Wat is een gemeenschap?
Een gemeenschap is een groep klanten en klantenvertegenwoordigers. Ze werken samen door hun ideeën, problemen, vragen en informatie te delen. Mensen in de gemeenschap helpen elkaar waar nodig. Ze beantwoorden elkaars vragen.
Creëer uw eigen gemeenschap in LiveAgent. Lees meer over het Forum.
Frequently Asked Questions
Wat is een gemeenschap?
Een gemeenschap is een groep mensen die gefocust is op een specifiek onderwerp en idee. Dit kan een groep klanten en klantenvertegenwoordigers zijn die samenwerken. Gemeenschapsleden kunnen hun ideeën, problemen, informatie en vragen delen.
Hoe maakt u een gemeenschap aan binnen LiveAgent?
Om een gemeenschap in LiveAgent aan te maken, gaat u naar de selfservice-klantenportaal. Voer vervolgens een titel in en beslis of u wilt dat de gemeenschap intern of openbaar is? Daarnaast moet u een beschrijving maken op basis van goed geselecteerde zoekwoorden, waardoor u een positieve impact hebt op SEO. Bovendien moet de afdeling die verantwoordelijk is voor het afhandelen van boekingen worden geselecteerd.
Wat zijn de onmisbare functies van een gemeenschapsforum?
Een gemeenschapsforum moet specifieke functies hebben. Het is een goed idee om een onboarding-proces voor de gemeenschap te maken, zodat nieuwe leden gemakkelijker kunnen weten waar ze aan deelnemen. Een interessant idee is om regels of een video te maken die vragen zullen beantwoorden over hoe het gemeenschapsforum werkt. Probeer de gemeenschap te betrekken en doe zelf mee om de gemeenschap te ondersteunen en te ontwikkelen.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.
The text discusses various aspects of customer service and management, including the importance of chat etiquette, the use of free customer management software, the skills required for customer service representatives, and the differences between inbound and outbound call centers. It also highlights the awards received by LiveAgent for its customer support software and emphasizes the need for businesses to be aware of privacy laws when managing customer information. Overall, the text stresses the significance of human interaction and the value of effective customer service in improving business performance.