Wat is een help-app?
Een helptoepassing is een programma dat wordt gebruikt om een specifiek bestandstype te behandelen, anders dan HTML-bestanden, GIF- en JPEG-afbeeldingsbestanden – om bestandstypen te verwerken die de browser niet kan. Het is noodzakelijk om een help-applicatie te downloaden en de browser te informeren over de naam van de app. Het draait in zijn eigen venster als een individueel programma. Het alternatief van een help-app is een plug-in. Het wordt automatisch uitgevoerd in het browservenster.
Frequently Asked Questions
Hoe help-app te definiëren?
De help-app is een programma dat wordt gebruikt om bestanden te verwerken die de browser niet aankan. Om het programma te laten werken, is het noodzakelijk om de applicatie te downloaden en de browser te informeren over de naam van de applicatie. Het werkt als een individueel programma. Een alternatief voor de help-app is een plug-in.
Wat is de rol van de help-app?
De help-app ondersteunt de werking van het klantenserviceprogramma. Het maakt direct contact met de klant en het beheer van deze contacten mogelijk. Dankzij dit kunt u buiten de webbrowseromgeving opereren, als dat nodig is.
Is LiveAgent een help-app?
LiveAgent om app te helpen. Het helpt bij het uitvoeren van brede activiteiten op het gebied van klantenservice. Hiermee kunt u via meerdere kanalen gesprekken voeren, gegevens rapporteren en analyseren, klantcontactgeschiedenis verzamelen en een ondersteuningsteam beheren.
Expert’s note
Een help-app is een programma dat wordt gebruikt om bestanden te verwerken die de browser niet aankan en draait als een individueel programma. Het biedt geïntegreerde selfservice-opties en ondersteunt klantenserviceprogramma's.
KostencalculatorLeren biedt diverse softwareoplossingen voor klantenservice, VoIP-telefoonsystemen, selfservice, inkomende callcenters en klachtenbeheer. LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie, evenals live chat en een ingebouwd callcenter. Het biedt ook een helpcenter met een kennisbank, probleemrapportformulier, live ondersteuningschat, gebruikershandleidingen en artikelen. LiveAgent is geïntegreerd en eenvoudig te gebruiken, met een instructiehandleiding die u door de activiteiten van het helpcenter leidt.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Met verschillende niveaus van helpdeskondersteuning en automatiseringsopties kan uw ondersteuningsteam betekenisvolle relaties opbouwen met uw klanten.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.