Bied de beste klantervaring met ons selfservicdklantenportaal. Verbeter de dagelijkse routine van uw klantenservice-medewerkers en bied een geweldige gebruikerservaring met selfservice-ondersteuningsopties. Profiteer van de kennisbanktools van LiveAgent en verstrek relevante artikelen, handleidingen en andere nuttige informatie voor elke afzonderlijke klant. Probeer vandaag nog ons kennisbankplatform en ontdek hoe het u kan helpen uw klantenondersteuning te verbeteren.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Bericht sneak-peeks
Een kennisbank is een platform waar klantenondersteuningsmedewerkers artikelen met klanten kunnen delen. Het platform dient als een enkele bron van institutionele kennis die gemakkelijk toegankelijk is. Een kennisbank is een onderdeel van een self-service klantenportaal. Uw klanten kunnen door de inhoud van uw kennisbank en selfserviceportaal bladeren om advies van forums te vinden of kennis met andere klanten te delen.
00:00/05:06
Kennisbanksoftware
Een kennisbank wordt meestal geleverd met een intuïtieve interface, RTF-editor en andere essentiële functies die agenten kunnen helpen bij het voorbereiden van inhoud voor hun klanten. Slimme kennisbankfuncties omvatten meertalige ondersteuning, krachtige zoekmachine, aangepaste thema’s, discussieborden en meer essentiële functies.
Verbeter uw kennisbeheer en bied relevante antwoorden aan iedereen die op zoek is naar geweldige klantenservice-ervaringen.
Onze intuïtieve kennisbanksoftware kan u helpen bedrijfskennis te beheren en toegankelijk te maken voor elke klant. Los klantenproblemen en klantenondersteuningstickets op door kennis te delen en richt u op urgentere problemen.
Slechts enkele van wat uw vertegenwoordigers kunnen gebruiken:
Onze kennisbanksoftware kan u helpen het ticketvolume te verminderen door u een selfserviceplatform voor alle klanten te bieden. Bied nog snellere antwoorden, leerinhoud en kennisartikelen op één plek om tevredener klanten te maken.
Een greep uit wat uw klanten krijgen:
Geef eenvoudige antwoorden op vragen en verkort uw reactietijd. Onze tool wordt geleverd met meerdere soorten kennisbanken,
zoekfuncties en tools voor teamsamenwerking.
Inhoudsbeheer
Onze What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan u helpen bij het maken van artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten om u te helpen uw kenniscentrum te laten groeien. Kennis delen is eenvoudig met onze mooie editor. Formatteer uw teksten, voeg afbeeldingen toe of profiteer van andere geavanceerde functies die tot uw beschikking staan. Het functioneert ook als een markdown-editor, dus u kunt ook HTML of CSS gebruiken om aangepaste ontwerpen te maken.
Bezoekers volgen
Het LiveAgent-forum is een integraal onderdeel van uw kennisbankplatform. Elk klant- of klantenondersteuningsteamlid kan deelnemen aan een forumgesprek. Het is mogelijk om samen met hen problemen op te lossen, suggesties te doen en oplossingen voor problemen te bepalen. U kunt ook profiteren van interne forums en samenwerken aan interne kennisbankproblemen met één kennisbankoplossing.
Tevreden klanten
Het verzamelen van feedback en leessuggesties van klanten verbetert zowel uw kennisbank als uw bedrijf. Het kan u helpen de leerinhoud te verbeteren en betere relaties met klanten op te bouwen als u suggesties leest en erop reageert. Bied uw klanten de mogelijkheid om wijzigingen voor te stellen of u nieuwe ideeën voor verbetering aan te dragen. Voeg de feedbackknop toe en pas deze naar wens aan.
Geavanceerd zoeken
Uw klanten kunnen een zoekvak gebruiken om hen te helpen snel antwoorden of specifieke onderwerpen in uw kennisbank te vinden. Met onze krachtige zoekmachinebalk is onze software voor kennisbeheer gemakkelijk te gebruiken, vooral als er veel inhoud is. Door een eenvoudige zoekfunctie aan te bieden, kunt u klanten helpen bij het vinden van kennisartikelen en het aantal supporttickets voor veelvoorkomende problemen verminderen.
Intuïtieve interface
Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar vergeet ook uw medewerkers niet. Een gebruiksvriendelijk dashboard in een tool voor kennisbeheer is een ander belangrijk kenmerk dat vaak over het hoofd wordt gezien. Met de interface van LiveAgent kunnen uw vertegenwoordigers nieuwe artikelen maken met weinig tot geen trainingstijd. Klaar om het uit te proberen? Probeer de gratis demo en ontdek het zelf.
Eenvoudig organiseren
Het hele punt van het maken van een online kennisbanksoftware-oplossing is dat deze gemakkelijk doorzoekbaar is. Hoe meer inhoud uw bedrijf maakt, hoe chaotischer het kan worden. Als gevolg hiervan kunt u met LiveAgent categorieën voor uw klanten maken en raakt u niet verdwaald in de inhoud. Maak verschillende categorieën aan voor de meest voorkomende onderwerpen die beantwoord moeten worden en verdeel de leerinhoud naar eigen inzicht.
Wereldwijd bereik
De kennisbankoplossing van LiveAgent is een uitstekende manier om 24/7 een zelfbedieningsoptie aan te bieden in meerdere landen. Uw bedrijf hoeft alleen essentiële artikelen te maken en deze aan te bieden in de talen die uw klanten nodig hebben. Deze oplossing kan de klantenervaring en daarmee de klantentevredenheid verbeteren. Maak een categorie voor elke taal om de inhoud van uw kennisbank bij te werken voor nieuwe doelgroepen.
Multi-kennisbank
Een multi-kennisbank is erg handig als uw bedrijf meerdere producten of merken verkoopt of meerdere onafhankelijke diensten levert. Een enkel LiveAgent-account geeft u de mogelijkheid om onbeperkte kennisbanken te creëren, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Bied uw klanten de kennis die ze willen met verbluffende gidsen.
Gebruikershandleidingen
Schrijf uitgebreide artikelen met nuttige informatie en houd ze geordend en gemakkelijk terug te vinden. Artikelen zijn eenvoudig te schrijven met de WYSIWYG-editor van LiveAgent. Verspreid kennis en laat uw klanten zelf oplossingen vinden. Wilt u uw klantenondersteuningsteamleden opleiden? Artikelen in de interne kennisbank kunnen dienen als educatief materiaal en ze kunnen uw vertegenwoordigers helpen problemen sneller op te lossen.
Bestandsondersteuning
Wilt u uw schriftelijke kennis vergroten met bijlagen? Voeg afbeeldingen, screenshots, foto’s, audiobestanden zoals opnames of zelfs videobestanden toe en sluit video’s in van services zoals YouTube. Bijlagen kunnen uw artikelen begrijpelijker en leesbaarder maken, of ze leuker maken. Voeg videozelfstudies of demo’s toe aan uw handleidingen of toon stapsgewijze instructies met productscreenshots.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen
U kent uw klanten het beste. Geef ze de informatie die ze nodig hebben en focus op hun tevredenheid.
Een goed geschreven kennisbankartikel biedt uw klanten de snelste hulp. Ontwerp, ontwerp en bewerk alle kennisbankartikelen met een WYSIWYG-editor.
Verloren klanten kunnen weglopen. Maak om dit te voorkomen veelgestelde vragen (FAQ’s) en technische producthandleidingen aan als onderdeel van uw ondersteuningsportaal.
Wilt u uitstekende klantenservice bieden met beperkte middelen? Verminder de belasting van inkomende emails en chats door een kennisbank te creëren.
Verbeter uw bedrijf in alle belangrijke aspecten en begin aan de verwachtingen van klanten te voldoen met de juiste kennisbankoplossing
Behaal een voordeel
De meeste bedrijven richten hun klantenserviceteams uitsluitend op directe ondersteuning. Ga vooruit met kennisbankbeheersoftware en bied de juiste bronnen voor selfservice aan klanten.
1%
van de bedrijven gebruikt kennisbanken
Bezuinig niet op zelfbediening en krijg een voorsprong op de concurrentie met een kennisbank voor uw klantenbestand. Bied uw klanten een betrouwbare zelfhulpoptie
Voldoen aan de verwachtingen
Klanten verwachten relevante antwoorden zonder dat ze contact hoeven op te nemen met een klantenserviceteam. Onze zoekfunctionaliteit kan u helpen direct antwoorden te geven en het aantal vragen van klanten te verminderen.
66%
van de klanten geeft de voorkeur aan selfservice
De meeste klanten proberen hun problemen zelf op te lossen voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Verbeter hun tevredenheid door krachtige tools voor zelfondersteuning aan te bieden.
Klantenloyaliteit creëren
De meerderheid van de kennisbankbezoekers verandert in betalende klanten dankzij tal van kennisbankartikelen. Verbreed uw klantenbestand met effectieve kennisbanksoftware.
90%
van de klanten komt uit kennisbanken
Kennisbankartikelen kunnen u helpen meer klanten aan te trekken en het klantenbehoud te vergroten dankzij nuttig en deskundig advies
Kies geweldige software met chatmogelijkheden voor de juiste prijs. Bespaar geld met onze prijscalculator en krijg de beste
waarde voor chatfunctionaliteit.
We hebben zorgvuldig geselecteerde functies in onze abonnementen, zodat u het meest betaalbare abonnement met de beste waarde kunt kiezen. Betaal alleen voor wat u gebruikt zonder uw budget te overschrijden.
Most Popular
Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden. Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.
Kennisbankhulpmiddelen zijn hulpmiddelen waarmee uw klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden zonder contact op te nemen met uw klantenondersteuningsteam. Kennisbanken zijn te vinden op de website van een bedrijf in de vorm van veelgestelde vragen, forums of how-to-artikelen .
Kennisbankbeheer is software die is ontworpen om databanken te beheren en uw gebruikers te ondersteunen. Kennisbanken bieden how-to-artikelen, forums en veelgestelde vragen.
Het bouwen van een kennisbank begint met het beslissen welke informatie u wilt opnemen. Bepaal daarna de structuur van uw eerste artikel en begin met schrijven. Maak uw inhoud gebruiksvriendelijk door screenshots of video-tutorials toe te voegen. Neem veelgestelde vragen op en forums. Publiceer uw kennisbank en ontvang feedback en suggesties van uw gebruikers om te zien wat er nog meer moet worden toegevoegd.
Kennisbanksoftware maakt deel uit van een complexe helpdeskoplossing. Het is een vorm van selfservice voor uw websitebezoekers/klanten. Bovendien kan uw bedrijf artikelen, forums en suggestieborden maken om klantervaring te maximaliseren.
Elk account wordt geleverd met een gratis voorbeeld van een klantenportaal/kennisbank, dat u volledig kunt aanpassen op basis van uw voorkeuren. Navigeer voor maatwerk naar Klantenportaal>Algemeen>Instellingen.
Kennisbanken zijn belangrijk omdat ze de werklast van klantenservicemedewerkers verminderen en klanten tijd besparen. In plaats van contact op te nemen met bedrijven en te wachten op een antwoord, kunnen klanten onmiddellijk het antwoord vinden dat ze nodig hebben online zonder contact op te nemen iedereen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar