Wie is de verantwoordelijke?
Een verantwoordelijke is een persoon aan wie een opdracht wordt gegeven. Deze persoon is verantwoordelijk voor de uitvoering van de opdracht.
In LiveAgent is een toegewezen persoon een vertegenwoordiger die aan een ticket is toegewezen. Nadat het ticket aan de vertegenwoordiger is toegewezen, is deze verantwoordelijk voor het oplossen of escaleren ervan.
Tickets kunnen verschillende vormen hebben. In LiveAgent worden alle klanteninteracties verwerkt via ticketsoftware. Ongeacht het communicatiekanaal waar de interactie vandaan komt, alle tickets komen binnen in de algemene inbox. Van daaruit kunnen agenten tickets aan zichzelf of andere vertegenwoordigers toewijzen of kunnen de tickets worden toegewezen met behulp van automatisering.
Zodra een vertegenwoordiger eigenaar wordt van het ticket, is hij verantwoordelijk voor het contacteren van de klant, het uitvoeren van alle actie die nodig is om het probleem met succes op te lossen en het verstrekken van de beste klantenservice mogelijk.
Als er een vertegenwoordiger aan elk ticket is toegewezen, is het gemakkelijker om een consistente, gepersonaliseerde ervaring aan de klanten te bieden, de productiviteit van de vertegenwoordiger te bewaken en de bedrijfsdoelen bij te houden en over het algemeen een betere klantenservice bieden.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term verantwoordelijke?
Een verantwoordelijke is een persoon aan wie iets is toegewezen op grond van het contract. In LiveAgent is het de vertegenwoordiger die aan een bepaalde klant is toegewezen en verantwoordelijk is voor een specifiek ticket. Dit maakt het ook gemakkelijker om door ticketsoftware te navigeren met behulp van filters, tags, enz.
Wat zijn de machtigingen van een vertantwoordelijke?
De rechtverkrijgende is volledig verantwoordelijk voor het ticket waaraan hij is toegewezen, zodat hij contact kan opnemen met de klant, evenals rapporten kan maken en handelen binnen het ticket waarvoor hij verantwoordelijk is. Met verschillende softwareoplossingen voor ticketing kunt u verschillende machtigingen toewijzen aan vertegenwoordigers, zodat ze hun taken efficiënt kunnen uitvoeren.
Hoe krijg ik toegang tot de lijst met toegewezen personen in LiveAgent?
De beheerder en de eigenaar hebben toegang tot de lijst met toegewezen personen in LiveAgent. Hierdoor kunnen ze filteren op specifieke toegewezen personen en nauwkeurige informatie ontvangen over de tickets die ze verwerken.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
Verbeter klantensupport met LiveAgent en bouw betekenisvolle relaties op. Het programma voor het onthullen van kwetsbaarheden beloont veiligheidsonderzoekers.