Facebook ticketing

Wat is een Facebook-ticketing?

Bijna alle merken hebben een sociale band die is gekoppeld aan hun oorspronkelijke website. Het is gemakkelijker voor klanten om verbinding te maken via sociale applicaties, zoals Facebook, Twitter, enz.

Veel merken krijgen vragen over deze sociale accounts die zijn gekoppeld aan hun helpdesk. Wanneer de pagina opmerkingen of vragen van het sociale account ontvangt, genereert de Facebook-pagina een ticket dat automatisch naar de helpdesk van het bedrijf wordt gestuurd. Van daaruit kunnen de verteggenwoordigers reageren op de berichten en hun klanten helpen, die in de vorm van opmerkingen op de Facebook-pagina zullen komen.

Facebook-verbinding

Meer informatie over Facebook-integratie in LiveAgent.

Frequently asked questions

Hoe werkt Facebook-ticketing?

Als de klant via Facebook verbinding kan maken met het merk, moet het systeem in staat zijn om rechtstreeks van Facebook tickets te maken. Dit werkt zo dat de pagina die opmerkingen of vragen van de sociale media ontvangt, de Facebook-pagina een ticket genereert dat automatisch verzonden naar de klantenservice. Vertegenwoordigers kunnen vervolgens rechtstreeks vanuit hun systeem reageren op berichten en opmerkingen op de Facebook-pagina.

Hoe Facebook-ticketing te gebruiken voor klantentevredenheid?

Ticketing van Facebook kan een grote impact hebben op de klantentevredenheid. Dankzij automatische notificaties over nieuwe commentaren, posts of berichten hebt u de kans om direct te reageren op sociale media. Dan hoeft u geen speciale moderators aan het klantenserviceteam toe te voegen, want vertegenwoordigers hebben alle vragen op één enkele plaats en hoeven niet tussen kanalen te wisselen. Bovendien worden reacties op opmerkingen ook gezien door vrienden van specifieke klanten, wat ook helpt bij het vergroten van hun bekendheid.

Biedt LiveAgent Facebook-ticketing aan?

LiveAgent biedt ticketing van Facebook dankzij volledige systeemintegratie. Als uw bedrijf meerdere websites heeft, kunt u met LiveAgent meerdere sites monitoren. Naast het beantwoorden van berichten, posts en opmerkingen, kunt u gesprekken met klanten archiveren in tickets, vertegenwoordigers rommelen niet met hun privéleven en notificaties weergeven op hun Facebook-profielen. Daarnaast kun je het systeem ook integreren met Instagram, dat eigendom is van het Facebook-team.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.