Wat is een beperkt helpcenter?
Een beperkt helpcenter beperkt de klant om in te loggen om tickets in te dienen of erop te reageren. Door uw helpcenter te beperken, kunt u spamachtige of dubbele tickets vermijden en de prestaties en efficiëntie verhogen. Aan de andere kant, als u uw helpcenter niet beperkt, kunt u nauwer contact houden met uw klanten en meer open blijven voor uw klanten.
Expert note
Een beperkt helpcenter kan spamachtige of dubbele tickets vermijden en de prestaties en efficiëntie verhogen. Door uw helpcenter niet te beperken, kunt u nauwer contact houden met uw klanten.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.
Klantenservice terugbelfunctie
Flexibele klantenondersteuning via verschillende kanalen, zoals live chat en telefoon, leidt tot hogere verkoop, omzet en klantentevredenheid. Klantenservicesoftware biedt een efficiënte workflow.