Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contactcentersoftware

Wat is contactcentersoftware?

Contactcentersoftware is een technologie die klantencontacten via verschillende kanalen (bijv. email, telefoon, live chat, sociale media en meer) naar vertegenwoordigers van de klantenservice stuurt. Het verhoogt de efficiëntie en productiviteit van een contactcenter.

Contactcenter is een onderdeel van een organisatie die zich richt op interactie met klanten. Contactcenter biedt ook rapporten van belangrijke statistieken. Gebruikers kunnen enkele regels instellen om het gemakkelijker te maken voor vertegenwoordigers die specifieke soorten vragen en problemen afhandelen.

Vaak gestelde vragen

Wat is een contactcentersoftware?

Contactcentersoftware is een technologisch hulpmiddel dat de effectiviteit en efficiëntie van het klantenserviceteam verhoogt. Dankzij het gebruik van dergelijke software is het contact tussen de klant en de klantenservicemedewerker eenvoudiger en efficiënter.

Levert LiveAgent contactcentersoftware?

LiveAgent is in de eerste plaats software voor een contactcenter. Biedt oplossingen via meerdere kanalen voor helpdesks. Het biedt functies zoals ondersteuning voor telefoongesprekken, mailboxen, chats en sociale media. Het biedt veel voorzieningen die een beter contact met de klant mogelijk maken.

Wat zijn de onmisbare software voor contactcentra?

De benodigde software voor het klantenservicecenter moet een automatische oproepverdeler hebben. Dankzij deze functionaliteit vindt de klant snel de juiste makelaar. De tweede belangrijke functie is multi-level IVR waarmee bellers gemakkelijk de bestemming kunnen selecteren waarmee ze contact willen opnemen. Een handige functie is om clients naar vertegenwoordigers te routeren op basis van hun vaardigheden en om aangepaste verbindingswachtrijen te maken waarmee ze verbinding kunnen maken met de juiste agenten. Een onbetwistbaar voordeel van de software van het klantenservicecentrum is de mogelijkheid tot synchronisatie met CRM en andere zakelijke tools.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.