Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Callcentersoftware

Wat is callcentersoftware?

Callcenter is een plaats waar oproepen van klanten worden afgehandeld door een bedrijf. Het wordt gebruikt om klantenondersteuning te bieden, telemarketing of om producten of diensten te verkopen. Callcentersoftware is een reeks toepassingen en hulpmiddelen. Er zijn twee categorieën van dit type software: software voor klantenrelatiebeheer en software voor computertelefonie-integratie.

Er zijn ook veel soorten callcentersoftware, bijvoorbeeld browsergebaseerde, cloudgebaseerde callcentersoftware of gehoste callcentersoftware. Met cloudgebaseerde software wordt alle informatie en data opgeslagen in de cloud. Bij browsergebaseerde software zijn alle functie en functies in de browser van de gebruiker aanwezig.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is call center software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Call center software is a system thanks to which companies can manage multiple communication channels – it can be e-mail, telephone, live chat, messaging and social media. It can be used as part of customer support software.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What features should call center software offer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Call center tools should be functional, full of features to expand your current processes and user-friendly since your team is going to use it on a daily basis. What you should definitely require from a call center solution is being versatile. Make sure that it offers features such as call recording, call tracking and call analysis, so you can make the most of customers’ data and use it not only for sales or feedback, but also for improving your call center management and performance. You should also take a look at the list of integrations, so you can connect call center software to the tools you’ve already been using: CRMs or email marketing tools, just to list a few. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of call center software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Thanks to the call center software, customer service is automated and also more effective. Customer satisfaction increases, and this can realistically translate into profit for your company. It also makes it easier for your customer support team.” } }] }

FAQ

Wat is callcentersoftware?

Callcentersoftware is een systeem waarmee bedrijven meerdere communicatiekanalen kunnen beheren – dit kan email, telefoon, live chat, berichten en sociale media zijn. Het kan worden gebruikt als onderdeel van software voor klantenondersteuning.

Welke functies moet callcentersoftware bieden?

Callcentertools moeten functioneel zijn, boordevol functies om uw huidige processen uit te breiden en gebruiksvriendelijk, aangezien uw team het dagelijks gaat gebruiken. Wat u zeker van een callcenteroplossing moet verwachten, is veelzijdigheid. Zorg ervoor dat het functies biedt zoals gespreksopname, gespreksregistratie en gespreksanalyse, zodat u de gegevens van klanten optimaal kunt benutten en deze niet alleen kunt gebruiken voor verkoop of feedback, maar ook voor het verbeteren van uw callcenterbeheer en -prestaties. Bekijk ook de lijst met integraties, zodat u callcentersoftware kunt koppelen aan de tools die u al gebruikt: CRM’s of emailmarketingtools, om er maar een paar te noemen.

Wat zijn de voordelen van callcentersoftware?

Dankzij de callcentersoftware is de klantenservice geautomatiseerd en ook effectiever. De klantentevredenheid neemt toe en dit kan zich realistisch vertalen in winst voor uw bedrijf. Het maakt het ook gemakkelijker voor uw klantenondersteuningsteam.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.