Wat is een eindgebruiker?
Eindgebruikers zijn de mensen die verantwoordelijk zijn voor het genereren van klantenverzoeken vanuit elke bron, zoals helpcenter, Facebook, email, enz.
Klanten worden ook wel eindgebruikers genoemd, omdat ze het product gebruiken nadat het is ontwikkeld en op de markt is gebracht. De eindgebruiker in termen van klanten kan een persoon of een organisatie zijn.
Frequently Asked Questions
Wie is een eindgebruiker?
Een eindgebruiker is de persoon die het gekochte product of de gekochte dienst uiteindelijk gebruikt of voornemens is te gebruiken. Eindgebruikers verschillen van gebruikers zoals systeembeheerders, databankbeheerders, technologie-experts en ontwikkelaars omdat ze technisch niet vaardig zijn. Dit zijn al die mensen die vragen stellen over klantenservice.
Wat is de functie van een eindgebruiker?
De funcite van eindgebruikers is het vinden van fouten of gebreken die niet kunnen worden opgespoord door ontwikkelaars en mensen met specialistische kennis. Daarnaast hebben eindgebruikers een goed inzicht in de verbeteringen die kunnen worden aangebracht om waarde toe te voegen aan producten. Hierdoor kunnen producten en diensten zich ontwikkelen en kunnen mogelijke fouten veel sneller worden opgemerkt.
Kunt u controleren wie een eindgebruiker is in LiveAgent?
Om te zien wie de eindgebruiker is, kunt u dit controleren in het LiveAgent-paneel. Daar vindt u naast de lijst met individuele tickets informatie over huidige gebruikers. U kunt regelmatig de geschiedenis van elke gebruiker volgen. Hierdoor bent u op de hoogte van het huidige saldo.
Als je meer wilt leren over hoe je klantenservice kunt verbeteren, kijk dan naar onze pagina over frequently asked questions. Deze pagina biedt inzichten en tips die je kunnen helpen om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
Daarnaast biedt onze pagina over emailsjablonen voor reacties op feedback van klanten handige voorbeelden om effectief op klantfeedback te reageren. Deze sjablonen zijn kostenloos en kunnen je communicatie met klanten verbeteren.
Voor praktische tips over sociale media klantenservice, bezoek onze sectie over sjablonen voor klantenservice voor sociale media. Hier vind je sjablonen en adviezen voor het omgaan met sociale media interacties.
Tot slot, als je wilt weten hoe je een email op de juiste manier kunt afsluiten, bekijk dan onze gids over hoe een email te beëindigen. Deze pagina biedt tips en sjablonen voor het professioneel afsluiten van je emails.
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!