Emailtickets

Wat is emailticketing?

Voor klantenondersteuning is email de geprefereerde manier voor bedrijven. De medewerkers van de emailondersteuning zijn niet alleen getraind in het afhandelen van emails, maar ook in het volgen, ordenen, prioriteren en toewijzen van emails. Het is een vrij zware taak die kan leiden tot slechte ondersteuningsdiensten.

De vertegenwoordigers filteren de belangrijke emails eruit, zodat de belangrijke met voorrang kunnen worden opgelost. Het volgen van de status van de tickets is ook de taak van de vertegenwoordigers, zodat alle tickets kunnen worden gesloten nadat ze zijn opgelost. Sommige tickets moeten mogelijk aan een ander personeelslid worden toegewezen, dit wordt ook gedaan door de agenten die op de email ticketing afdeling werken. U kunt nog meer voordelen behalen door services te gebruiken die Outlook-migratie, Gmail-migratie en andere platforms ondersteunen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.