Wat is een Facebook-ticketing?
Bijna alle merken hebben een sociale band die is gekoppeld aan hun oorspronkelijke website. Het is gemakkelijker voor klanten om verbinding te maken via sociale applicaties, zoals Facebook, Twitter, enz.
Veel merken maken gebruik van sociale applicaties zoals Facebook en Twitter om contact te leggen met klanten, en ze vertrouwen op gespecialiseerde tools zoals klantenservicesoftware voor sociale media om vragen te beheren op deze sociale accounts die gekoppeld zijn aan hun helpdesk. Wanneer de pagina opmerkingen of vragen ontvangt op het sociale account, genereert de Facebook-pagina een ticket dat automatisch wordt verzonden naar de helpdesk van het bedrijf. Van daaruit kunnen de medewerkers reageren op de berichten en hun klanten helpen, die in de vorm van opmerkingen op de Facebook-pagina zullen binnenkomen.
Wat zijn de voordelen van Facebook ticketing?
De Facebook-ticketingtools kunnen zowel voordelig zijn voor klanten als ondersteuningsvertegenwoordigers vanwege het gemak ervan. Voor klanten stelt deze tool hen in staat om rechtstreeks contact op te nemen met ondersteuning via het platform dat ze kennen en actief gebruiken. Dit elimineert de noodzaak om over te schakelen naar een ander kanaal of platform om hulp te zoeken. Voor ondersteuningsvertegenwoordigers biedt de ticketingtool een gecentraliseerde locatie om klantenvragen te beheren en erop te reageren, waardoor vertegenwoordigers tickets efficiënt kunnen bijhouden en prioriteren, waardoor de responstijd en algehele klantentevredenheid verbeteren.

Meer informatie over Facebook-integratie in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hoe werkt Facebook-ticketing?
Als de klant via Facebook verbinding kan maken met het merk, moet het systeem in staat zijn om rechtstreeks van Facebook tickets te maken. Dit werkt zo dat de pagina die opmerkingen of vragen van de sociale media ontvangt, de Facebook-pagina een ticket genereert dat automatisch verzonden naar de klantenservice. Vertegenwoordigers kunnen vervolgens rechtstreeks vanuit hun systeem reageren op berichten en opmerkingen op de Facebook-pagina.
Hoe Facebook-ticketing te gebruiken voor klantentevredenheid?
Ticketing van Facebook kan een grote impact hebben op de klantentevredenheid. Dankzij automatische notificaties over nieuwe commentaren, posts of berichten hebt u de kans om direct te reageren op sociale media. Dan hoeft u geen speciale moderators aan het klantenserviceteam toe te voegen, want vertegenwoordigers hebben alle vragen op één enkele plaats en hoeven niet tussen kanalen te wisselen. Bovendien worden reacties op opmerkingen ook gezien door vrienden van specifieke klanten, wat ook helpt bij het vergroten van hun bekendheid.
Biedt LiveAgent Facebook-ticketing aan?
LiveAgent biedt ticketing van Facebook dankzij volledige systeemintegratie. Als uw bedrijf meerdere websites heeft, kunt u met LiveAgent meerdere sites monitoren. Naast het beantwoorden van berichten, posts en opmerkingen, kunt u gesprekken met klanten archiveren in tickets, vertegenwoordigers rommelen niet met hun privéleven en notificaties weergeven op hun Facebook-profielen. Daarnaast kun je het systeem ook integreren met Instagram, dat eigendom is van het Facebook-team.
Expert note
Facebook ticketing integreert klantenondersteuning via sociale media, verhoogt de productiviteit van vertegenwoordigers en verbetert de klanttevredenheid.

Facebook-integratiedemonstratie: Hoe het werkt
LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, voIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, callcentersoftware en meer. Probeer het gratis uit.
Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent
LiveAgent is een veelzijdige helpdesk software met spraakcommunicatie en ondersteuning via meerdere kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
Hoe tickets af te drukken in LiveAgent
LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.