Op zoek naar een alternatief voor Jira?

Bent u op zoek naar een nieuwe manier om problemen van klanten op te sporen? LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf.

Een betrouwbaar ticketsysteem, integratie van een groot aantal communicatiekanalen, handige functies en integraties maken van LiveAgent de juiste keuze.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent helpt de klantentevredenheid te verhogen en de conversieratio te verbeteren.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

app installation - illustration

Sterk alternatief voor Jira

Mocht u ondersteuning willen bieden met een andere en betrouwbare tool, dan staat LiveAgent voor u klaar.

LiveAgent verbreedt uw communicatie via meerdere kanalen zoals email, live chat, social media (Facebook, Twitter en Instagram), callcenter en kennisbank. Waarom genoegen nemen met minder?

Wordt sociaal

Mensen worden elke dag socialer online, dus het is belangrijk om ondersteuning te bieden via sociale media, niet alleen via traditionele kanalen.

LiveAgent is er trots op één van de weinige helpdeskoplossingen te zijn die niet alleen Facebook en Twitter omvat, maar ook Instagram. Verder werken we aan het integreren van Viber in onze software. LiveAgent omvat een groot aantal kanalen, u hoeft ze dus niet meer apart op te volgen. Bied betere ondersteuning met LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Alles voor een geweldige prijs

Ontvang de beste tools en functies voor een geweldige prijs. LiveAgent heeft drie redelijk geprijsde abonnementen die vol zitten met alles wat u nodig heeft om betere ondersteuning te bieden.

Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past. Bekijk onze betalende abonnementen en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

winners illustration

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Jira alternatief
Log op deze pagina in op uw LiveAgent-account. Vul eerst de bedrijfsnaam in en ga verder met een gebruikersnaam en wachtwoord om succesvol in te loggen.

Log in op uw LiveAgent account

LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.

Nodig de bezoekers van uw website uit om live te chatten met uw vertegenwoordigers. LiveAgent biedt verschillende uitnodigingen. Lees erover en probeer het nu in LiveAgent.

Chatuitnodiging galerij

LiveAgent biedt een verscheidenheid aan softwareoplossingen voor klantenservice, zoals telefoonsystemen, klachtenbeheer- en callcentersoftware, en cliëntenportaalsoftware. Hun website biedt gebruikers een demo, informatie over prijzen en integraties, en bedrijfsinformatie en ondersteuning. Na aanmelding start LiveAgent de installatie van uw dashboard en stuurt onmiddellijk inloggegevens naar uw e-mailadres.

Wilt u graag een gratis LiveAgent account? Ga uw gang en meld u aan, het is heel gemakkelijk en het instellen neemt slechts enkele minuten in beslag.

Maak een gratis account aan

LiveAgent is een tool die bedrijven helpt met klantenservice. Na aanmelding wordt een bericht met inloggegevens gestuurd. Het dashboard wordt opgestart en inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. Er wordt gebruik gemaakt van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Contact opnemen kan via de Contactformulier, Messenger, Whatsapp of Live chat.

Spam zal geen probleem zijn met SpamAssassin-integratie voor LiveAgent. Houdr uw tickets vrij van spammails en houdt uw helpdesk opgeruimd.

SpamAssassin

LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft verschillende partners en klanten wereldwijd. Na het aanmelden voor LiveAgent worden inloggegevens naar uw mailbox gestuurd en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies. Plan een persoonlijke demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Accepteer cookies voordat u het contactformulier verstuurt.

Bescherm uw LiveAgent-account door de functie IP-adressen blokkeren te proberen om uw LiveAgent-account te beveiligen. Lees hoe deze extra beveiliging uw gegevens beschermt.

IP-adressen blokkeren

Live chat is een effectieve manier om klanten te ondersteunen en hun tevredenheid te verhogen, en biedt onmiddellijke hulp en een hoog rendement op investering. Het verminderen van inkomende vragen en het verbeteren van de algemene inbox zorgen voor een efficiëntere ondersteuningservaring. Het implementeren van live chat kan leiden tot hogere klantenloyaliteit en verkoop, conversies en omzet. Het koppelen van een chatvenster is een chatknop die aan de zijkant van een website is geplaatst en kan worden vastgezet aan de linker- of rechterkant om de chatknop op de juiste plaats te zetten. LiveAgent biedt ook een gratis proefversie die alle functies, inclusief livechat bevat.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf

Het gebruik van helpdesksoftware voor startende bedrijven kan de klantencommunicatie efficiënter maken met productiviteitsfuncties die snellere communicatie, automatisering van taken en stroomlijning van communicatie van elk kanaal naar één plek bieden. LiveAgent is een betaalbare en schaalbare optie met multi-channel mogelijkheden. Niet alle startende bedrijven hebben echter speciale helpdesksoftware nodig en moeten afwegen welke soorten klantencommunicatiekanalen ze nodig hebben. Het gratis abonnement van LiveAgent kan echter werken voor bedrijven die alleen basisklantcommunicatie afhandelen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo