Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM

Wat is CRM?

Klantenrelatiebeheer, ook wel CRM genoemd, betekent strategieën en technologieën die worden gebruikt om relaties en interacties met klanten te beheren. Het belangrijkste doel van CRM is het verbeteren en analyseren van zakelijke relaties.

Informatie over klanten wordt verkregen door CRM-systemen van verschillende kanalen zoals website, sociale media, marketingmateriaal en andere. U kunt verkopen, leads, kansen, contactgegevens en meer opslaan. Klantenrelatiebeheer heeft ook een grote impact op uw bedrijf. Het helpt u bij het verzamelen van gegevens, het beheren van het klantenserviceteam en het verhogen van de klantentevredenheid.

Vaak gestelde vragen

Waar staat een acroniem CRM voor?

De afkorting CRM staat voor Customer Relationship Management. Simpel gezegd, dankzij CRM kunnen bedrijven zakelijke relaties, gegevens en informatie met betrekking tot hen beheren.

Wat zijn de soorten CRM?

Er zijn verschillende soorten CRM. De eerste is operationele CRM, die dankzij zijn mogelijkheden de afdelingen klantenservice, marketing en verkoop de mogelijkheid biedt om huidige en toekomstige klanten beter te ondersteunen en te ondersteunen. Het tweede type is een collaboratieve CRM die interacties met leveranciers en distributeurs ondersteunt. Het is gebaseerd op gedeelde gegevens over klanten. Een ander type is analytische CRM, waarmee u gegevens kunt analyseren en op basis daarvan de juiste conclusies kunt trekken. Een interessant type is het strategische CRM, dat in zijn opzet klanten op de eerste plaats zet door gebruik te maken van data over hen en de huidige trends. Het laatste type is CRM dat wordt gebruikt voor campagnebeheer, waardoor u op een effectieve manier verkoop- en marketingcampagnes kunt voeren.

Is LiveAgent een CRM?

LiveAgent is een tool die kan worden geïntegreerd met CRM en zijn activiteiten ondersteunt. In LiveAgent kunt u klantengegevens opslaan in het vak met contactgegevens.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.