Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analyses

Wat zijn analyses?

Analyses zogenaamde rapporten in LiveAgent zijn een geweldige functie, die de tevredenheid van klanten meet. Het is een perfect hulpmiddel om de klantenservice te verbeteren en om vertegenwoordigers van klanten te motiveren. Deze tool verzamelt informatie over klanten en helpdeskprestaties. Vervolgens analyseert het deze en maakt een overzicht. Analyses bevat gedetailleerde grafieken, grafieken, rapporten, statistieken en meer. Het helpt om de prestaties van de vertegenwoordigers te volgen en statistieken te vergelijken. De meest productieve vertegenwoordigers kunnen worden toegekend en andere vertegenwoordigers van klanten kunnen van hen leren. LiveAgent biedt een professionele Analyses.

Meer informatie over Analyses in LiveAgent.

Analyses
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does analytics mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analytics is the systematic computational analysis of data or statistics. Thanks to it, we can interpret and transfer data patterns that are used to support decision-making. It is used to analyze business data, so you can describe, predict and improve results. Since the analysis and optimization is key to success, analytics should play a major role in your customer service strategy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What analytics features does LiveAgent offer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Thanks to the analytical function in LiveAgent, you can analyze incoming and outgoing messages, chats and calls. You’re also able to check the results’ reports, sorting them by time, channel or department. What’s more, you get agent performance reports, performance reports by tag. You can choose the period from which the data come from and go back by even a year.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to access analytics features in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can find the analytical functions in LiveAgent in the ‘Reports’ tab, then you need to click on ‘Analytics Overview’. You can also evaluate performance reports and check a breakdown of customer ratings.” } }] }

FAQ

Wat zijn analyses?

Analyses zijn de systematische computationele analyse van gegevens of statistieken. Dankzij dit kunnen we datapatronen interpreteren en overdragen die worden gebruikt om de besluitvorming te ondersteunen. Het wordt gebruikt om bedrijfsgegevens te analyseren, zodat u resultaten kunt beschrijven, voorspellen en verbeteren. Aangezien de analyse en optimalisatie de sleutel tot succes zijn, moeten analyses een belangrijke rol spelen in uw klantenservicestrategie.

Welke analysefuncties biedt LiveAgent?

Dankzij de analytische functie in LiveAgent analyseert u inkomende en uitgaande berichten, chats en oproepen. U kunt ook de resultatenrapporten bekijken en sorteren op tijd, kanaal of afdeling. Bovendien krijgt u prestatierapporten van vertegenwoordigers, prestatierapporten per tag. U kunt de periode kiezen waaruit de gegevens komen en zelfs een jaar teruggaan.

Hoe toegang krijgen tot analysefuncties in LiveAgent?

U vindt de analytische functies in LiveAgent op het tabblad ‘Rapporten’, daarna moet u op ‘Analyse-overzicht’ klikken. U kunt ook prestatierapporten evalueren en een overzicht van klantenbeoordelingen bekijken.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.