Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email notificatie

Wat is een emailmelding?

Meldingen die zowel naar klanten als naar de vertegenwoordigers die dat specifieke ticket afhandelen worden verzonden, zodra er een update op hun ticket is, worden -mailmeldingen genoemd.

Voor vertegenwoordigers fungeren ze als een herinnering aan het ticket dat ze hebben gegenereerd, maar nog moeten worden opgelost. Hierdoor kunnen ze beter werken.

Voor klanten fungeert het als een reactie op het ticket dat is gegenereerd door hun vraag. Ze worden elke keer bijgewerkt als er aan hun ticket wordt gewerkt. Ze worden ook op de hoogte gebracht zodra hun probleem is opgelost om de voortgang te controleren.

Vaak gestelde vragen

Wat is een emailmelding?

Emailmeldingen zijn een soort email die wordt verzonden als reactie op specifieke gebruikersacties of gebeurtenissen. Voorbeelden zijn welkomstmails, herinneringen voor gebeurtenissen, beveiligings- en activiteitswaarschuwingen en het opnieuw instellen van wachtwoorden. Dankzij hen hebben we een kans op een snelle reactie en ontvangen we onmiddellijk een melding, b.v. bij een technisch probleem.

Kunt u emailmeldingen instellen in LiveAgent?

In LiveAgent kunt u natuurlijk emailnotificaties instellen. Ze worden voornamelijk gebruikt om emails te verzenden naar vertegenwoordigers die offline zijn. Ze kunnen informatie ontvangen dat een ticket aan hen is toegewezen of dat de klant heeft geantwoord in het toegewezen ticket. Informatie over een nieuw aangemaakt ticket in de afdeling waarvan de vertegenwoordiger lid is, kan ook worden verzonden.

Wat zijn de soorten emailmeldingen in LiveAgent?

Elke agent kan zijn eigen voorkeursemailmeldingen instellen in zijn vertegenwoordigersprofiel, afhankelijk van welke informatie hij wil ontvangen. Ze kunnen een melding krijgen dat hij is toegewezen aan een specifieke klant, dat er een nieuw ticket in het systeem is verschenen of dat de klant die aan een bepaald ticket is gekoppeld, een bericht heeft geschreven.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.