Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?
Gewoonlijk kan in kleinere bedrijven elke vertegenwoordiger alle informatie zien. In grote bedrijven is er daarentegen veel geheime informatie. Het bereik van vertegenwoordigerstickets helpt om te bepalen welke tickets en informatie vertegenwoordigers kunnen zien. Elke vertegenwoordiger is toegewezen aan een ticketbereik met verschillende toegangen. Sommige vertegenwoordigers kunnen alles zien, andere alleen de informatie die aan hen is toegewezen. Beheerders kunnen bepalen tot welke afdelingen een vertegenwoordiger toegang heeft.
Frequently Asked Questions
Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?
De omvang van het ticket bepaalt welk ticket een vertegenwoordiger kan zien. Als het bedrijf klein is, ziet de agent meestal alle informatie. Het tegenovergestelde is waar in grote ondernemingen waar sommige informatie nogal vertrouwelijk is. Door de Ticket Coverage Tool te gebruiken, kunt u bepalen welke informatie en tickets uw vertegenwoordigers kunnen zien. Vertegenwoordigers hebben verschillende aanvraagbereiken met verschillende toegangen en dankzij deze functionaliteit kunt u een overzicht krijgen van wat dit bereik is. De beheerder bepaalt tot welke afdelingen de vertegenwoordiger toegang heeft.
Hoe controleer ik het bereik van vertegenwoordigerstickets in LiveAgent?
Het ticketbereik van de vertegenwoordiger kan worden gecontroleerd door de beheerder of de eigenaar (zelfs als ze niet aan een bepaalde afdeling zijn toegevoegd) door naar 'Configuraties' te gaan en vervolgens op 'Afdelingen' te klikken.
Hoe stel ik het bereik van het vertegenwoordigersticket in LiveAgent in?
Om het bereik van agenttickets in te stellen, gaat u naar het tabblad 'Configuratie' en klikt u vervolgens op 'Afdelingen' of direct in het venster 'Vertegenwoordiger bewerken' nadat u op Ticket, Chats, Verbindingen hebt geklikt. Gebruikers met de bevoegdheid 'vertegenwoordigers' kunnen alleen verzoeken bekijken en beantwoorden van de afdeling waaraan ze zijn toegevoegd. Beheerders kunnen de hele afdeling zien, zelfs als ze er niet aan zijn toegevoegd. Zo ook de eigenaren, met dit verschil dat ze ook de mogelijkheid hebben om direct een chat te starten of een afdeling te bellen waar ze niet bij horen.
Wat is de reikwijdte van het ticketsysteem?
Het doel van een ticketsysteem is om een systeem te bieden waarmee een organisatie verzoeken om klantenondersteuning kan volgen en beheren.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware met onderscheidingen en certificaten, webinars, en een partnerprogramma. Met 180 functies en 40 integraties stroomlijnt het spraakcommunicatie en automatiseert bedrijfsregels. Voeg aangepaste gegevens toe voor elk contact, sla notities op, bekijk eerdere tickets en integreer plug-ins. LiveAgent helpt u om uw klanten beter te leren kennen en de kwaliteit van uw helpdesk te verhogen. Het biedt een multifunctioneel vak voor het opslaan van alle contactinformatie en meer. Ticketinformatieboxen slaan alle belangrijke gegevens op, zoals naam, e-mailadres, besturingssysteem, taal en browser. Met LiveAgent kunt u bijna alle gegevens van uw klanten opslaan en beheren en hiervan genieten!
In dit artikel worden verschillende positieve ervaringen met LiveAgent genoemd. LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing die helpt bij het beantwoorden van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals email, sociale media en telefoon. Het verbetert de efficiëntie en productiviteit van klantenservice teams door de response tijd te verbeteren en de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Klanten en gebruikers zijn vooral positief over de gebruiksvriendelijkheid en de verschillende functionaliteiten van LiveAgent, zoals handige rapportagefuncties en de mogelijkheid om te chatten met klanten.
LiveAgent is een geweldige tool om met klanten te communiceren en heeft positieve feedback gekregen van verschillende gebruikers. Het samenvoegen van tickets kan zorgen voor minder verwarring en meer transparantie. Bovendien kan het de oplostijden verkorten en de klanttevredenheid verhogen. Er zijn kennisbankbronnen beschikbaar voor meer informatie en gebruikers kunnen LiveAgent 14 dagen gratis uitproberen.