Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Activiteitenlogboek

Wat is een activiteitenlogboek?

Een activiteitenlogboek is een rapport van alle acties die in een bepaalde periode zijn ondernomen. Een activiteitenlogboek, ook wel een taakactiviteitenlogboek genoemd, laat zien hoe iemand zijn tijd aan het werk besteedt. In LiveAgent toont een activiteitenlogboek alle gemaakte of bewerkte tickets.

Dit geeft de beheerder/supervisor de kans om het werk van elke vertegenwoordiger te bekijken. Het geeft hen ook de kans om verbeteringen voor te stellen om efficiënter te werken in LiveAgent.

Dankzij activiteitenlogboeken hoeven vertegenwoordigers zich niet langer te concentreren op activiteiten met een lage waarde en kunnen ze hun tijd beter beheren. Een activiteitenlogboek is ook een geweldig hulpmiddel om ervoor te zorgen dat werknemers op schema liggen met de voorgestelde bedrijfsplannen.

Waarom zijn activiteitenlogboeken belangrijk?

In staat zijn om te identificeren wie zich heeft aangemeld bij uw account is cruciaal voor de veiligheid. Omdat bedrijven dagelijks in nauw contact komen met tonnen data, is het belangrijk om misbruik direct te kunnen signaleren. Als er misbruik wordt gemaakt, kunnen activiteitenlogboeken de verantwoordelijke persoon onmiddellijk identificeren.

Uit activiteitenlogboeken blijkt ook dat u proactieve maatregelen heeft getroffen als er misbruik optreedt. Dit is belangrijk als u zakenpartners of belanghebbenden in uw bedrijf hebt geïnvesteerd.

Auditlogboeken zijn ook belangrijk omdat ze uitgebreide inzichten bieden.

Laten we een eenvoudig voorbeeld bekijken. Stel u voor dat een klant klaagt over uw klantenservice. Met inzichten uit activiteitenlogboeken kunt u de situatie beter bekijken. Na evaluatie kunt u feedback geven en een passend actieplan opstellen om de situatie te redden.

Waarom zou u het activiteitenlogboek evalueren?

Het beoordelen van het werk van uw medewerkers is een belangrijk onderdeel van het waarborgen van maximale efficiëntie. LiveAgent biedt meer dan 180 functies die u kunt gebruiken om uw klantenservice te verbeteren.

Activiteitenlogboeken kunnen u inzicht geven in hoe uw vertegenwoordigers deze functies gebruiken. Als u bijvoorbeeld ziet dat één ondersteuningsmedewerker een taak uitvoert die gemakkelijk handmatig kan worden geautomatiseerd, kunt u hem of haar vertellen over automatisering.

Door middel van auditlogbeoordelingen kunt u dus mogelijkheden vinden om uw klantenservice te verbeteren.

Door auditlogboeken te bekijken, kunt u ook de voortgang van uw vertegenwoordiger volgen bij het behalen van bedrijfsdoelen en -statistieken.

Voordelen van het activiteitenlogboek/auditlogboek:

  • onmiddellijk problemen identificeren, waardoor maandenlange mogelijke fouten worden voorkomen
  • erkenning van de vaardigheden van klantenservicemedewerkers – goede/slechte presteerders
  • helpt bij het bepalen van Key Performance Indicators (KPI’s) van medewerkers
  • mogelijkheid om de best presterende klantenservicemedewerkers te belonen
  • mogelijkheid om de behoefte aan meer vertegenwoordigerstraining te herkennen

Waar is het activiteitenlogboek in LiveAgent?

Stappen om naar uw activiteitenlogboek te navigeren:

Navigatie naar Activiteitenlogboek/ Auditlogboek in LiveAgent.
  1. Log in op uw LiveAgent-account
  2. Zoeken naar Configuraties
  3. Klik opHulpprogramma’s
  4. Open ten slotte het Auditlogboek

Zoals eerder vermeld, wordt het activiteitenlogboek met andere woorden het auditlogboek genoemd.

Auditlogboek/activiteitenlogboek in LiveAgent -voorbeeld.

Wat toont uw activiteitenlogboek in LiveAgent?

Het activiteitenlogboek biedt een volledig rapport over de acties die medewerkers van de klantenondersteuning ondernemen.

Het toont:

  • de naam van de vertegenwoordiger
  • de hoeveelheidtijd die de vertegenwoordiger aan het ticket besteedt
  • het aantal tickets waaraan de vertegenwoordiger heeft gewerkt
  • een korte beschrijving van elke actie
  • exacte acties/wijzigingen van de vertegenwoordiger in elk ticket
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is log activity?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The activity log is a record of your activity and how you spend your time. You can run a log of activity in the real world, but also in the virtual world. In organizations and companies, the activity log is primarily used to monitor how employees or spend their time while working. Thanks to this, it is possible to assess who and what is spending a certain time. The analysis of such data helps to increase employee productivity, improve time management and supports productivity.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What activities can you log in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In the activity log in LiveAgent you can see all the activities that have been completed by the customer support staff. They are collected in the form of a report. The data you will find there are: – how much time the agent spent working on one ticket – how many tickets the client has worked with – description of each activity – all changes and activities carried out by the agent on the given ticket ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you find your activity log in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you want to find your activity, you can refer to the audit log, which is a chronological set of records. It contains all the actions that have been taken by technical support staff. You can find the activity log in your LiveAgent account. 1. Log in to your LiveAgent account first. 2. Find the Configuration 3. Click on Tools 4. Finally, open the audit log (that is, the activity log). ” } }] }

FAQ

Wat is een activiteitenlogboek?

Het activiteitenlogboek is een overzicht van uw activiteit en hoe u uw tijd doorbrengt. U kunt een activiteitenlogboek bijhouden in de echte wereld, maar ook in de virtuele wereld. In organisaties en bedrijven wordt het activiteitenlogboek vooral gebruikt om bij te houden hoe medewerkers of hun tijd doorbrengen tijdens het werk. Hierdoor is het mogelijk om te beoordelen wie en wat een bepaalde tijd doorbrengt. De analyse van dergelijke gegevens helpt de productiviteit van werknemers te verhogen, het tijdbeheer te verbeteren en de productiviteit te ondersteunen.

Welke activiteiten kunt u inloggen in LiveAgent?

In het activiteitenlogboek in LiveAgent kunt u alle activiteiten zien die zijn uitgevoerd door de klantenservice. Ze worden verzameld in de vorm van een rapport. De gegevens die u daar aantreft zijn: – hoeveel tijd de vertegenwoordiger heeft besteed aan het werken aan één ticket – met hoeveel tickets de klant heeft gewerkt – beschrijving van elke activiteit – alle wijzigingen en activiteiten uitgevoerd door de vertegenwoordiger op het gegeven ticket

Hoe vindt u uw activiteitenlogboek in LiveAgent?

Als u uw activiteit wilt vinden, kunt u het auditlogboek raadplegen, dat een chronologische reeks records is. Het bevat alle acties die zijn ondernomen door technisch ondersteunend personeel. U vindt het activiteitenlogboek in uw LiveAgent-account. 1. Log eerst in op uw LiveAgent-account. 2. Zoek de configuratie 3. Klik op Extra 4. Open ten slotte het auditlogboek (dat wil zeggen het activiteitenlogboek).

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.