Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

De verantwoordelijke

Wie is de verantwoordelijke?

Wanneer u een ticket toewijst aan een klantenvertegenwoordiger, wordt deze klantenvertegenwoordiger ook als de verantwoordelijke genoemd. Deze vertegenwoordiger krijgt dus een ticket toegewezen en is er verantwoordelijk voor. De verantwoordelijke wordt gebruikt om te verwijzen naar de toegewezen klantenvertegenwoordiger in automatiseringen, rapporten en meer. Het is ook gemakkelijker om informatie te vinden door gesprekken op toegewezen persoon te filteren. Zie tickets die alleen aan die vertegenwoordiger zijn toegewezen.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does the term assignee mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The term assignee denotes a person to whom something is assigned under the contract. In LiveAgent, it is the agent that is assigned to a given customer and is responsible for a specific ticket. This also makes the responsibilities of automation and reporting clear, and makes it easier to find a person by filtering.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the permissions of an assignee?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The assignee is fully responsible for the ticket to which he is assigned, so he can contact the client, as well as create reports and act within the ticket for which he is responsible.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to access the list of assignees in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The administrator and the owner have access to the list of assigns in LiveAgent. Thanks to this, they can filter by specific assignees and receive precise information about the tickets they handle.” } }] }

FAQ

Wat betekent de term verantwoordelijke?

De term verantwoordelijke duidt een persoon aan aan wie iets is toegewezen op grond van het contract. In LiveAgent is het de vertegenwoordiger die aan een bepaalde klant is toegewezen en verantwoordelijk is voor een specifiek ticket. Dit maakt ook de verantwoordelijkheden van automatisering en rapportage duidelijk en maakt het gemakkelijker om een ​​persoon te vinden door te filteren.

Wat zijn de machtigingen van een verantwoordelijke?

De verantwoordelijke is volledig verantwoordelijk voor het ticket waaraan hij is toegewezen, zodat hij contact kan opnemen met de klant, evenals rapporten kan maken en handelen binnen het ticket waarvoor hij verantwoordelijk is.

Hoe krijg ik toegang tot de lijst met toegewezen personen in LiveAgent?

De beheerder en de eigenaar hebben toegang tot de lijst met toewijzingen in LiveAgent. Hierdoor kunnen ze filteren op specifieke verantwoordelijken en nauwkeurige informatie ontvangen over de tickets die ze verwerken.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.