. Geef uw LiveAgent-bedrijfsnaam en chatknop-ID op.
Hoe klantenbeloningen gebruiken?
Beloningen en loyaliteitsprogramma's zijn belangrijk voor klanten, met 75% die waardemerken die deze aanbieden. Bedrijven kunnen prijsprikkels gebruiken om klantengedrag te stimuleren en een band op te bouwen met hun klanten. Mogelijke beloningen zijn kortingen, bonussen, gratis monsters en lidmaatschappen. Bedrijven kunnen beloningen ook gebruiken om feedback te stimuleren, excuses aan te bieden voor fouten en de betrokkenheid van sociale media te stimuleren. Het gebruik van beloningen is nuttig voor klantenbinding en kan de verkoop verhogen.
Betaalde sociale media wordt steeds populairder omdat slimme marketeers het potentieel van sociale media activiteiten zien om zakelijke doelen te bereiken. Adverteren op sociale media is het op één na meest dominante formaat in digitale advertenties en biedt meer bekendheid, snelheid en frequentie. De prijzen voor adverteren op sociale media variëren en het is van vitaal belang om het juiste platform voor uw doeleinden te kiezen. Om uw doelen te bereiken, moeten advertenties op sociale media worden afgestemd op specifieke doelgroepen. Het combineren van betaalde en organische sociale media is het beste voor uw bedrijf. Het gebruik van software om klantenservice te integreren met sociale media is ook belangrijk voor een goede dienstverlening.
Emailsjablonen voor onboarding van klanten
E-mailmarketing is een krachtige en efficiënte manier om klantenloyaliteit te verzekeren en om nieuwe potentiële klanten te werven. Bedrijven moeten zich richten op het creëren van waarde voor klanten en effectieve klantenrelaties opbouwen door middel van gepersonaliseerde e-mailsjablonen. Het versturen van bedankmails en gepersonaliseerde welkomstmails kan de loyaliteit en betrokkenheid van abonnees vergroten en uiteindelijk leiden tot meer inkomsten. Klant onboarding is ook belangrijk om te voorkomen dat klanten spijt krijgen van hun investering en om hen te begeleiden naar het juiste gebruik van de producten of diensten die ze hebben gekocht. Een onboarding e-mail die afkomstig is van een echt mens kan ook effectiever zijn.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.