Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geweldige klantenservice

Wat is een geweldige klantenservice?

Een geweldige klantenservice is een uitstekende service die aan klanten wordt gegeven. Het gaat niet alleen om het oplossen van problemen en het verkopen van producten en diensten. Het gaat over het overtreffen van de verwachtingen en eisen van de klant en over het maximale dat het bedrijf kan doen. Elk probleem of elke vraag zo snel mogelijk oplossen en een professioneel en waardevol antwoord geven is de sleutel.

Er zijn veel methoden om de klantenservice te verbeteren, bijvoorbeeld klantenservice training.

Vaak gestelde vragen

Wat is een geweldige klantenservice?

Geweldige klantenservice betekent klantenserviceactiviteiten op het hoogste niveau. Deze praktijken omvatten het waarderen van de tijd van de klant, het hebben van een positieve, empathische houding, het verstrekken van bekwame middelen en het overtreffen van de verwachtingen van de klant.

Wat zijn de basisprincipes van een goede klantenservice?

De basis van een goede klantenservice is natuurlijk kennis van de aangeboden producten en diensten. Vertegenwoordigers moeten worden gekenmerkt door een positieve houding, creatieve ideeën voor het oplossen van problemen, snel reageren op de behoeften van de klant en een gepersonaliseerde communicatiemethode voor een specifieke klant. Vergeet ook niet naar de klant te luisteren, want zowel voor de vertegenwoordiger als voor de klant is dit een groot voordeel.

Hoe zorgt u voor een geweldige klantenservice?

Allereerst kan een uitstekende klantenservice worden bereikt door over het juiste personeel te beschikken. Als uw bedrijf mensen met de juiste competenties in dienst heeft en voor hun ontwikkeling zorgt, is dat de eerste stap naar een geweldige klantenservice. Een ander probleem is het leveren van professionele software en technologieën die het werk verbeteren, gebruiksvriendelijk zijn en helpen bij het automatiseren van activiteiten. Het laatste, even belangrijke punt is het luisteren naar klanten. Feedback stelt u in staat om continu controle te hebben over wat werkt en wat verbeterd moet worden om het nog beter te maken.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.