Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Afhandeldatum

Wat is een afhandeldatum?

De afhandeldatum is de dag waarop een ticket moet worden afgehandeld zonder inbreuk te maken op het beleid voor schending van het serviceniveau (SLA). Er worden automatische systemen bijgehouden om een ​​waarschuwingsmail naar de manager te sturen als een ticket niet op tijd wordt verholpen.

De afhandeldag van een ticket wordt ernaast geplaatst. De afhandeldag van een ticket kan worden gewijzigd op voorwaarde dat de klant er tevreden mee is. ‘Reactie’-tickets zijn tickets die de reactietijd schenden, terwijl ‘Laattijdige’-tickets degene zijn die de oplossingstijd schenden. Zo weten medewerkers met filters welke tickets opgelost moeten worden.

Vaak gestelde vragen

Wat is de afhandeldatum?

De afhandeldatum is de geldigheidsperiode van de gegevens. Meer precies, dit betekent de datum waarop een bepaald ticket moet worden gefactureerd, zonder het beleid voor schending van het serviceniveau (SLA) te schenden. Als het systeem constateert dat het ticket niet binnen de vereiste tijd wordt afgerekend, worden er meldingen via email naar de beheerder gestuurd.

Hoe de afhandeldatum controleren in LiveAgent?

Om de afhandeldatum in LiveAgent te controleren, moet u zich aanmelden in het systeem. In het navigatiepaneel vindt u de optie met betrekking tot de geldigheid van elk ticket. Het is uiterst belangrijk om elk ticket op tijd te verzilveren. Dit heeft een enorme impact op de perceptie van klantenservice door consumenten.

Wie moet de afhandeldatum beheren?

De data van individuele tickets moeten worden beheerd door de vertegenwoordiger die er verantwoordelijk voor is. Algemene controle moet echter voortdurend worden uitgevoerd door de teammanager van de klantenservice, die rechtstreeks verantwoordelijk is voor de activiteiten van het team en de uitvoering van de uit te voeren taken.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.