Wat is een witte lijst?
De witte lijst wordt gebruikt om alleen logins van gespecificeerde IP-adressen of IP-adresbereiken toe te staan. Afhankelijk van het beveiligingsbeleid van uw bedrijf, kunt u gebruikers zoals vertegenwoordigers, beheerders en eigenaren beperken om alleen in te loggen op het vertegenwoordigerspaneel vanaf het IP-adres van het bedrijf.
A whitelist is a direct opposite of a blacklist, also called a deny list. While whitelisting grants access, blacklisting restricts it. You can blacklist email addresses, IPs, usernames, etc.
In LiveAgent kunt u IP-adressen op de witte lijst instellen in Configuratie> Algemeen
Examples of supported values: exact match (e.g. 192.168.1.1), wildcard notation (e.g. *.*.*.*), range (e.g. 1.1.1.1-1.2.1.1), range defined in form of subnet mask (e.g. 192.168.0.0/16).
LiveAgent is een communicatieplatform met verschillende kanalen voor klantenondersteuning. Het biedt aanpasbare interfaces en live chat statistieken om klanttevredenheid te verbeteren. Het is kosteneffectief en heeft veel functies en integraties. LiveAgent is een alternatief voor Kustomer en Olark en biedt veilige communicatie en optimale klantenondersteuning. Het helpt bedrijven bij het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, en biedt volledige meertalige ondersteuning. LiveAgent biedt ook een IP-adres blokkeringsoptie en helpt bedrijven met het beheren van klantenondersteuning via verschillende communicatiekanalen. Het IP-adres is een identificatienummer dat is gekoppeld aan een specifieke computer of computernetwerk, waardoor informatie kan worden verzonden en ontvangen op internet.
Dit artikel bespreekt de lancering van een nieuw product via emailmarketing, inclusief vijf sjablonen en tips voor effectieve onderwerpregels. Het benadrukt het belang van een goed gepland proces om schade aan het product en bedrijf te voorkomen. Vervolgens wordt de klantenservicesoftware LiveAgent genoemd, inclusief aanpasbare thema's en een checklist om de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren. Ook bespreekt het artikel Monday.com, een workflow-software met professionele klantenondersteuning en onbeperkte kennisbankartikelen. Ten slotte biedt LiveAgent verschillende softwareprogramma's voor klantenservice en een persoonlijk gesprek om te zien hoe ze kunnen helpen met uw bedrijf.
Emailsjablonen voor klantenportaal
Het artikel bespreekt het belang van effectieve e-mailsjablonen en e-mailautomatisering in marketing, met voorbeelden van sjablonen voor verlengingsmails, herinneringsmails en acquisitie-e-mails. Het biedt ook tips en strategieën voor effectieve klantenservice, waaronder het gebruik van diverse sjablonen en checklists. LiveAgent is een voorbeeld van hoogwaardige helpdesksoftware die kan worden gebruikt voor geautomatiseerde klantenservice en rapportage.