Wat is een gesloten ticket?
De definitieve ticketstatus wordt meestal ‘gesloten’ genoemd. De beste praktijk in de sector vereist dat de klant en niet de vertegenwoordiger degene is die het ticket sluit nadat deze de ticketstatus heeft gewijzigd in ‘Opgelost’, wat aangeeft dat de aanvrager instemt met de oplossing . Als de klant het er niet mee eens is, kan hij/zij gewoon reageren op het ticket en wordt het uit de stapel ‘Opgelost’ gehaald.
Frequently Asked Questions
Hoe een gesloten ticket definiëren?
Een gesloten ticket is de definitieve status van het ticket. Het toekennen van de status "gesloten" moet volgen op de status "oplossing". De status "afgesloten" betekent dat de klant akkoord gaat met de oplossing en dat de vertegenwoordiger de zaak als gesloten beschouwt.
Sluit LiveAgent automatisch een ticket?
LiveAgent maakt automatische sluiting van tickets mogelijk. Als u deze optie wilt instellen, moet u een regel selecteren om aan te geven wanneer een specifiek ticket moet worden gesloten. Wanneer het systeem weet dat het ticket moet worden gesloten, zal het dit automatisch doen.
Hoe krijg ik toegang tot een lijst met gesloten tickets?
Als u toegang wilt tot uw gesloten tickets, moet u LiveAgent invoeren en uw tickets selecteren. Daar kunt u een gesloten ticketcategorie vinden en filteren en zoeken in andere ticketcategorieën.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Liveagent gespreksopnamesoftware beoordeling
LiveAgent wordt geprezen als een krachtige klantenservice tool die communicatie met klanten verbetert en verkoop verhoogt. Het biedt functies zoals SLA-regeling, live chat en gespreksopnamen. De software is flexibel, aanpasbaar en redelijk geprijsd.