Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM systeem

Wat is een CRM-systeem?

CRM-systeem is een set softwaretoepassingen waarmee gebruikers informatie over klanten kunnen documenteren en beheren. Hierdoor kunnen medewerkers van verschillende afdelingen deze informatie inzien. Informatie wordt verzameld via emails, websites, callcentra of uit andere bronnen.

Analytisch, samenwerkend en operationeel zijn de belangrijkste soorten CRM-systemen. Het belangrijkste doel van het operationele systeem is om leads te creëren, deze om te zetten in contact, vervolgens de belangrijke informatie op te slaan en service te verlenen. Analytische systemen analyseren gegevens om de status van een organisatie te bepalen en om de beste manier te vinden om klanten te bedienen. Collaboratieve systemen maken het mogelijk om informatie te delen met andere teams of business units.

CRM systeem
Klantenrelatiebeheer – vectorillustratie

Vaak gestelde vragen

Wat is een CRM-systeem?

Een CRM-systeem is een technologie die wordt gebruikt om relaties en interacties van het bedrijf met klanten en potentiële klanten te beheren. Het belangrijkste doel is om de activiteiten van het bedrijf te ondersteunen, waardoor het hogere winsten kan behalen en bedrijfsprocessen kan verbeteren.

Wat kost een CRM-systeem?

Meestal worden CRM's per gebruiker per maand geprijsd. De kosten zijn afhankelijk van het aantal mensen in uw team dat het in hun dagelijkse werk zal gebruiken. De pakketten zijn ook verschillend: het basispakket, dat basisbeheerfuncties biedt, en de uitgebreide pakketten, die veel meer van dergelijke functionaliteiten hebben.

Hoe gebruiken bedrijven CRM-systemen?

CRM-systemen worden gebruikt door kleine bedrijven, middelgrote ondernemingen en grote bedrijven. Hoe groot het bedrijf ook is, het is de moeite waard om CRM-systemen te gebruiken die activiteiten zeker verbeteren en automatiseren, wat zich uiteindelijk vertaalt in winst.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.