Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bereik vertegenwoordigersticket

Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?

Gewoonlijk kan in kleinere bedrijven elke vertegenwoordiger alle informatie zien. In grote bedrijven daarentegen is er veel geheime informatie. De tool voor het bereik van vertegenwoordigerstickets helpt om te bepalen welke tickets en informatie vertegenwoordigers kunnen zien. Elke vertegenwoordiger is toegewezen aan een ticketbereik met verschillende toegangen. Sommige vertegenwoordigers kunnen alles zien, andere alleen de informatie die aan hen is toegewezen. Beheerders kunnen bepalen tot welke afdelingen een agent toegang heeft.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is an agent ticket scope?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The scope of the ticket determines which ticket an agent can see. If the business is small, the agent usually sees all the information. The opposite is true in large enterprises where some information is rather confidential. By using the Ticket Coverage Tool, you can define what information and tickets your agents can see. Agents have different request scopes with different accesses, and thanks to this functionality, you can overview what this scope is. The administrator decides which departments the agent has access to.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to check agent ticket scope in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The agent’s ticket range can be checked by the administrator or the owner (even if they are not added to a given department) by going to ‘Configurations’ and then clicking ‘Departments’.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to set agent ticket scope in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To set the scope of agent tickets, go to the ‘Configuration’ tab and then click on ‘Departments’ or directly in the ‘Edit Agent’ window after clicking Ticket, Chats, Connections. Users with ‘agents’ authority can view and respond to requests only from the department to which they have been added. Administrators can see the entire department even if they are not added to them. Similarly, the owners, with the difference that they also have the option to directly start a chat or call in a department they do not belong to. ” } }] }

FAQ

Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?

De omvang van het ticket bepaalt welk ticket een vertegenwoordiger kan zien. Als het bedrijf klein is, ziet de vertegenwoordiger meestal alle informatie. Het tegenovergestelde is waar in grote ondernemingen waar sommige informatie nogal vertrouwelijk is. Door de Ticket Coverage Tool te gebruiken, kunt u bepalen welke informatie en tickets uw vertegenwoordigers kunnen zien. Vertegenwoordigers hebben verschillende aanvraagbereiken met verschillende toegangen en dankzij deze functionaliteit kunt u een overzicht krijgen van wat dit bereik is. De beheerder bepaalt tot welke afdelingen de vertegenwoordiger toegang heeft.

Hoe controleer ik het bereik van vertegenwoordigerstickets in LiveAgent?

Het ticketbereik van de vertegenwoordiger kan worden gecontroleerd door de beheerder of de eigenaar (zelfs als ze niet zijn toegevoegd aan een bepaalde afdeling) door naar ‘Configuraties’ te gaan en vervolgens op ‘Afdelingen’ te klikken.

Hoe stel ik het bereik van vertegenwoordigerstickets in LiveAgent in?

Om het bereik van vertegenwoordigerstickets in te stellen, gaat u naar het tabblad ‘Configuratie’ en klikt u vervolgens op ‘Afdelingen’ of direct in het venster ‘Vertegenwoordiger bewerken’ nadat u op Ticket, Chats, Verbindingen hebt geklikt. Gebruikers met de bevoegdheid ‘vertegenwoordiger’ kunnen alleen verzoeken bekijken en beantwoorden van de afdeling waaraan ze zijn toegevoegd. Beheerders kunnen de hele afdeling zien, zelfs als ze er niet aan zijn toegevoegd. Zo ook de eigenaren, met dat verschil dat ze ook de mogelijkheid hebben om direct een chat te starten of een afdeling in te bellen waar ze niet bij horen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.