Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Monday?
Maandag is een multi-oplossing voor bedrijven. U kunt het gebruiken om projecten, klantenrelaties, advertentiecampagnes te beheren, fouten op te sporen, klantenprojecten te beheren en meer.
Wat kunt u ermee doen?
Er is veel dat u kunt doen met deze integratie rechtstreeks vanuit LiveAgent. Nadat u Monday hebt geïntegreerd, kunt u nieuwe klanten, wijzigingen in kolomwaarden, items op het bord, nieuwe updates, items en gebruikers bijhouden. U kunt ook zelf wijzigingen aanbrengen. Voel u vrij om items, groepen of borden te archiveren, emailkolomwaarden te beheren, items te maken en meer.
Voordelen
- Blijf op de hoogte van nieuws en updates van LiveAgent
- Archiveer, maak items en werk vanuit één oplossing
- Nooit meer schakelen tussen apps
Frequently Asked Questions
Wat is Monday?
Monday is een tool voor projectbeheer waarmee uw bedrijf het werk van uw team kan plannen, organiseren en volgen.
Hoe kunt u Monday-integratie met LiveAgent gebruiken?
Er zijn een aantal voordelen verbonden aan de maandag-integratie. Allereerst is het niet nodig om tussen interfaces te schakelen. Bovendien helpt Monday teams om nog efficiënter te werken door nieuws en updates van LiveAgent bij te houden.
Integrately is een app-integratieservice om verschillende applicaties met elkaar te verbinden en nieuwe werkflows te creëren. Het kan worden gebruikt om aangepaste integraties voor LiveAgent-helpdesksoftware te maken en is gratis tot 200 taken. Zachte vaardigheden zijn cruciaal voor klantenservicemedewerkers en automatisering van klantenondersteuning verbetert de productiviteit en tevredenheid van de klant. Integratie verbindt verschillende tools voor efficiëntere digitale oplossingen.
Nieuwsbrieven zijn nog steeds relevant en bieden voordelen, zoals hogere ROI en meer verkeer naar de website. LiveAgent biedt opties voor marketing- en ondersteuningsdiensten automatisering. Emailmarketing heeft verschillende geautomatiseerde opties, zoals welkom, gepersonaliseerde en feedback e-mails. Verkoopmails moeten persoonlijk en gericht zijn en een duidelijke oproep tot actie bevatten. Nieuwsbrieven blijven belangrijk, maar moeten waarde bieden en voldoen aan wetgeving. Emailautomatisering verhoogt verkoop en betrokkenheid van klanten.
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenondersteunings- en communicatietools, waaronder CRM-oplossingen zoals Insightly. Het platform stelt bedrijven in staat om klantinteracties op te volgen, automatiseren en gepersonaliseerde service te bieden. Met functies zoals recordbeheer en klantenbeheer kunnen bedrijven een klantgerichte cultuur creëren en uitzonderlijke klantenondersteuning bieden. LiveAgent streeft ernaar om menselijk contact en empathie te bevorderen om de klantenervaring te verbeteren. Daarnaast biedt het platform zelfservice-ondersteuning en informatie via verschillende kanalen. Met LiveAgent kunnen bedrijven ook gebruikmaken van verschillende communicatiekanalen zoals chat, video-oproepen, contactformulieren, social media en meer, om een naadloze klantenservice-ervaring te bieden.