Wat is een gesloten ticket?
De definitieve ticketstatus wordt meestal ‘gesloten’ genoemd. De beste praktijk in de sector vereist dat de klant en niet de vertegenwoordiger degene is die het ticket sluit nadat deze de ticketstatus heeft gewijzigd in ‘Opgelost’, wat aangeeft dat de aanvrager instemt met de oplossing . Als de klant het er niet mee eens is, kan hij/zij gewoon reageren op het ticket en wordt het uit de stapel ‘Opgelost’ gehaald.
Frequently Asked Questions
Hoe een gesloten ticket definiëren?
Een gesloten ticket is de definitieve status van het ticket. Het toekennen van de status "gesloten" moet volgen op de status "oplossing". De status "afgesloten" betekent dat de klant akkoord gaat met de oplossing en dat de vertegenwoordiger de zaak als gesloten beschouwt.
Sluit LiveAgent automatisch een ticket?
LiveAgent maakt automatische sluiting van tickets mogelijk. Als u deze optie wilt instellen, moet u een regel selecteren om aan te geven wanneer een specifiek ticket moet worden gesloten. Wanneer het systeem weet dat het ticket moet worden gesloten, zal het dit automatisch doen.
Hoe krijg ik toegang tot een lijst met gesloten tickets?
Als u toegang wilt tot uw gesloten tickets, moet u LiveAgent invoeren en uw tickets selecteren. Daar kunt u een gesloten ticketcategorie vinden en filteren en zoeken in andere ticketcategorieën.
Expert note
Een gesloten ticket is de definitieve status van een klantondersteuningsticket, dat volgt op de status van 'opgelost' wanneer de klant akkoord gaat met de oplossing. De klant moet de ticketstatus wijzigen naar 'gesloten', niet de vertegenwoordiger.

Tevredenheidsvoorspellingsscores
De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.