Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Op zoek naar een alternatief voor Jira?

Bent u op zoek naar een nieuwe manier om problemen van klanten op te sporen? LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf.

Een betrouwbaar ticketsysteem, integratie van een groot aantal communicatiekanalen, handige functies en integraties maken van LiveAgent de juiste keuze.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent helpt de klantentevredenheid te verhogen en de conversieratio te verbeteren.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af.

Group 370 icon

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

undraw app installation mbdv

Sterk alternatief voor Jira

Mocht u ondersteuning willen bieden met een andere en betrouwbare tool, dan staat LiveAgent voor u klaar.

LiveAgent verbreedt uw communicatie via meerdere kanalen zoals email, live chat, social media (Facebook, Twitter en Instagram), callcenter en kennisbank. Waarom genoegen nemen met minder?

Wordt sociaal

Mensen worden elke dag socialer online, dus het is belangrijk om ondersteuning te bieden via sociale media, niet alleen via traditionele kanalen.

LiveAgent is er trots op één van de weinige helpdeskoplossingen te zijn die niet alleen Facebook en Twitter omvat, maar ook Instagram. Verder werken we aan het integreren van Viber in onze software. LiveAgent omvat een groot aantal kanalen, u hoeft ze dus niet meer apart op te volgen. Bied betere ondersteuning met LiveAgent.

undraw social notifications ro8o
undraw Savings dwkw

Alles voor een geweldige prijs

Ontvang de beste tools en functies voor een geweldige prijs. LiveAgent heeft drie redelijk geprijsde abonnementen die vol zitten met alles wat u nodig heeft om betere ondersteuning te bieden.

Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past. Bekijk onze betalende abonnementen en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

winners ao2o

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo