Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geef klanten onmiddellijke antwoorden

Maak verbluffende kennisopslagplaatsen & Veelgestelde vragen met gemak.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Nederlandse kennisbank software voor betere selfservice

Kennis is macht. Stel uw klanten in staat zichzelf te helpen en de dagelijkse routine van uw vertegenwoordigers gemakkelijker te maken door een slimme en aanpasbare kennisbank te creëren.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Wat is een kennisbank?

Een kennisbank is een enkele bron van institutionele kennis die uw bedrijf 24/7 aan klanten levert zonder dat er interactie met de klant nodig is. Het is in feite een map vol met inhoud, die uw klanten kan helpen bij het oplossen van hun problemen of het vinden van informatie/oplossingen die ze zoeken.

Tegenwoordig is het een vrij populair hulpmiddel om veelvoorkomende vragen te beantwoorden, zodat de klanten geen contact hoeven opnemen met vertegenwoordigers en onnodig in een wachtrij geplaatst worden. In plaats daarvan kunnen vertegenwoordigers eenvoudig repetitieve vragen beantwoorden door artikelen voor klanten te maken.

De kennisbank van LiveAgent maakt deel uit van een selfserviceportaal. U kunt dus niet alleen kennisbankartikels maken, maar u kunt ook forums maken en uw klanten de status en geschiedenis van hun aanvraag laten volgen.

De kennisbank maakt deel uit van een complex klantenportaal

Vul uw kennisbank met forums, feedbackvakken voor klanten en profiteer van een onbeperkte ticketgeschiedenis.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 eenvoudige stappen voor het opzetten van uw kennisbank software

Een kennisbank platform kan een cruciale rol spelen in uw algemene klantenondersteuning.

Wat zijn de geavanceerde functies van de kennisbank?

internal knowledge base

Interne kennisbank

Kennisbankartikels zijn een geweldige manier om 24/7 selfservice te bieden aan uw klanten. Maar wat als u dezelfde optie wilt aanbieden aan uw interne team? LiveAgent heeft het allemaal.

Met LiveAgent’s interne kennisbankfunctie kunt u een online bibliotheek aanpassen die informatie bevat over het onboardingproces, bedrijfskennis, evenementen, prijzen, nieuwe promoties, enz.

De interne kennisbank werkt op dezelfde manier als die voor uw klanten. Zo kunt u de onderwerpen overzichtelijk categoriseren en hebt u een zoekvak, zodat uw medewerkers direct relevante content kunnen bekijken.

Het hebben van een interne kennisbank verbetert niet alleen de productiviteit en workflows van uw medewerkers, maar stelt uw klantenserviceteam ook in staat professionele hulp te bieden zonder eventuele vertragingen.

Forum

LiveAgent’s forum is een krachtig hulpmiddel voor kennisdeling tussen klanten. Het is een uitstekende plaats voor klanten om met elkaar in contact te komen en elkaar te helpen hun problemen op te lossen en onmiddellijke antwoorden te krijgen.

Bovendien kunnen bedrijven ook interne forums creëren, die de teamsamenwerking aanzienlijk verbeteren. Zo kan het interne forum een ​​uitstekend medium zijn om met collega’s oplossingen en voorstellen te bespreken. Verder kunnen de medewerkers eerdere vragen bekijken die collega’s mogelijk al hebben beantwoord.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Feedback & Suggesties

Feedback is een essentieel en onvermijdelijk onderdeel van elk bedrijf. Ook al wilt u het niet, het is er nog steeds. Uw bedrijf moet gebruikersfeedback altijd zien als een hulpmiddel om diensten/producten te verbeteren en te groeien. Door uw klanten feedback en suggesties te geven, voelen ze zich bovendien gehoord, wat uiteindelijk de klantenloyaliteit verbetert.

LiveAgent biedt een zeer aanpasbare en gebruiksvriendelijke feedbackknop, een andere krachtige functie die bezoekers aanzet om feedback/suggesties te geven. Op deze manier laat uw bedrijf zien dat het openstaat voor feedback van klanten en ernaar streeft om aan de behoeften van klanten te voldoen.

Zoekwidget

Het is essentieel om een ​​krachtige zoekmachine te hebben, zodat uw klanten informatie snel en gemakkelijk kunnen vinden. Het ordenen van uw kennisbankinhoud op categorie is een geweldige manier om het zoeken te vergemakkelijken, maar de meeste klanten zullen niet de tijd nemen om dat te doen om het relevante artikel te vinden.

Bovendien is het essentieel om te onthouden dat het hebben van hoogwaardige kennisbankartikels niet voldoende is. Als bezoekers geen geschikte inhoud kunnen vinden, zullen ze waarschijnlijk onnodig contact opnemen met uw klantenvertegenwoordigers. Onderschat dus niet de hoogwaardige zoekfunctionaliteit in een kennisbank en bekijk de gebruiksvriendelijke zoekbalk met meerdere aanpassingsmogelijkheden.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Gebruiksvriendelijk dashboard

Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar vergeet ook uw medewerkers niet. Het hebben van een gebruiksvriendelijk dashboard in een tool voor kennisbeheer is een andere belangrijke functie die vaak over het hoofd wordt gezien.

Met de interface van LiveAgent kunnen uw vertegenwoordigers nieuwe artikelen maken met weinig tot geen trainingstijd. Klaar om het uit te proberen? Probeer de gratis demo en ervaar het zelf.

Categorieën

Het hele punt van het maken van een online kennisbanksoftware-oplossing is dat deze gemakkelijk doorzoekbaar moet zijn. Hoe meer inhoud uw bedrijf maakt, hoe chaotischer het kan worden. Als gevolg hiervan kunt u met LiveAgent categorieën maken zodat uw klanten niet verdwalen in de inhoud.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Bijlagen

Klantenserviceafdelingen moeten vaak bestandsbijlagen delen met klanten, zoals pdf’s of videotutorials. Daarom is het handig om kennisbeheersoftware te hebben die dergelijke functionaliteit mogelijk maakt – zodat u niet langer de moeite hoeft te nemen om een ​​Google-document door te sturen google drive naar een klant. In plaats daarvan kunt u eenvoudig een relevant artikel maken, dat ook een bestandsbijlage bevat.

Meerdere kennisbanken

Meerdere kennisbanken zijn erg handig als uw bedrijf meerdere producten of merken verkoopt of meerdere onafhankelijke diensten levert. Eén enkel LiveAgent-account geeft u de mogelijkheid om onbeperkte kennisbanken te creëren, die elk hun eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud hebben.

Bied uw klanten de kennis die ze willen met geweldige gidsen.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Sterke WYSIWYG-editor

Het creëren van een kennisbank hoeft niet moeilijk te zijn. Het enige dat u hoeft te doen, is specifieke categorieën aanmaken om uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Vul deze categorieën vervolgens in met inhoud door gebruik te maken van de geïntegreerde WYSIWYG-editor. Geef de inhoud vorm met uw favoriete koppen, kleuren, stijlen en afbeeldingen om een ​​betere structuur voor uw artikels te creëren. Toegankelijk en benaderbaar zijn hoeft niet moeilijk te zijn.

Een eerlijke kennisbanksoftware

Kennis betekent macht. Het leveren aan uw klanten hoeft u echter geen honderden dollars te kosten. Onze prijzen zijn hierop gebaseerd en daarom maakt het kennisbanksysteem deel uit van ons goedkoopste abonnement.

Ticket

Ticket

For small businesses and professional marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium-sized businesses and professional agencies

$29/mo

Andere kernfuncties van LiveAgent

Een kennisbank portaal is slechts het topje van de ijsberg. Bereik uw volledige potentieel met de helpdesk software met meerdere kanalen van LiveAgent.

Met LiveAgent komen uw emails, chats, telefoontjes en vermeldingen op sociale media in één algemene inbox terecht. Lees verder…

Ondersteuning via live chat is het belangrijkste ingrediënt voor een succesvolle strategie voor klantenwerving van elk bedrijf. Lees verder…

Zet een virtueel callcenter op als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanuit uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats. Lees verder…

Integreer uw sociale mediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets. Lees verder…

Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen om erachter te komen hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

Waarom kennisbanksysteem?

70% van de klanten zoekt liever naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Zet een kennisbank op met slechts enkele klikken, maak categorieën en artikels en pas deze met een paar klikken aan het ontwerp van uw bedrijf aan zonder te coderen.

Business pages

Zakelijke voordelen

Wees behulpzaam zelfs als u offline bent

Vlotte klantenservice en zorg

Interne kennis binnen het bedrijf

ticketing software powerful collaboration

Klantenvoordelen

Beschikbaar 24/7/365

Mogelijkheid om zelf antwoorden te krijgen

De snelste klantenondersteuning

Person speaking multiple languages

Ondersteuning in meerdere talen

Als uw bedrijf internationaal actief is, kan het een uitdaging zijn om ondersteuning te bieden zonder extra klantenservicemedewerkers in te huren. De kennisbank-oplossing van LiveAgent is een uitstekende manier om 24/7 selfservice in meerdere landen aan te bieden.

Het enige dat uw bedrijf hoeft te doen, is essentiële artikelen maken en deze aan te bieden in talen die uw klantenservice nodig hebben. Deze oplossing kan de klantenervaring en daarmee de klantentevredenheid verbeteren.

Afhankelijk van de grootte van uw bedrijf kunt u een categorie maken voor elke taal, of als u uitgebreide inhoud moet ontwikkelen, raden wij u aan het creëren van meerdere kennisbanken. Bovendien kunt u deze tactiek toepassen op uw interne bedrijfskennisbank.

Als u dus een multinational heeft, kunt u ervoor zorgen dat uw medewerkers op de hoogte blijven van bedrijfsnieuws, /service-updates, enz.

Waarom hebben bedrijven
een kennisbankoplossing nodig?

U kent uw klanten het beste. Geef ze de informatie die ze nodig hebben en focus op hun tevredenheid.

Clock icon

Ongeduldige klanten die hulp zoeken

Goed geschreven kennisbankartikels bieden de snelste hulp aan uw klanten. Maak, ontwerp en bewerk alle kennisbankartikels met een WYSIWYG-editor.

Lost icon

Verloren en verwarde klanten

Verloren klanten kunnen overstappen naar de concurrentie. Om dit te voorkomen, maakt u FAQ’s (vaak gestelde vragen) en technische productgidsen als onderdeel van uw ondersteuningsportaal.

Clock icon

Overbelaste klantenondersteuning

Wilt u een uitstekende klantenservice bieden met beperkte middelen? Verlaag de belasting van inkomende emails en chats door een kennisbank te maken.

Wat is kennisbank software?

Kennisbank software of vaak ondersteunende documentatiesoftware genoemd, legt al uw belangrijke gegevens vast, slaat ze op en deelt ze op één enkele plaats, die gemakkelijk toegankelijk is voor uw klanten. Deze online selfservice database biedt de snelste en handigste hulp aan iedereen die op zoek is naar informatie over uw producten.

Omdat uw klanten ondersteund worden, zelfs wanneer uw vertegenwoordigers niet online zijn, kan een goed georganiseerde kennisbank uw bedrijf tonnen aan middelen besparen.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Hoe kiest u de juiste kennisbank tool

Aanpassingsopties, de mogelijkheid om georganiseerde structuren te creëren en eenvoudig nieuwe inhoud toe te voegen, zijn slechts enkele van de belangrijkste componenten waarmee bedrijven rekening houden bij het selecteren van het juiste kennisbanksysteem. Goedgekozen software voor kennismanagement moet naadloos worden geïntegreerd in uw andere klantenondersteuningskanalen en een vlotte ervaring voor uw klanten bieden. De kennissoftware van LiveAgent is een onderdeel van het klantenportaal, dat deel uitmaakt van de helpdesksoftware met meerdere kanalen.

Sluit u aan bij andere succesvolle bedrijven

Sluit u aan bij duizenden bedrijven die op LiveAgent vertrouwen om hun kennis met hun klanten te delen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
winners ao2o

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De kennisbank software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Wat zijn kennisbanktools?

Kennisbanktools zijn tools waarmee uw klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden zonder contact op te nemen met uw klantenserviceteam. Kennisbanken zijn te vinden op de website van een bedrijf in de vorm van een FAQ, forum of how-to-artikels.

Wat is kennisbankmanagement?

Kennisbankbeheer is software die is ontworpen om databanken te beheren en uw gebruikers te ondersteunen. Kennisbanken bieden how-to-artikels, FAQ's en forums.

Hoe bouwt u een kennisbank op?

De eerste stap bij het opbouwen van een kennisbank is om te beslissen welke informatie u erin wilt hebben. Bepaal vervolgens de structuur ervan en begin met het schrijven van uw eerste artikels. Voeg afbeeldingen toe zoals screenshots of videozelfstudies om uw inhoud meer te maken.

Wat is een kennisbanksoftware?

Kennisbanksoftware maakt deel uit van een complexe helpdeskoplossing. Het is een vorm van selfservice voor de bezoekers en klanten van uw website. Bovendien kan uw bedrijf artikels, forums en suggestieborden maken om de klantenervaring maximaal te verbeteren.

Hoe creëert u een kennisbank in LiveAgent?

Elk account wordt geleverd met een gratis klantenportaal of kennisbankvoorbeeld, dat u volledig kunt aanpassen aan uw voorkeuren. Ga voor aanpassingen naar Klantenportaal> Algemeen> Instellingen.

Waarom is een kennisbank belangrijk?

Kennisbanken zijn belangrijk omdat ze de werklast van klantenservicemedewerkers verminderen en klanten tijd besparen. In plaats van contact op te nemen met bedrijven en te wachten op een antwoord, kunnen klanten meteen het antwoord vinden dat ze nodig hebben

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo