Wat is een gratis webchat?
Gratis webchat is een systeem dat is ontworpen voor communicatie tussen twee of meer mensen in realtime via internet. Gratis webchat vereist geen speciale chatsoftware – gebruikers gebruiken alleen toegankelijke webinterfaces, dus het vereist alleen een webbrowser. Het is natuurlijk volledig gratis voor elke gebruiker. Hiermee kunnen gebruikers tegelijkertijd tekst- of spraakberichten uitwisselen met andere gebruikers. Het is een snelle, eenvoudige en gemakkelijke manier van communiceren.
Frequently Asked Questions
Wat is gratis webchat?
Gratis webchat is een communicatiekanaal waarmee contact tussen twee of meer mensen mogelijk is. Het vereist geen gespecialiseerde chatsoftware. Interfaces zijn beschikbaar in de webbrowser. Zoals de naam al doet vermoeden, is chatten volledig gratis voor elke gebruiker.
Heeft elk bedrijf gratis webchat nodig?
Het is geen dwang, maar als u wilt dat uw klantenservice op het hoogste niveau is en u de concurrentie voor wilt blijven, moet u dit in uw bedrijf implementeren. Het stelt de klant in staat om in realtime een antwoord op de vraag te krijgen, waardoor zijn tevredenheid over de service hoger is dan wanneer hij via een ander kanaal contact met ons zou willen opnemen. Op deze manier worden relaties met klanten opgebouwd, wat zich ook vertaalt in verkoop. Bovendien kan het bedrijf dankzij de chat klantenbewegingen op de site installeren.
Biedt LiveAgent gratis webchat?
LiveAgent biedt natuurlijk gratis webchat. Het is één van de belangrijkste communicatiekanalen die klanten het meest waarderen. De gratis live chatapplicatie LiveAgent biedt de snelste widget op de markt die kan worden aangepast aan uw behoeften en de communicatietaal.
Expert note
Gratis webchat is een waardevol communicatiekanaal dat kan bijdragen aan betere klantenservice en het genereren van verkopen. Het is gemakkelijk te implementeren en volledig gratis voor elke gebruiker.

LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.