Geef klanten meer mogelijkheden met directe antwoorden

Maak eenvoudig verbluffende kennisopslagplaatsen en veelgestelde vragen.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Nederlandse kennisbank software voor betere selfservice

Bied de beste klantervaring met ons selfservicdklantenportaal. Verbeter de dagelijkse routine van uw klantenservice-medewerkers en bied een geweldige gebruikerservaring met selfservice-ondersteuningsopties. Profiteer van de kennisbanktools van LiveAgent en verstrek relevante artikelen, handleidingen en andere nuttige informatie voor elke afzonderlijke klant. Probeer vandaag nog ons kennisbankplatform en ontdek hoe het u kan helpen uw klantenondersteuning te verbeteren.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bericht sneak-peeks

Een kennisbank is een platform waar klantenondersteuningsmedewerkers artikelen met klanten kunnen delen. Het platform dient als een enkele bron van institutionele kennis die gemakkelijk toegankelijk is. Een kennisbank is een onderdeel van een self-service klantenportaal. Uw klanten kunnen door de inhoud van uw kennisbank en selfserviceportaal bladeren om advies van forums te vinden of kennis met andere klanten te delen.

Message sneak-peeks

Kennisbank /
Klantenportaal Demo

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Kennisbanksoftware

Een kennisbank wordt meestal geleverd met een intuïtieve interface, RTF-editor en andere essentiële functies die agenten kunnen helpen bij het voorbereiden van inhoud voor hun klanten. Slimme kennisbankfuncties omvatten meertalige ondersteuning, krachtige zoekmachine, aangepaste thema’s, discussieborden en meer essentiële functies.

  • Makkelijk toegankelijke kennisbankartikelen voor alle klanten
  • Betrouwbaar kennisbeheer in één klantondersteuningsoplossing

Knowledge base management

Verbeter uw kennisbeheer en bied relevante antwoorden aan iedereen die op zoek is naar geweldige klantenservice-ervaringen.

Lets talk

Kennisbeheer voor ondersteuningsteams

Onze intuïtieve kennisbanksoftware kan u helpen bedrijfskennis te beheren en toegankelijk te maken voor elke klant. Los klantenproblemen en klantenondersteuningstickets op door kennis te delen en richt u op urgentere problemen.

Slechts enkele van wat uw vertegenwoordigers kunnen gebruiken:

  • Schrijf en verstrek uitgebreide artikelen aan klanten met onze WYSIWYG-editor
  • Externe en interne kennisbanken voor kennisdeling
  • Aanpasbare thema’s en een prachtige interface voor uw kenniscentrum

Online kennisbank als onderdeel van klantenportaal​

Geef eenvoudige antwoorden op vragen en verkort uw reactietijd. Onze tool wordt geleverd met meerdere soorten kennisbanken,
zoekfuncties en tools voor teamsamenwerking.

Inhoudsbeheer

Onze What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan u helpen bij het maken van artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten om u te helpen uw kenniscentrum te laten groeien. Kennis delen is eenvoudig met onze mooie editor. Formatteer uw teksten, voeg afbeeldingen toe of profiteer van andere geavanceerde functies die tot uw beschikking staan. Het functioneert ook als een markdown-editor, dus u kunt ook HTML of CSS gebruiken om aangepaste ontwerpen te maken.

  • Schrijf uw leerinhoud met onze WYSIWYG-editor
  • Profiteer van HTML of CSS om uw artikelen te verbeteren
Content management

Bezoekers volgen

Het LiveAgent-forum is een integraal onderdeel van uw kennisbankplatform. Elk klant- of klantenondersteuningsteamlid kan deelnemen aan een forumgesprek. Het is mogelijk om samen met hen problemen op te lossen, suggesties te doen en oplossingen voor problemen te bepalen. U kunt ook profiteren van interne forums en samenwerken aan interne kennisbankproblemen met één kennisbankoplossing.

  • Bouw relaties op met klanten via ondersteuningsforum
  • Samenwerking met collega’s en klanten op één plek

Tevreden klanten

Het verzamelen van feedback en leessuggesties van klanten verbetert zowel uw kennisbank als uw bedrijf. Het kan u helpen de leerinhoud te verbeteren en betere relaties met klanten op te bouwen als u suggesties leest en erop reageert. Bied uw klanten de mogelijkheid om wijzigingen voor te stellen of u nieuwe ideeën voor verbetering aan te dragen. Voeg de feedbackknop toe en pas deze naar wens aan.

  • Verzamel feedback en suggesties met één knop
  • Verbeter relaties door te luisteren naar suggesties van klanten
Happier customers

Geavanceerd zoeken

Uw klanten kunnen een zoekvak gebruiken om hen te helpen snel antwoorden of specifieke onderwerpen in uw kennisbank te vinden. Met onze krachtige zoekmachinebalk is onze software voor kennisbeheer gemakkelijk te gebruiken, vooral als er veel inhoud is. Door een eenvoudige zoekfunctie aan te bieden, kunt u klanten helpen bij het vinden van kennisartikelen en het aantal supporttickets voor veelvoorkomende problemen verminderen.

  • Geavanceerde zoekwidget om klanten te helpen antwoorden te vinden
  • Snellere probleemoplossing en tevreden klanten

Intuïtieve interface

Gebruiksvriendelijk dashboard

Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar vergeet ook uw medewerkers niet. Een gebruiksvriendelijk dashboard in een tool voor kennisbeheer is een ander belangrijk kenmerk dat vaak over het hoofd wordt gezien. Met de interface van LiveAgent kunnen uw vertegenwoordigers nieuwe artikelen maken met weinig tot geen trainingstijd. Klaar om het uit te proberen? Probeer de gratis demo en ontdek het zelf.

  • Verzamel feedback en suggesties met één knop
  • Verbeter relaties door te luisteren naar suggesties van klanten
Intuitive interface

Eenvoudig organiseren

Categorieën

Het hele punt van het maken van een online kennisbanksoftware-oplossing is dat deze gemakkelijk doorzoekbaar is. Hoe meer inhoud uw bedrijf maakt, hoe chaotischer het kan worden. Als gevolg hiervan kunt u met LiveAgent categorieën voor uw klanten maken en raakt u niet verdwaald in de inhoud. Maak verschillende categorieën aan voor de meest voorkomende onderwerpen die beantwoord moeten worden en verdeel de leerinhoud naar eigen inzicht.

  • Verbeter het delen van kennis met categorieën
  • Maak uw artikelen gemakkelijk vindbaar op basis van relevante onderwerpen

Wereldwijd bereik

De kennisbankoplossing van LiveAgent is een uitstekende manier om 24/7 een zelfbedieningsoptie aan te bieden in meerdere landen. Uw bedrijf hoeft alleen essentiële artikelen te maken en deze aan te bieden in de talen die uw klanten nodig hebben. Deze oplossing kan de klantenervaring en daarmee de klantentevredenheid verbeteren. Maak een categorie voor elke taal om de inhoud van uw kennisbank bij te werken voor nieuwe doelgroepen.

  • Maak kennisbankinhoud voor meerdere talen
  • Bereik meer doelgroepen met uw openbare kennisbanken
Worldwide reach

Multi-kennisbank

Een multi-kennisbank is erg handig als uw bedrijf meerdere producten of merken verkoopt of meerdere onafhankelijke diensten levert. Een enkel LiveAgent-account geeft u de mogelijkheid om onbeperkte kennisbanken te creëren, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Bied uw klanten de kennis die ze willen met verbluffende gidsen.

  • Meerdere externe kennisbanken beheren
  • Meerdere privé kennisbanken voor vertegenwoordigers maken

Gebruikershandleidingen

Artikels

Schrijf uitgebreide artikelen met nuttige informatie en houd ze geordend en gemakkelijk terug te vinden. Artikelen zijn eenvoudig te schrijven met de WYSIWYG-editor van LiveAgent. Verspreid kennis en laat uw klanten zelf oplossingen vinden. Wilt u uw klantenondersteuningsteamleden opleiden? Artikelen in de interne kennisbank kunnen dienen als educatief materiaal en ze kunnen uw vertegenwoordigers helpen problemen sneller op te lossen.

  • Schrijf uitgebreide artikelen en handleidingen voor het oplossen van problemen
  • Leid uw klantenserviceteams op en maak ze experts
User manuals

Bestandsondersteuning

Wilt u uw schriftelijke kennis vergroten met bijlagen? Voeg afbeeldingen, screenshots, foto’s, audiobestanden zoals opnames of zelfs videobestanden toe en sluit video’s in van services zoals YouTube. Bijlagen kunnen uw artikelen begrijpelijker en leesbaarder maken, of ze leuker maken. Voeg videozelfstudies of demo’s toe aan uw handleidingen of toon stapsgewijze instructies met productscreenshots.

  • Voeg alle belangrijke typen bijlagen toe aan uw artikelen
  • Verrijk uw artikelen met foto’s, video’s of spraakopnamen
Medal

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar

Soepele bedrijfsprocessen
met een kennisbasisplatform

U kent uw klanten het beste. Geef ze de informatie die ze nodig hebben en focus op hun tevredenheid.

Clock icon

Ongeduldige klanten die hulp zoeken

Een goed geschreven kennisbankartikel biedt uw klanten de snelste hulp. Ontwerp, ontwerp en bewerk alle kennisbankartikelen met een WYSIWYG-editor.

Verloren en verwarde klanten

Verloren klanten kunnen weglopen. Maak om dit te voorkomen veelgestelde vragen (FAQ’s) en technische producthandleidingen aan als onderdeel van uw ondersteuningsportaal.

Overbelaste klantenondersteuning

Wilt u uitstekende klantenservice bieden met beperkte middelen? Verminder de belasting van inkomende emails en chats door een kennisbank te creëren.

Verbeter met flexibele software voor kennisbeheer

Verbeter uw bedrijf in alle belangrijke aspecten en begin aan de verwachtingen van klanten te voldoen met de juiste kennisbankoplossing

Behaal een voordeel

De meeste bedrijven richten hun klantenserviceteams uitsluitend op directe ondersteuning. Ga vooruit met kennisbankbeheersoftware en bied de juiste bronnen voor selfservice aan klanten.

  • Ga vooruit met een fantastische kennisbasisondersteuning
  • Verbeter uw bedrijf met een betere klantenservice
Chart

1%

van de bedrijven gebruikt kennisbanken

Bezuinig niet op zelfbediening en krijg een voorsprong op de concurrentie met een kennisbank voor uw klantenbestand. Bied uw klanten een betrouwbare zelfhulpoptie

Voldoen aan de verwachtingen

Klanten verwachten relevante antwoorden zonder dat ze contact hoeven op te nemen met een klantenserviceteam. Onze zoekfunctionaliteit kan u helpen direct antwoorden te geven en het aantal vragen van klanten te verminderen.

  • Verhoog de klantentevredenheid met een kennisbank
  • Geef direct antwoorden en verminder het aantal tickets
Chart

66%

van de klanten geeft de voorkeur aan selfservice

De meeste klanten proberen hun problemen zelf op te lossen voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Verbeter hun tevredenheid door krachtige tools voor zelfondersteuning aan te bieden.

Klantenloyaliteit creëren

De meerderheid van de kennisbankbezoekers verandert in betalende klanten dankzij tal van kennisbankartikelen. Verbreed uw klantenbestand met effectieve kennisbanksoftware.

  • Trek meer klanten aan met informatieve inhoud
  • Verhoog uw rendement op investering en inkomsten
Chart

90%

van de klanten komt uit kennisbanken

Kennisbankartikelen kunnen u helpen meer klanten aan te trekken en het klantenbehoud te vergroten dankzij nuttig en deskundig advies

Bespaar meer op live chatservice

Kies geweldige software met chatmogelijkheden voor de juiste prijs. Bespaar geld met onze prijscalculator en krijg de beste
waarde voor chatfunctionaliteit.

Getuigenissen

Koop LiveAgent
en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

De beste waarde voor uw geld

We hebben zorgvuldig geselecteerde functies in onze abonnementen, zodat u het meest betaalbare abonnement met de beste waarde kunt kiezen. Betaal alleen voor wat u gebruikt zonder uw budget te overschrijden.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Veelgestelde vragen

Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden. Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.

Wat zijn kennisbanktools?

Kennisbankhulpmiddelen zijn hulpmiddelen waarmee uw klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden zonder contact op te nemen met uw klantenondersteuningsteam. Kennisbanken zijn te vinden op de website van een bedrijf in de vorm van veelgestelde vragen, forums of how-to-artikelen .

Wat is kennisbankbeheer?

Kennisbankbeheer is software die is ontworpen om databanken te beheren en uw gebruikers te ondersteunen. Kennisbanken bieden how-to-artikelen, forums en veelgestelde vragen.

Hoe een kennisbank op te bouwen?

Het bouwen van een kennisbank begint met het beslissen welke informatie u wilt opnemen. Bepaal daarna de structuur van uw eerste artikel en begin met schrijven. Maak uw inhoud gebruiksvriendelijk door screenshots of video-tutorials toe te voegen. Neem veelgestelde vragen op en forums. Publiceer uw kennisbank en ontvang feedback en suggesties van uw gebruikers om te zien wat er nog meer moet worden toegevoegd.

Wat is kennisbanksoftware?

Kennisbanksoftware maakt deel uit van een complexe helpdeskoplossing. Het is een vorm van selfservice voor uw websitebezoekers/klanten. Bovendien kan uw bedrijf artikelen, forums en suggestieborden maken om klantervaring te maximaliseren.

Hoe creëert u een kennisbankplatform in LiveAgent?

Elk account wordt geleverd met een gratis voorbeeld van een klantenportaal/kennisbank, dat u volledig kunt aanpassen op basis van uw voorkeuren. Navigeer voor maatwerk naar Klantenportaal>Algemeen>Instellingen.

Waarom is de kennisbank belangrijk?

Kennisbanken zijn belangrijk omdat ze de werklast van klantenservicemedewerkers verminderen en klanten tijd besparen. In plaats van contact op te nemen met bedrijven en te wachten op een antwoord, kunnen klanten onmiddellijk het antwoord vinden dat ze nodig hebben online zonder contact op te nemen iedereen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Gerelateerde bronnen aanKennisbanksoftware

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo