Gratis proefperiode

Gratis helpdesksoftware

Gratis helpdesksoftware?

Helpdesksoftware combineert hoogwaardige ondersteuning aan haar klanten en informatie over de producten van het bedrijf. Helpdesk behandelt vragen van klanten en biedt service voor producten. Gratis helpdesksoftware kan tal van kanalen gebruiken, zoals online webchat, email, websites of sociale media.

Vaak gestelde vragen

Wat is de definitie van gratis helpdesksoftware?

Gratis ondersteuningssoftware is software die uw klantenservice verbetert en die gratis beschikbaar is. Het ondersteunt de activiteiten van uw klantenserviceteam, bewaart en sorteert inkomende berichten van klanten uit verschillende kanalen. Een gratis abonnement omvat meestal de belangrijkste opties die beschikbaar zijn in de ondersteuningssoftware voor de klantenservice.

Hoe gebruikt u gratis helpdesksoftware?

Over het algemeen gebruikt u de gratis helpdesksoftware op precies dezelfde manier als de betaalde optie. Daar kunt u vertegenwoordigers toevoegen die tickets, live chat, callcenter en kennisbank kunnen afhandelen. Het enige verschil is dat u minstens één keer per 21 dagen op uw account moet inloggen. Als u dit niet doet, wordt uw account automatisch opgeschort. Dit om misbruik te voorkomen.

Is er gratis helpdesksoftware beschikbaar bij LiveAgent?

Het gratis LiveAgent-abonnement is beschikbaar. We begrijpen dat als u een nieuw bedrijf start, u mogelijk niet het geld heeft voor software. U hebt onbeperkte toegang tot de ticketgeschiedenis, geen beperkingen op het aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers of contactformulieren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.