Kennisbank software voor betere selfservice

Kennis is macht. Stel uw klanten in staat zichzelf te helpen en de dagelijkse routine van uw vertegenwoordigers gemakkelijker te maken door een slimme en aanpasbare kennisbank te creëren.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De kennisbank software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Verbeter uw workflow met
de kennisbank software

Klanten zijn vaak zelf op zoek naar antwoorden. Een goed gestructureerde kennisbank kan het aantal ondersteuningstickets verminderen en uw algemene efficiëntie verbeteren.

Kennisbank software van LiveAgent

4 eenvoudige stappen voor het opzetten van uw kennisbank software

Een kennisbank platform kan een cruciale rol spelen in uw algemene klantenondersteuning.

Kennisbank software

Kennisbank software

Kennisbank software

Kennisbank software

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Meerdere kennisbanken

Meerdere kennisbanken zijn erg handig als uw bedrijf meerdere producten of merken verkoopt of meerdere onafhankelijke diensten levert. Eén enkel LiveAgent-account geeft u de mogelijkheid om onbeperkte kennisbanken te creëren, die elk hun eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud hebben.

Bied uw klanten de kennis die ze willen met geweldige gidsen.

Sterke WYSIWYG editor

Sterke WYSIWYG-editor

Het creëren van een kennisbank hoeft niet moeilijk te zijn. Het enige dat u hoeft te doen, is specifieke categorieën aanmaken om uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Vul deze categorieën vervolgens in met inhoud door gebruik te maken van de geïntegreerde WYSIWYG-editor. Geef de inhoud vorm met uw favoriete koppen, kleuren, stijlen en afbeeldingen om een ​​betere structuur voor uw artikels te creëren. Toegankelijk en benaderbaar zijn hoeft niet moeilijk te zijn.

Eerlijke kennisbank software

Kennis betekent macht. Deze kennis tot bij uw klanten brengen, hoeft u echter geen honderden dollars te kosten. Onze prijzen zijn met dit in gedachten gemaakt en daarom maakt de kennisbank software deel uit van ons goedkoopste abonnement.

Ticket

Ticket

Voor kleine bedrijven en professionele marketeers

15 /maand
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Voor kleine bedrijven en professionele marketeers

29 /maand

Andere kernfuncties van LiveAgent

Een kennisbank portaal is slechts het topje van de ijsberg. Bereik uw volledige potentieel met de helpdesk software met meerdere kanalen van LiveAgent.

Met LiveAgent komen uw emails, chats, telefoontjes en vermeldingen op sociale media in één algemene inbox terecht. Lees verder…

Ondersteuning via live chat is het belangrijkste ingrediënt voor een succesvolle strategie voor klantenwerving van elk bedrijf. Lees verder…

Zet een virtueel callcenter op als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanuit uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats. Lees verder…

Integreer uw sociale mediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets. Lees verder…

Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen om erachter te komen hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

Waarom kennisbank software?

70% van de klanten zoekt liever naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Zet een kennisbank op met slechts enkele klikken, maak categorieën en artikels en pas deze met een paar klikken aan het ontwerp van uw bedrijf aan zonder te coderen.

Zakelijke documenten

Zakelijke voordelen

Wees behulpzaam zelfs als u offline bent

Vlotte klantenservice en zorg

Interne kennis binnen het bedrijf

ticketing software sterke samenwerking

Klantenvoordelen

Beschikbaar 24/7/365

Mogelijkheid om zelf antwoorden te krijgen

De snelste klantenondersteuning

Waarom hebben bedrijven
een kennisbank nodig?

U kent uw klanten het beste. Geef ze de informatie die ze nodig hebben en focus op hun tevredenheid.

ongeduldige klant die hulp zoekt

Ongeduldige klanten die hulp zoeken

Goed geschreven kennisbankartikels bieden de snelste hulp aan uw klanten. Maak, ontwerp en bewerk alle kennisbankartikels met een WYSIWYG-editor.

helpdesk verloren emails in outlook mailboxen

Verloren en verwarde klanten

Verloren klanten kunnen overstappen naar de concurrentie. Om dit te voorkomen, maakt u FAQ’s (vaak gestelde vragen) en technische productgidsen als onderdeel van uw ondersteuningsportaal.

Limiet voor klantenondersteuning

Overbelaste klantenondersteuning

Wilt u een uitstekende klantenservice bieden met beperkte middelen? Verlaag de belasting van inkomende emails en chats door een kennisbank te maken.

Lage productiviteit van werknemers

Lage productiviteit van medewerkers

Bouw een interne kennisbank op voor uw medewerkers en bewaar belangrijke informatie op één enkele plaats.

Wat is kennisbank software?

Kennisbank software of vaak ondersteunende documentatiesoftware genoemd, legt al uw belangrijke gegevens vast, slaat ze op en deelt ze op één enkele plaats, die gemakkelijk toegankelijk is voor uw klanten. Deze online selfservice database biedt de snelste en handigste hulp aan iedereen die op zoek is naar informatie over uw producten.

Omdat uw klanten ondersteund worden, zelfs wanneer uw vertegenwoordigers niet online zijn, kan een goed georganiseerde kennisbank uw bedrijf tonnen aan middelen besparen.

Wat is kennisbank software
Hoe kiest u de juiste tool voor uw kennisbank

Hoe kiest u de juiste kennisbank tool

Aanpassingsopties, de mogelijkheid om georganiseerde structuren te creëren en eenvoudig nieuwe inhoud toe te voegen, zijn slechts enkele van de belangrijkste componenten waarmee bedrijven rekening houden bij het selecteren van de juiste kennisbank software. Goedgekozen software integreert vlekkeloos met uw andere klantenondersteuningskanalen en zorgt voor een vlotte ervaring voor uw klanten. De kennisbank software van LiveAgent is een onderdeel van het klantenportaal, dat deel uitmaakt van de helpdesk software met meerdere kanalen.

Sluit u aan bij andere succesvolle bedrijven

Sluit u aan bij duizenden bedrijven die op LiveAgent vertrouwen om hun kennis met hun klanten te delen.

winnaars ao2o

FAQ

Wat zijn kennisbank tools?

Kennisbank tools zijn tools waarmee uw klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden zonder contact op te nemen met uw klantenserviceteam. Kennisbanken zijn te vinden op de website van een bedrijf in de vorm van een FAQ, forum of how-to-artikels.

Wat is kennisbank beheer?

Kennisbank beheer is software die ontworpen is om databanken te beheren en uw gebruikers te ondersteunen. Kennisbanken bieden how-to-artikels, FAQ's en forums.

Hoe bouwt u een kennisbank op?

De eerste stap bij het opbouwen van een kennisbank is om te beslissen welke informatie u erin wilt hebben. Bepaal vervolgens de structuur ervan en begin met het schrijven van uw eerste artikels. Voeg afbeeldingen toe zoals screenshots of videotutorials om uw inhoud gebruiksvriendelijker te maken. Voeg FAQ's en forums toe. Publiceer uw kennisbank en ontvang feedback en suggesties van uw gebruikers om te zien wat er nog meer moet worden toegevoegd.

Waarom is een kennisbank belangrijk?

Kennisbanken zijn belangrijk omdat ze de werklast van klantenservicemedewerkers verminderen en klanten tijd besparen. In plaats van contact op te nemen met bedrijven en te wachten op een antwoord, kunnen klanten meteen het antwoord vinden dat ze nodig hebben

U bent in goede handen!

Do you know what Huawei, BMW, Yamaha and O2 have in common? You guessed right… LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .