Wat is een gesloten ticket?
De definitieve ticketstatus wordt meestal ‘gesloten’ genoemd. De beste praktijk in de sector vereist dat de klant en niet de vertegenwoordiger degene is die het ticket sluit nadat deze de ticketstatus heeft gewijzigd in ‘Opgelost’, wat aangeeft dat de aanvrager instemt met de oplossing . Als de klant het er niet mee eens is, kan hij/zij gewoon reageren op het ticket en wordt het uit de stapel ‘Opgelost’ gehaald.
Frequently Asked Questions
Hoe een gesloten ticket definiëren?
Een gesloten ticket is de definitieve status van het ticket. Het toekennen van de status "gesloten" moet volgen op de status "oplossing". De status "afgesloten" betekent dat de klant akkoord gaat met de oplossing en dat de vertegenwoordiger de zaak als gesloten beschouwt.
Sluit LiveAgent automatisch een ticket?
LiveAgent maakt automatische sluiting van tickets mogelijk. Als u deze optie wilt instellen, moet u een regel selecteren om aan te geven wanneer een specifiek ticket moet worden gesloten. Wanneer het systeem weet dat het ticket moet worden gesloten, zal het dit automatisch doen.
Hoe krijg ik toegang tot een lijst met gesloten tickets?
Als u toegang wilt tot uw gesloten tickets, moet u LiveAgent invoeren en uw tickets selecteren. Daar kunt u een gesloten ticketcategorie vinden en filteren en zoeken in andere ticketcategorieën.
Wanneer je meer wilt leren over verschillende aspecten van klantenondersteuning na het lezen over een gesloten ticket, zijn er een paar interessante artikelen die je verder kunt verkennen. Overweeg om te lezen over wat een ondersteuningsticket is. Dit artikel legt uit hoe je ondersteuningstickets sneller kunt oplossen en welke voordelen ze bieden. Een ander nuttig onderwerp is het ondersteuningsadres, dat de rol en het belang ervan in klantenservice behandelt. Ook kan het artikel over open tickets je inzicht geven in hoe deze beheerd worden en hoe ze omgezet worden naar opgeloste tickets. Ten slotte kunnen gratis helpdesksjablonen je helpen met praktische voorbeelden om je klantenservice te verbeteren.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Wat is een ticketsysteem: Definitie, voorbeelden en functies
Ontdek in dit artikel wat een ticketsysteem is, hoe het werkt en hoe het uw klantenservice kan verbeteren met voorbeelden.