Software voor klantensucces voor een betere klantenervaring

Met geweldige software voor klantensucces kunt u geweldige klantenondersteuning bieden. Met onze alles-in-één oplossing kunt u zich concentreren op het opbouwen van nieuwe relaties met klanten omdat deze zich richt op personalisatie, snelheid en bruikbaarheid.

Met LiveAgent kunt u al uw klantencommunicatie kanalen combineren in één enkele gemeenschappelijke inbox waartoe iedereen in uw bedrijf toegang heeft. Hierdoor kan elke medewerker alle klanteninteracties op één plaats zien en kunnen vertegenwoordigers relaties met uw klanten opbouwen.

Waarom u software voor klantensucces nodig heeft

De sleutel tot succes bij klantenservice is een goede relatie met uw klanten. Om dat te bereiken, is het belangrijk om er een gewoonte van te maken om snel, doeltreffend en persoonlijk op vragen van klanten te reageren. Veel online bedrijven staan echter voor uitdagingen als het gaat om het beheren van hun helpdeskvragen waardoor ze geen doeltreffende antwoorden kunnen geven.

vragen

De volgende problemen worden het vaakst gemeld bij het beheren van helpdesk vragen:

open inbox cleanup w2ur (1)

Verloren emails

De meeste emailprogramma’s maken het moeilijk om binnen een gedeelde inbox te werken omdat ze niet zijn gemaakt met het oog op samenwerking. Wanneer u bijvoorbeeld met Outlook werkt, zou u het werk van een collega per ongeluk kunnen wissen zonder dat deze het zelfs maar weet en omgekeerd. Als gevolg hiervan kunnen belangrijke emails gemakkelijk verloren gaan, over het hoofd gezien worden of zelfs verwijderd worden. Met LiveAgent hebben al uw medewerkers toegang tot een gedeelde inbox, waardoor teams gemakkelijk kunnen samenwerken.

Laattijdige antwoorden

Het is geen goed beleid om uw klanten te laten wachten omdat ze gefrustreerd kunnen raken. Dit is echter vaak de realiteit bij klantenservice. Dit geldt met name voor organisaties met grote ondersteuningsteams omdat het gemakkelijk is om emails over het hoofd te zien totdat het te laat is.

Met LiveAgent kunt u echter herinneringen instellen om emails met hoge prioriteit op te volgen. Als gevolg hiervan zal uw team altijd belangrijke emails opvangen voordat het te laat is.

vrouw die in haar kantoor op de laptop aan het werken is en notities aan het nemen is
open email campagne qa8y

Moeilijkheden om samen te werken

Als u een groot klantenondersteuningsteam heeft, kan het voor iedereen moeilijk zijn om samen te werken via traditionele emailinboxen. Als teamleden bijvoorbeeld op vakantie gaan en ze ontvangen belangrijke berichten, kunnen deze verloren raken of vergeten worden.

De oplossing? LiveAgent biedt u een gedeelde bedrijfsinbox waarmee uw medewerkers de werklast van onbeschikbare vertegenwoordigers kunnen delen.

Prestatiebeheer

Zonder een gedeeld systeem voor het beheren van klantencommunicatie is het buitengewoon moeilijk om de prestaties van uw klantenondersteuning te beoordelen. Met LiveAgent kunt u alle berichten volgen die tussen uw team en uw klanten verstuurd worden. U kunt gemakkelijk problemen herkennen of teamleden belonen die uw klanten uitstekende service bieden.

Cartoon van een vrouw die naar een grafiek kijkt

Maak kennis met LiveAgent - het communicatieplatform met meerdere kanalen

helpdesk onmogelijke samenwerking tussen emails

Alle interacties op één plaats

LiveAgent brengt al uw klanteninteracties samen op één plaats en stelt u in staat uw klanten de beste service te bieden.

Verbind favoriete VoIP provider en contacten

Volg vragen op en beantwoord ze

LiveAgent biedt al uw teamleden een gemakkelijke manier om vragen op te volgen en ze te beantwoorden. Het integreert alle vormen van klantencommunicatie in foutloze software.

Drie verschillende manieren

Een oplossing met meerdere kanalen voor uw bedrijf

Of uw klanten nu contact met u opnemen via een callcenter, live chat, sociale media of via email, LiveAgent heeft het allemaal, zodat uw medewerkers voortdurend de communicatie met klanten kunnen opvolgen.

Handdruk

Communiceer doeltreffend met LiveAgent

De sleutel tot klantensucces is communicatie en LiveAgent biedt u en uw team de tools die u nodig heeft om doeltreffend te communiceren.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Geavanceerde functies

LiveAgent biedt veel tools die een enorme impact kunnen hebben op de prestaties van uw team en op het succes van uw klantenservice. Samen zorgen deze tools dat uw medewerkers vlot met uw klanten kunnen communiceren via meerdere kanalen.

helpdesk-ticketing-system-Universal inbox-LiveAgent
open besparingen dwkw

De beste prijs-kwaliteitverhouding

Onze software voor klantensucces heeft de hoogste beoordelingen in de sector en presteert beter dan andere software voor klantenservice die duurder is en veel minder functies biedt.

Mobiele helpdesk-applicatie

Klantensucces garanderen, betekent uw klanten een ervaring via meerdere kanalen bieden. Daarom hebben we een speciale systeemeigen app ontwikkeld voor zowel Android als iOS die probleemloos integreert met uw webclient.

Zelfs als uw medewerkers niet achter hun bureau zitten, kunnen ze met uw klanten blijven communiceren via email, telefoon en sociale media – allemaal via hun app. Resultaat? Elk belangrijk bericht wordt snel beantwoord.

 

open mobiele applicatie mr4r
open verbonden wereld wuay

Volledig meertalig

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Hierdoor kunnen uw medewerkers hun moedertaal gebruiken bij het beantwoorden van vragen en verzoeken van klanten en kunnen uw klanten hulp zoeken in hun eigen taal.

Functies die u nodig heeft

Met ons intuïtief ticketsysteem kunt u al uw klanteninteracties in één oogopslag zien en kunt u veel algemene klantenservice taken automatiseren. Uw medewerkers kunnen in een oogwenk wisselen tussen verschillende vormen van communicatie en u kunt uw klantenervaring afstemmen op de specifieke behoeften van uw sector door contactformulieren en ondersteuningscentra op maat op te richten.

LiveAgent is voortdurend bezig met het verbeteren van nieuwe functies. LiveAgent biedt al meer dan 179 helpdesk functies en meer dan 40 integraties.

open functies overzicht jg7a

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

LiveAgent heeft het vertrouwen van enkele van de grootste en meest prestigieuze bedrijven ter wereld. Lees onze succesverhalen en getuigenissen om te ontdekken hoe LiveAgent u kan helpen naar klantensucces, klantengetrouwheid te waarborgen en uw klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen.

open app installatie mbdv

LiveAgent past zich aan uw bedrijf aan

LiveAgent biedt een sterke tool voor klantensucces voor zowel nieuwe als bestaande bedrijven. Indien u net een bedrijf opgericht heeft, stelt het u in staat om snel een klantenbestand en getrouwheid bij uw klanten op te bouwen. Indien u een gevestigd bedrijf heeft en u uw klantenervaring naar een hoger niveau wilt brengen, kunt u door al uw communicatiekanalen in één gecentraliseerd systeem te integreren uw medewerkers veel gemakkelijker en doeltreffender met uw klanten laten communiceren.

We hebben LiveAgent ontworpen als een flexibele oplossing voor klantenservice en onze software is geschikt voor bedrijven van elke omvang. Ongeacht in welke sector u zich bevindt, of hoe groot uw bedrijf ook is, wij kunnen u helpen om een betere communicatie met uw klanten op te bouwen.

Wat is software voor klantensucces?

Software voor klantensucces helpt u en uw team om interacties met uw klanten te beheren. LiveAgent is een SaaS-oplossing die al uw communicatie samenbrengt in één vlekkeloos systeem.

Uw klanten gebruiken verschillende manieren om contact op te nemen, zoals email, telefoon, messenger of live chat, dus door alle communicatie op één plaats te houden, kunnen uw medewerkers van de klantenservice de problemen van klanten beter begrijpen en sneller beantwoorden. LiveAgent beveiligt ook uw interne communicatie, zodat u gevoelige klantengegevens veilig kunt houden.

Succesvolle klantenservice is de sleutel tot het opbouwen van een succesvol bedrijf en een sterke e-commerce gemeenschap. Software voor klantensucces kan de manier waarop u met uw klanten communiceert gevoelig verbeteren. Uw medewerkers zullen niet enkel klanten via meerdere kanalen kunnen bereiken, maar u kunt ook de prestaties van uw klantenservice opvolgen.

open faq rjoy
open nog te doen lijst a49b

Hoe u de juiste software kiest

De markt voor software voor klantensucces is overvol, maar elke verkoper biedt een andere set tools. Zoals bij elke aankoopbeslissing, is uw nood aan software voor klantensucces afhankelijk van uw sector, de grootte van uw bedrijf en uw persoonlijke behoeften.

De meeste softwareleveranciers bieden basisfuncties zoals ticketing, live chat of een analytisch dashboard. Degenen die geavanceerder zijn, hebben automatisering, meerdere ondersteuningssystemen voor kennisbanken of een andere toolkit voor samenwerking.

Met LiveAgent gingen we nog een stap verder. We hebben callcenter software geïntegreerd in ons platform, zodat u moeiteloos kunt wisselen tussen telefoongesprekken en andere vormen van communicatie. LiveAgent ondersteunt ook berichten op sociale media rechtstreeks vanuit het eigen dashboard, waar u ook op berichten uit de sociale media kunt reageren. Ons unieke ticketingsysteem brengt elke vorm van communicatie onder op één enkele plaats.

Software voor klantensucces vergelijken

Met zoveel opties op de markt kan het kiezen van software voor klantensucces een hele klus zijn. Daarom hebben we LiveAgent gecreëerd om zo flexibel mogelijk te zijn. Als u slechts één lid van het klantenservice team heeft, is dat geen probleem: LiveAgent houdt al hun berichten georganiseerd. Als u een groot team heeft dat vragen van klanten behandelt, stelt LiveAgent hen in staat om samen te werken en uw klanten de best mogelijke ervaring te bieden.

LiveAgent biedt al deze functies via een intuïtieve gebruikersinterface die gemakkelijk te leren is en waaruit u belangrijke statistieken kunt zien die aangeven hoe goed uw klantenservice is. Het gebruik van LiveAgent is een koopje aangezien u al deze handige functies krijgt voor de prijs van een doorsnee diner voor twee.

open mobiele testen reah

U bent in goede handen!

Als u nog steeds niet overtuigd bent, bel ons dan even op. We kunnen u vertellen hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen om beter met uw klanten te communiceren en de functies die u nodig heeft voor uw sector af te stemmen. We hebben door de jaren heen met duizenden bedrijven samengewerkt en zijn er trots op dat we samen met onze klanten werken om precies het systeem te leveren dat ze nodig hebben om klantensucces te behalen.

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .