Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?
Gewoonlijk kan in kleinere bedrijven elke vertegenwoordiger alle informatie zien. In grote bedrijven is er daarentegen veel geheime informatie. Het bereik van vertegenwoordigerstickets helpt om te bepalen welke tickets en informatie vertegenwoordigers kunnen zien. Elke vertegenwoordiger is toegewezen aan een ticketbereik met verschillende toegangen. Sommige vertegenwoordigers kunnen alles zien, andere alleen de informatie die aan hen is toegewezen. Beheerders kunnen bepalen tot welke afdelingen een vertegenwoordiger toegang heeft.
Frequently Asked Questions
Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?
De omvang van het ticket bepaalt welk ticket een vertegenwoordiger kan zien. Als het bedrijf klein is, ziet de agent meestal alle informatie. Het tegenovergestelde is waar in grote ondernemingen waar sommige informatie nogal vertrouwelijk is. Door de Ticket Coverage Tool te gebruiken, kunt u bepalen welke informatie en tickets uw vertegenwoordigers kunnen zien. Vertegenwoordigers hebben verschillende aanvraagbereiken met verschillende toegangen en dankzij deze functionaliteit kunt u een overzicht krijgen van wat dit bereik is. De beheerder bepaalt tot welke afdelingen de vertegenwoordiger toegang heeft.
Hoe controleer ik het bereik van vertegenwoordigerstickets in LiveAgent?
Het ticketbereik van de vertegenwoordiger kan worden gecontroleerd door de beheerder of de eigenaar (zelfs als ze niet aan een bepaalde afdeling zijn toegevoegd) door naar 'Configuraties' te gaan en vervolgens op 'Afdelingen' te klikken.
Hoe stel ik het bereik van het vertegenwoordigersticket in LiveAgent in?
Om het bereik van agenttickets in te stellen, gaat u naar het tabblad 'Configuratie' en klikt u vervolgens op 'Afdelingen' of direct in het venster 'Vertegenwoordiger bewerken' nadat u op Ticket, Chats, Verbindingen hebt geklikt. Gebruikers met de bevoegdheid 'vertegenwoordigers' kunnen alleen verzoeken bekijken en beantwoorden van de afdeling waaraan ze zijn toegevoegd. Beheerders kunnen de hele afdeling zien, zelfs als ze er niet aan zijn toegevoegd. Zo ook de eigenaren, met dit verschil dat ze ook de mogelijkheid hebben om direct een chat te starten of een afdeling te bellen waar ze niet bij horen.
Wat is de reikwijdte van het ticketsysteem?
Het doel van een ticketsysteem is om een systeem te bieden waarmee een organisatie verzoeken om klantenondersteuning kan volgen en beheren.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.