Gratis proefperiode

Eenmalige chat

Wat is een chat?

Chatten is één van de vele manieren om via internet in contact te komen met klanten. Het is echt een gemakkelijke en eenvoudige manier om klantenondersteuning te bieden. LiveAgent biedt u een live chat, die vele voordelen met zich meebrengt. Het verhoogt de klantentevredenheid, het geeft het bedrijf een concurrentievoordeel, verhoogt de verkoop, klanten krijgen een snelle oplossing voor hun problemen en nog veel meer.

In LiveAgent kunt u eenvoudig uw chatvenster aanpassen en meer. Meer informatie over realtime chatten in LiveAgent.

Eenmalige chat

Vaak gestelde vragen

Wat betekent chatten?

Chat of live chat is een knop die meestal in de rechterhoek van de website wordt geplaatst en die websitebezoekers de mogelijkheid biedt om onmiddellijk klantenservice te bieden.

Wat is de beste online chat?

Aangezien elk bedrijf en elke website andere doelen en behoeften heeft, zal de beste online chat voor iedereen anders zijn. De beste aanpak is om te zoeken naar vertrouwde platforms voor klantenrecensies en om functionaliteiten, prijs en ontwerp te vergelijken. Dit proces helpt u de lijst te verfijnen tot uw beste online chat.

Hoe slagen realtime chats?

Realtime chat of met andere woorden live chatknop op uw website heeft veel mogelijkheden om een ​​succesvolle onmiddellijke vorm van klantenservice te zijn, mits goed beheerd. Helpdesksoftware met live chat stelt uw bedrijf in staat om handige functies te gebruiken, zoals standaardberichten, chatgeschiedenis, proactieve chatuitnodigingen, interne chat, online bezoekers, die allemaal bijdragen aan een succesvolle klantenervaring.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.