Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Desk support

Wat is desk support?

Klantenservice is het proces van hulp bieden aan klanten voor, tijdens en na de aankoop. Het is een belangrijk onderdeel van klantenrelaties – het verhoogt de klantentevredenheid. Klantenvertegenwoordigers moeten dus goed geschoold en georganiseerd zijn.

Het is ook noodzakelijk om een ​​kwaliteitsservicedesk te gebruiken, een software met veel functies waarmee tickets kunnen worden beheerd. Het is een klantenservicecenter dat verschillende vormen van communicatie afhandelt, zoals emails, chatberichten, tweets en andere. Sommige helpdesksoftware kan ook gratis zijn.

Desk support

Vaak gestelde vragen

Hoe desk support definiëren?

Desk support is een hulpmiddel dat tot doel heeft de klant informatie en ondersteuning te bieden met betrekking tot diensten en producten van een specifieke instelling. Meestal is dit technische ondersteuning die beschikbaar is via een website, instant messaging, email of hotline.

Biedt LiveAgent desk support?

LiveAgent biedt natuurlijk wel desk support. Zowel van hun kant, het bieden van ondersteuning aan hun klanten als toegang tot technische ondersteuningsopties als een optie in het systeem. Dit heeft een enorme impact op het leveren van de uitstekende klantenservice die vereist is in de consumentenwereld.

Wat zijn de basisfuncties van desk support?

Bureausteun moet verschillende basisfuncties hebben. Ten eerste moet het contactpunten hebben. Dat wil zeggen, plaatsen waar de klant contact kan opnemen met de technische ondersteuning. Bovendien moet het een goed ontwikkelde kennisbank hebben die het mogelijk maakt om informatie te verkrijgen zonder de steun van een persoonlijke vertegenwoordiger. Het moet ook worden gekenmerkt door mogelijkheden om werk te automatiseren. Hierdoor hebben agenten niet te maken met repetitieve activiteiten en kunnen ze zich concentreren op andere activiteiten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.