Complimenten

Wat zijn complimenten?

Klachten en complimenten zijn geweldige manieren om gevoelens over een bedrijf, producten of diensten uit te leggen. Complimenten zijn het tegenovergestelde van klachten. Het ontvangen van complimenten van klanten is motiverend voor medewerkers van de klantenservice en managers en het laat zien dat de klant echt tevreden was. Maar het is noodzakelijk om vaardigheden, technologie en kennis te blijven updaten.

Hoewel positieve opmerkingen van klanten geweldig zijn om te lezen en erop te reageren, moet u niet vergeten dat complimenten meestal niet de enige feedback zijn die u ontvangt. Houd rekening met alle feedback van klanten en werk altijd aan het verbeteren van uw service.

LiveAgent's complimentenranglijsten

Frequently asked questions

Wat zijn complimenten?

Complimenten zijn complimenten van klanten die een bedrijf kan krijgen als de klant tevreden is, bijvoorbeeld over de klantenservice. Als u service top is, bestaat de kans dat klanten lovende woorden achterlaten. Dit is de beste feedback van uw klanten.

Hoe kunnen klanten complimenten geven?

Klanten kunnen verschillende manieren hebben om complimenten te geven. Afhankelijk van de communicatiekanalen die het bedrijf exploiteert, kan de klant bijvoorbeeld een recensie achterlaten op Google of op Facebook, een e-mail rechtstreeks naar de klantenservice schrijven, schrijven in een chat of telefonisch.

Hoe moet een medewerker van de klantenservice reageren op complimenten?

Een goede reactie op complimenten is om de klant te bedanken. Dit is de eerste stap om de klant nog meer gewaardeerd te maken. U kunt ook overwegen of we zo'n klant een korting of een geschenk van blijvende waarde willen aanbieden.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.