Gratis proefperiode

Filters

Wat zijn filters?

Filters helpen u tickets te sorteren en georganiseerd te houden. U kunt uw eigen filters maken om aan uw behoeften te voldoen en alleen tickets weergeven die voor u relevant zijn. U kunt ook categorieën ontwerpen waarin de tickets worden gesorteerd.

Maak een filter

Vaak gestelde vragen

Wat is de functie van filters?

Filters ondersteunen de organisatie van het werk op het gebied van klantenservice. Als u meerdere tickets ontvangt, kan het moeilijk zijn om ze te traceren en degene te vinden die u nodig hebt. Dankzij filters kunt u berichten vinden die nieuw zijn, openstaan ​​of een antwoord nodig hebben. Hierdoor weet u perfect hoe u een specifiek ticket moet vinden.

Waar vindt u filters in LiveAgent?

In LiveAgent vindt u filters in het gedeelte Tickets. Daar kunt u filters maken die de tickets sorteren volgens de voorwaarden die u stelt. U kunt vrij categorieën maken, zowel wat betreft het servicefase van een bepaald ticket als de bron (bijv. Facebook, website, telefoongesprek).

Wie kan filters in LiveAgent bewerken?

Filters kunnen naar eigen inzicht door elke vertegenwoordigers worden toegevoegd. Ze zijn in de eerste plaats bedoeld om het werk en de werking van tickets te verbeteren. Dankzij de juiste indeling vindt u snel tickets uit een specifieke categorie. U kunt bijvoorbeeld berichten filteren op basis van de fase van activiteiten met een specifiek ticket of ervoor kiezen om te filteren op de bron waaruit de zoekopdracht afkomstig is.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.