Wat is een help-app?
Een helptoepassing is een programma dat wordt gebruikt om een specifiek bestandstype te behandelen, anders dan HTML-bestanden, GIF- en JPEG-afbeeldingsbestanden – om bestandstypen te verwerken die de browser niet kan. Het is noodzakelijk om een help-applicatie te downloaden en de browser te informeren over de naam van de app. Het draait in zijn eigen venster als een individueel programma. Het alternatief van een help-app is een plug-in. Het wordt automatisch uitgevoerd in het browservenster.
Frequently Asked Questions
Hoe help-app te definiëren?
De help-app is een programma dat wordt gebruikt om bestanden te verwerken die de browser niet aankan. Om het programma te laten werken, is het noodzakelijk om de applicatie te downloaden en de browser te informeren over de naam van de applicatie. Het werkt als een individueel programma. Een alternatief voor de help-app is een plug-in.
Wat is de rol van de help-app?
De help-app ondersteunt de werking van het klantenserviceprogramma. Het maakt direct contact met de klant en het beheer van deze contacten mogelijk. Dankzij dit kunt u buiten de webbrowseromgeving opereren, als dat nodig is.
Is LiveAgent een help-app?
LiveAgent om app te helpen. Het helpt bij het uitvoeren van brede activiteiten op het gebied van klantenservice. Hiermee kunt u via meerdere kanalen gesprekken voeren, gegevens rapporteren en analyseren, klantcontactgeschiedenis verzamelen en een ondersteuningsteam beheren.
Expert note
Een help-app is een programma dat wordt gebruikt om bestanden te verwerken die de browser niet aankan en draait als een individueel programma. Het biedt geïntegreerde selfservice-opties en ondersteunt klantenserviceprogramma's.

Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.